Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

Poradnik do pierwszej części The Lord of the Rings zawiera szczegółowy plan przejścia gry zilustrowany screenami oraz krótką charakterystykę postaci i listę najważniejszych przedmiotów.

6 maja 2003Autor solucji: KirkoR (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
W owym poradniku zawarłem szczegółowy plan przejścia gry - Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry

W owym poradniku zawarłem szczegółowy plan przejścia gry. Jedynie nie zaznaczałem w nim gdzie można znaleźć napoje lecznicze i tym podobne przedmioty, gdyż w 70% są one w tek widocznych miejscach, iż nie sposób ich nie zauważyć. Tym bardziej, iż wszystkie rzeczy, które możesz wziąć ze sobą są otoczone białą poświatą. Niestety nie ma żadnych ukrytych borni lub zaklęć, które aż prosiłyby się o odkrycie. Jedyne, co można kompletować to chleb Elfów lub inne wypieki okolicznej ludności. W miejscach, które mogły wam sprawić najwięcej trudności zrobiłem mapki. Rysowałem je samodzielnie toteż nie są najwyższego polotu. Mam jednak nadzieję, że są na tyle jasne, iż każdy będzie mógł je rozszyfrować. Pisząc poniższy tekst starałem się wprowadzić terminy i trochę historii niezwiązanej bezpośrednio z grą, lecz z samym Śródziemiem.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 maja 2003.

Patche (łatki) do gry Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

Trainery do gry Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

gra Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring

przygodowe gry akcji

komentarze czytelników (87)

Biały Kieł Kanohy  2008-08-06 - 15:53

Jak przechodzi się tego gostka w Kan coś tam?? Koło niego śpią ci hobbici. Jak to przejść?! Prosze

klik2  2009-03-17 - 13:26

tarizanum - idziesz z aktem własności do lobelii baggins ( koło jarmarku) ona prosi cie żebyś walnął w dzwon. Walisz wracasz i koniec.

ziomalek1220  2009-03-22 - 17:00

Gdzie znajduje się pierścień w którym pomieszczeniu i miejscu na początku gry

Jaluk  2009-03-22 - 17:02

Przejdź się po całym mieszkaniu i w jednej skrzynce leży.

ziomalek1220  2009-03-22 - 17:03

już patrzałem skrzynki nie chcą się otwożyć

frodowładca  2009-05-24 - 09:36

na karhnah jdnym słowem na cmentrzysku wktura strone mam iść?

frodowładca  2009-05-24 - 15:24

jak pochdniąmam pokonać czarnych jźdźców?

frodowładca  2009-05-24 - 16:00

wrzystko co muwiłem pzeszedłem ale too... co to ma być??? jak mam pokonać trole w tym głupim leśe?????????????????????????????????????

frodowładca  2009-05-30 - 16:41

Jak do licha szybko pokonać trole?

mical666  2009-06-12 - 16:58

Jak pokonać latającego czarnego jeźdźca

Czarny Ogon  2009-07-29 - 23:13

A powie mi ktoś, jak mam w kurhanach znaleźć resztę hobbitów? Bo chyba wybiłem wszystkie upiory i byłem wszędzie, gdzie się da i nic.

frodowładca  2009-08-06 - 11:39

suchajcie żeby pokonać latającego stań na tronie i strzelaj w smoka

frodowładca  2009-08-06 - 11:42

aby przejść kurchany musisz chodzić po górach jak nie śniłeś isprawdzić każdy kurchan do jedneko na końcu się wchodzi

gadryh  2009-08-27 - 09:14

gdzie jest pierścień z bek endu

nienawidze ksg  2009-12-26 - 13:22

ej ludzie jak przejsc przez drzwi do trzeciej sali w morii

oliver18  2010-05-24 - 19:45

jak wygrać Balroga bo nie wiem?

oliver18  2010-05-25 - 14:12

dno,

cavalorn fire  2010-07-13 - 08:43

bossowie:Aby pokonać dzewca nalerzy walić laską w gałęzie którymi atakuje tylko nie idzcie do przodu lub całkiem do tyłu bo wam sie coś stanie unikajcie uderzeń!!. Aby pokonać stwora z kurhanów trzeba wziąć miecz ze skrzyni i napyrzać w niego.Aby pokonać stwora z morii nalerzy strzelać łukiem aragorna w boczne głowy stwora. Aby pokonać barloga trzeba walić tymi piorunami czyli mocą gandalfa w stwora a potem podejść do niego i z miecza i tak do skutku aż go zabijemy. Aby pokonać nazgula należy też lukiem nawalać aż zleci na ziemie wtedy akurat trzeba uderzać go mieczem i tak do skutku jak z barlogiem.

cavalorn fire  2010-07-13 - 08:48

moje gg 23683598 PISZCIE JAK BĘDZIE JAKIŚ PROBLEM

AllegroFan  2010-11-12 - 17:42

Dzięki za informację o ghulu w kurhanach. Czarni Jeźdźcy mogą dla gracza grającego 1. raz być super trudni, ale jak ktoś już ich raz przeszedł to się nauczył do końca życia.