Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ratunek | Robin Hood Legenda Sherwood poradnik Robin Hood: Legenda Sherwood

Ostatnia aktualizacja: 2 września 2019

Masz pomóc wieśniakom ukrócić niecne praktyki nękania ich przez żołnierzy - Ratunek | Robin Hood Legenda Sherwood - Robin Hood: Legenda Sherwood - poradnik do gry

Masz pomóc wieśniakom ukrócić niecne praktyki nękania ich przez żołnierzy. Na początek porozmawiaj z ludźmi stojącymi obok Ciebie. Udaj się do grupki żołnierzy stojących przy lewym krańcu mapy, na drodze, przy dużych kamieniach. Ogłusz ich po kolei zaczynając od łucznika stojącego przy głazach, potem rycerzyka, a następnie resztę grupy. Nie powinni Cię zauważyć. Skrępuj ich i porozmawiaj z kobietą chodzącą między drzewami tuż obok [1] (niżej). Szuka ona swego syna Petera. W lewym dolnym rogu mapy jest kilka wrogich jednostek. Ukrywając się między drzewami żuć im sakwę, tak by żąglujący łucznik też usłyszał brzęk monet. Gdy z walki zostanie wyłoniony zwycięzca, podejdź i złóż mu gratulacje w postaci pięści. Po chwili zauważy Cię dwóch wrogów (stojących przy wejściu do zagrody). Cierpliwie poczekaj aż podbiegną i pobij ich. Przy drzewie w zagrodzie stoi kilku żołnierzy, którzy też powinni cię zauważyć i podbiec do Ciebie. Gdy się już z nimi uporasz nie zapomnij o tym by ich związać.

Schowaj się za drzewem w zagrodzie. Obok drzewa, przy kopie siana jest kilku żołnierzy [2] . Wyjdź zza drzewa, żuć sakwę między wrogów i ukryj się z powrotem. Gdy się pobiją, dobij zwycięzcę i skrępuj wszystkich. Porozmawiaj z kobietą [2] , którą męczyli żołnierze. Poprosi Cię abyś pomógł jej mężowi, który znajduje się na prawo od miejsca rozpoczęcia tej misji [3] . Jednak zanim tam pójdziesz żuć zza płotu sakwę między żołnierzy stojących na skrzyżowaniu [4] . Gdy sierżant ich uspokoi podbiegnij i potraktuj ich kijem (zwiąż). Poczekaj aż patrolujący wyżej żołnierze zobaczą Cię, i gdy podbiegną ogłusz ich. Teraz pomóż uciśnionemu mężczyźnie napiętnowanego przez czterech łuczników i sierżanta (podejdź tam lewym krańcem mapy). Łuczników powystrzelaj z łuku, a sierżanta i ewentualne posiłki, które wezwie pobij. Porozmawiaj z człowiekiem, którego uwolniłeś od towarzystwa łuczników. Dowiesz się, że przetrzymywany w prawym górnym rogu mapy [5] człowiek to Mały John, nie zapomnij podnieść koniczynki, którą dostałeś w dowodzie wdzięczności.

Przejdź ukrywając się za drzewami, górnym krańcem mapy do rycerza na koniu. Jest tam kilku łuczników, ale ogłusz tylko jednego, który jest najbliżej jeźdźcy i patrzy w stronę Małego Johna. Wróć się do zagrody obok skrzyżowania (tą samą drogą, którą się tu dostałeś), po drodze porozmawiaj z chłopcem, który hasa sobie między drzewami koło skrzyżowania [6] . Okazuje się, że to Peter, zguba kobiety z lasku w lewej, dolnej części mapy [1] . Biegnąc do zagrody poinformuj ją o znalezieniu jej pociechy. Gdy będziesz przy kopie siana, poczekaj aż między drzewami po drugiej stronie drogi ukaże się łucznik. Ogłusz go, gdy się odwróci plecami do drogi, potem od razu zestrzel kolejnego łucznika, który kręci się w pobliżu drewnianych barierek po prawej stronie. Ogłusz rycerza stojącego przy koniczynce. Zabierz koniczynkę i pozbądź się dwóch strażników i żołnierza będących w pobliżu Małego Johna [5] , tak by jeździec nic nie zauważył. Zaraz po próbie uwolnienia kompana z domku obok wyjdzie rycerz. Jeżeli będziesz miał problemy z powaleniem go po przeprowadzonej z nim rozmowie, to po prostu do niej nie dopuść i zaatakuj go od razu, gdy będzie wychodził z chaty. Da Ci to kilku sekundową przewagę, w sam raz na specjalny atak (nakreśl ósemkę w trybie ataku). Gdy go powalisz, Małym Johnem podsadź Robina na dach, na którym znajdują się pieniądze, no i do Sherwood.