Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE White March Part I M10 - Kopalnie
PoE White March Part I M10 - Kopalnie
Warsztat
Możesz się do niego dostać posiadając 13 punktów mechaniku lub odnajdując odpowiedni klucz (06). Pomieszczenia strzeże wielki lodowy troll, dwa normalne lodowe trolle oraz zimowy wilk.
W skrytce, w górnym prawym rogu pomieszczenia znajdziesz znak miecza. Ze stołu na środku zabierz pieczęć potrzebną do otwarcia drzwi (07).
Szkielet
Znajdziesz tutaj Miedziany klucz z runami.
Szkielet
Znajdziesz tutaj Znak Hełmu.
Wagonik
Wejdź do środka i pociągnij za dźwignię. Trafisz do ukrytego pomieszczenia w południowo-wschodniej części mapy.
Sekretne pomieszczenie
Możesz dostać się tutaj wagonikiem (04). W skrzyni znajdziesz dwie sztaby durgańskiego żelaza oraz znak tarczy
Ciało krasnoluda
Przeszukaj ciało wojownika. Znajdziesz przy nim klucz do warsztatu (01). Po jego zabraniu pojawi się grupka przeciwników, których musisz pokonać. Uważaj na drogę powrotną, gdyż cały czas będziesz atakowany.
Drzwi
Możesz je otworzyć za pomocą pieczęci, którą znajdziesz w warsztacie (01).
Sala Pamięci
W ścianie po prawej masz 3 otwory. Do pierwszego z nich włóż znak hełmu (03), do drugiego znak tarczy (05), do trzeciego natomiast znak miecza (01). Teraz po zabraniu ze stołu maczugi, nie aktywują się pułapki i będziesz mógł spokojnie wrócić do wyjścia. Przed samymi drzwiami będziesz musiał jednak pokonać grupę wrogów.
Schody prowadzące do Wielkiej Sali.
Schody prowadzące do Odlewni.
Zamknięta skrzynia - poziom 6.
Zamknięte drzwi - możesz je otworzyć posiadając 13 punktów mechaniki lub też odnajdując odpowiedni klucz (06).
Skrytka - wymagany tryb skradania. Znajdziesz tutaj 8 sztab durgańskiego żelaza.
Zamknięte drzwi - możesz je otworzyć za pomocą miedzianego klucza z runami (02).
Pojawi się dopiero po zabraniu klucza (06).
Skrytka - wymagany tryb skradania. Znajdziesz tutaj znak miecza.
Pojemnik - znajdziesz tutaj bardzo dobry hełm oraz sztabę durgańskiego żelaza.
Pojawi się dopiero po zabraniu pieczęci (01).
Powiększ mapę

Kopalnie (The Mines) M10 | Bateria Durgana M4 | PoE The White March Part I poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2019

Ważne obszary na mapie

Warsztat
Możesz się do niego dostać posiadając 13 punktów mechaniku lub odnajdując odpowiedni klucz (06). Pomieszczenia strzeże wielki lodowy troll, dwa normalne lodowe trolle oraz zimowy wilk.
W skrytce, w górnym prawym rogu pomieszczenia znajdziesz znak miecza. Ze stołu na środku zabierz pieczęć potrzebną do otwarcia drzwi (07).

Szkielet
Znajdziesz tutaj Miedziany klucz z runami.

Szkielet
Znajdziesz tutaj Znak Hełmu.

Wagonik
Wejdź do środka i pociągnij za dźwignię. Trafisz do ukrytego pomieszczenia w południowo-wschodniej części mapy.

Sekretne pomieszczenie
Możesz dostać się tutaj wagonikiem (04). W skrzyni znajdziesz dwie sztaby durgańskiego żelaza oraz znak tarczy

Ciało krasnoluda
Przeszukaj ciało wojownika. Znajdziesz przy nim klucz do warsztatu (01). Po jego zabraniu pojawi się grupka przeciwników, których musisz pokonać. Uważaj na drogę powrotną, gdyż cały czas będziesz atakowany.

Drzwi
Możesz je otworzyć za pomocą pieczęci, którą znajdziesz w warsztacie (01).

Sala Pamięci
W ścianie po prawej masz 3 otwory. Do pierwszego z nich włóż znak hełmu (03), do drugiego znak tarczy (05), do trzeciego natomiast znak miecza (01). Teraz po zabraniu ze stołu maczugi, nie aktywują się pułapki i będziesz mógł spokojnie wrócić do wyjścia. Przed samymi drzwiami będziesz musiał jednak pokonać grupę wrogów.

Wyjścia z lokacji

M9 – Schody prowadzące do Wielkiej Sali.

M11 – Schody prowadzące do Odlewni.

Legenda PoE White March Part I M10 - Kopalnie

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Kopalnie - opis i mapa podrzędnej lokacji

Powyższa mapa przedstawia Kopalnie, a więc drugi poziom baterii Durgana. Podobnie jak w przypadku poprzedniej lokacji, tak i tutaj twoim głównym zadaniem będzie przedostanie się na niższy poziom. Nie będzie to jednak tak łatwe jak poprzednio, gdyż spotkasz tutaj już dużo silniejsze grupy przeciwników. Jeśli chcesz dostać się piętro niżej, warto zapoznać się z opisem zadania Biała Kuźnia (The White Forge).

Ważne miejsca w Kopalniach

7. Drzwi

Możesz je otworzyć za pomocą pieczęci, którą znajdziesz w warsztacie (M10,1).

Pieczęć włóż do specjalnego otworu po lewej stronie drzwi. Musisz teraz wykonać następujące czynności:

  • Przekręć pieczęć dwa razy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć jeden raz zgodnie z ruchem wskazówek zegara i ponownie naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć dwa razy przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, naciśnij pieczęć.
  • Przekręć pieczęć trzy razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara i naciśnij. Drzwi zostaną otwarte.

8. Sala Pamięci (Hall of Remembrance)

W pomieszczeniu tym, w prawej ścianie masz trzy otwory. Do każdego z nich musisz włożyć odpowiedni znak. Wszystkie je znajdziesz na tym samym poziomie, rozrzucone po całej kopalni.

  • Do pierwszego otworu włóż znak hełmu (sigil of the helmet) (M10,3);
  • Do drugiego otworu włóż znak tarczy (sigil of the shield) (M10,5);
  • Do trzeciego otworu włóż znak miecza (sigil of the sword) (M10,1).

Gdy to zrobisz, po zabraniu ze stołu maczugi, nie aktywują się pułapki, które zabiłyby cię w kilka chwil. Możesz teraz skierować do wyjścia, ale przed samymi drzwiami będziesz musiał jeszcze pokonać niewielką grupę przeciwników.

Rodzaje przeciwników i potworów w Kopalniach

Syrena baterii (Battery siren) - Silna odmiana Zjawy. Skupia się na osłabianiu członków naszej drużyny.

Wielki lodowy troll (Giant ice troll) - Od normalnego trolla lodowego różni się wyłącznie posiadają liczbą punktów wytrzymałości oraz zadawanymi obrażeniami, które są oczywiście wyższe.

Obrońcy baterii (Battery defenders)

Mroźny szlam (Frost ooze)

Żuk lodowy (Ice beetle)

Zgorzkniały duch (Bitter spirit)

Upiór (Wraith)

Cień (Shade)

Lodowy troll (Ice troll)

Zimowy wilk (Winter wolf)