Regalia: Of Men And Monarchs - poradnik do gry

Regalia: Of Men And Monarchs - poradnik do gry

Regalia: Of Men And Monarchs - poradnik do gry

Udowodnij swoim przodkom żeś godzien! W poradniku do gry Regalia: Of Man And Monarchs znajdziesz opis podstaw rozgrywki oraz przydatne porady. Dowiesz się jakie budynki rozbudowywać, jak łowić ryby czy w jaki sposób rozwiązywać otrzymywane w grze zadania.

Poradnik do gry Regalia: Of Men and Monarchs ułatwi ci przywrócić królestwo Ascali do dawnej chwały. W początkowych rozdziałach znajdziesz cenne porady ogólne, opis karty postaci i dokładne omówienie mechaniki upływu czasu w grze. W poradniku omówiony został proces rozbudowy miasta, z wyszczególnieniem najkorzystniejszych opcji rozbudowy, opis dyplomacji oraz przedstawienie zadań zwykłych i królewskich. Z naszą pomocą dowiesz się z kim najkorzystniej budować relacje, jakich towarzyszy zabrać do boju oraz przeczytasz jak skutecznie walczyć. Dodatkowo, przedstawiony został opis ukończenia przykładowego rozdziału, żebyś mógł się przyjrzeć jak skutecznie radzić sobie z wyzwaniami w grze.

Poradnik do gry Regalia: Of Men and Monarchs zawiera:

  • Opis podstaw rozgrywki z omówieniem najważniejszych mechanizmów,
  • Szereg cennych porad ogólnych,
  • Omówienie mechaniki zarządzania miasta i rozbudowy twoich włości,
  • Omówienie wypraw i mechaniki walki,
  • Wyszczególnienie z kim najkorzystniej budować relacje i z jakimi towarzyszami walczyć,
  • Opis przykładowego rozdziału w grze, wraz z kolejnymi krokami jak go ukończyć,
  • Opis wymagań sprzętowych i osiągnięć.

Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o Regalia: Of Men And Monarchs - poradnik do gry

Autor : Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 18 maja 2017

Poradnik zawiera : strony: 28, ilustracje: 117 .

Popularne strony w Regalia: Of Men And Monarchs - poradnik do gry

Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328086Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328085Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328084Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328083Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328082Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328081Regalia: Of Men And Monarchs - screen - 2016-08-16 - 328080

20.05.2017 12:23
MrocznyWędrowiec
41
aka Hegenox

Planujesz robić rozpiskę opcji dialogowych i rezultatów do których poszczególne prowadzą?

20.05.2017 13:02
1
odpowiedz
Albanoid
15
Chorąży

Obecnie wiele poradników na stronie bada zainteresowanie czytelników i głównie opracowywane są podstawowe mechanizmy rozgrywki, porady itp. z grami RPG jest o tyle trudno, że pisanie opisu przejścia jest bardzo czasochłonne, a włożony trud często spotyka się z małą grupką odbiorców (przy mniej znanych tytułach). Tak niestety wygląda sprawa z Regalią, gra jest bardzo dobra, złożona, ale na chwilę obecną kupiło ją ok. 700 graczy... (steamspy)

Także niestety, ale najprawdopodobniej poradnik nie będzie rozbudowywany.

post wyedytowany przez Albanoid 2017-05-20 13:03:26
20.05.2017 15:30
2
odpowiedz
MrocznyWędrowiec
41
aka Hegenox

Szkoda. To co zawarte jest w tym poradniku to w zasadzie minimalnie rozszerzony samouczek z gry, a rozpiska opcji dialogowych by się przydała - zaoszczędziłoby to sporo czasu z reloadingów xP Plus spis wszystkich dostępnych przedmiotów. Ale fakt, że poradnik do gier indie spotka małą grupę odbiorców jest niezaprzeczalny, z drugiej jednak strony poradników do popularnych gier jest zawsze jak na***ł, więc powielanie tego samego po sto razy też wiele sensu nie ma xP Tak czy siak dzięki za włożoną pracę ;)

26.05.2017 16:34
2
odpowiedz
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Czasami te "rozszerzone samouczki" przydają się bardziej niż typowe walkthrough. Zwłaszcza, jeśli chodzi o gry mniejsze.

Stale, zawsze i wciąż jesteśmy otwarci na sugestie i pomysły co do rozwoju np. takich właśnie "miniporadników". Co byście chcieli w nich widzieć, czego Wam brakuje (oprócz walkthrough :>). Możecie do nas pisać, zawsze czytamy Wasze mejle: uwagi at gry-online.pl lub wpis pod poradnikiem. Przypominam też o istnieniu "Moich Notatek" na każdej stronie poradnika: możecie dodawać swoje uwagi, swoje rozwiązania, swoje sposoby itd. itp. :)

A samej Regalii bardzo nam szkoda. Niesłusznie niedoceniona produkcja.

post wyedytowany przez Zmroku 2017-05-26 16:35:23
26.05.2017 18:50
odpowiedz
1 odpowiedź
Zakapiorrrrr
4
Junior

Myślę że trzeba dać Regalii trochę czasu. Gra świetna , trudna i bardzo wciągająca choć czasami nieco irytująca (miss miss miss :)). Liczę że ktoś pokusi się na podpowiedzi dotyczące przejścia lochów dla tych mniej wprawnych w strategii :). Pamiętajcie aby planować z góry które questy chcemy ukończyć w następnym rozdziale i zostawiajcie jeden czynnik który je zalicza. Np. mieć 4 kumpli zostawcie trzech a czwartego z pełnym paskiem expa tak żeby można go było dodać bez straty kolejnych dni poświęconych na przebywanie z daną postacią :)

post wyedytowany przez Zakapiorrrrr 2017-05-26 18:54:23
27.05.2017 00:20
Albanoid
15
Chorąży

Tutaj dodam, że jak zrobisz więcej Kingdom Quest-ów, to w następnym miesiącu masz już np. 2/7 gotowych, także śmiało można robić zadania na zapas :)

13.06.2017 23:08
odpowiedz
bastusss
1
Junior

Witam

Utknąłem na zagadce, czy zna ktoś może odpowiedzieć do zadania z tym jajem
gdzie trzeba odpowiednio ułożyć
mroczny sie wznosi, jasny upada, z jego popiołów rodzi się nowe życie