Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
PoE White March Part I M9 - Wielka Sala
PoE White March Part I M9 - Wielka Sala
Schody
Wyjście na mury baterii Durgana. Znajdziesz tam kilka cennych przedmiotów.
Zamarznięte postaci
Jeśli zrobisz jedną z poniższych rzeczy otrzymasz kilka cennych przedmiotów, w tym klucz do zbrojowni (03): przyłożenie pochodni, użycie młotka i dłuta, użycie czaru Wachlarz Płomieni, Ognisty promień, Płomień lata, zdolności Szybkie ciosy lub talentu Barbarzyński cios.
Zbrojownia
Możesz się tutaj dostać dzięki kluczowi strażnika (02). Ze skrzyni zabierz sztabę durgańskiego żelaza. Z półki na górze możesz zabrać ostatnią część hełmu z zadania "Refren Garodha".
Drzwi
Dokładny opis otwarcia drzwi znajdziesz w zadaniu "Biała Kuźnia".
Wyjście do baterii Durgana.
Schody prowadzące do Kopalni.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Zamknięte drzwi - poziom 8.
Zamknięta skrzynia - poziom 8.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Przełącznik na ścianie - otwiera drzwi.
Zamknięta skrzynia - poziom 8.
Pułapka na podłodze - poziom 7.
Pułapka na podłodze.
Zamknięte drzwi - możesz je otworzyć za pomocą klucza strażnika (02).
Zamknięta skrzynia - możesz ją otworzyć za pomocą klucza strażnika (02). W środku znajdziesz sztabę durgańskiego żelaza.
Półka - znajdziesz tutaj ostatnią część hełmu z zadania "Refren Garodha".
Skrzynia z pułapką.
Pułapka na podłodze - poziom 9.
Skrytka - wymagany tryb skradania.
Pułapka na podłodze - poziom 6.
Powiększ mapę

Wielka Sala (The Great Hall) M9 | Bateria Durgana M4 poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016

Ważne obszary na mapie

Schody
Wyjście na mury baterii Durgana. Znajdziesz tam kilka cennych przedmiotów.

Zamarznięte postaci
Jeśli zrobisz jedną z poniższych rzeczy otrzymasz kilka cennych przedmiotów, w tym klucz do zbrojowni (03): przyłożenie pochodni, użycie młotka i dłuta, użycie czaru Wachlarz Płomieni, Ognisty promień, Płomień lata, zdolności Szybkie ciosy lub talentu Barbarzyński cios.

Zbrojownia
Możesz się tutaj dostać dzięki kluczowi strażnika (02). Ze skrzyni zabierz sztabę durgańskiego żelaza. Z półki na górze możesz zabrać ostatnią część hełmu z zadania "Refren Garodha".

Drzwi
Dokładny opis otwarcia drzwi znajdziesz w zadaniu "Biała Kuźnia".

Wyjścia z lokacji

M4 – Wyjście do baterii Durgana.

M10 – Schody prowadzące do Kopalni.

Legenda PoE White March Part I M9 - Wielka Sala

Ważne obszary na mapie

Wyjścia z lokacji

Zamknięte drzwi lub skrzynie

Pułapki

Ważne postacie (zleceniodawcy zadań, handlarze itp.)

Nowi potencjalni członkowie drużyny

Niebezpieczni wrogowie (bossowie, elitarne potwory itp.)

Wielka Sala - opis i mapa podrzędnej lokacji

Powyższa mapa przedstawia Wielką Salę, czyli pierwsze piętro baterii Durgana. Nie ma tutaj zbyt wielu interesujących rzeczy. Zwracaj jedynie uwagę na pułapki oraz silniejsze grupy przeciwników. Aby dostać się na kolejny, niższy poziom zapoznaj się z opisem zadania Biała Kuźnia (White Forge). Przechadzając się po Wielkiej Sali często będziesz mógł przysłuchać się rozmowom dawnych mieszkańców.

Ważne miejsca w Wielkiej Sali

2. Zamarznięte postaci (Frozen dwarves)

W pomieszczeniu znajdziesz grupę zamarzniętych krasnoludów. Aby zabrać z ich ciał cenne przedmioty musisz ich najpierw rozmrozić. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • Przyłożyć pochodnię;
  • Użyć młotka i dłuta;
  • Użyć Wachlarza płomieni (Fan of Flames), czaru pierwszego poziomu Maga;
  • Użyć Ognistego promienia (Ray of Fire), czaru drugiego poziomu Maga;
  • Użyć Płomienia lata (Burst of Summer Flame), czaru drugiego poziomu Druida;
  • Użyć Barbarzyńskiego Ciosu (Barbaric Blow), talentu klasowego Barbarzyńcy;
  • Użyć Szybkich Ciosów (Swift Strikes), zdolności klasowej Mnicha.

Z ciał otrzymasz między innymi klucz do zbrojowni (M9,3).

3. Zbrojownia (Amory)

Aby dostać się do zbrojowni musisz posiadać odpowiedni klucz. Znajdziesz go przy zamarzniętych krasnoludach (M9,2).

Gdy już znajdziesz się w pomieszczeniu z półki przy północnej ścianie zabierz hełm. Ukończysz tym samym zadanie Refren Garodha (Garodh's chorus).

4. Drzwi

Aby otworzyć drzwi musisz wykonać jedną z poniższych rzeczy:

  • Najprostszym rozwiązaniem jest po prostu wybranie jakiejkolwiek opcji i doprowadzenie do walki. Przeciwnicy będą wymagający, ale na tym poziomie powinieneś sobie bez problemu poradzić. Po walce drzwi będą już otwarte.
  • Możesz też powiedzieć, że Bractwo Ołowianego Klucza (Leaden Key Brotherhood) poszukuje czegoś w kuźni. Następnie wspomnij o Zoltanie i zostaniesz bez problemów wpuszczonym.
  • Posiadając 12 Stanowczości możesz powiedzieć, że to Exandru cię zaprosił. Następnie powiedz, że idziesz się pomodlić do Abydona. Drzwi zostaną otwarte.
  • Gdy powiesz, że chcesz poznać sekret Białej Kuźni, tylko się rozglądasz lub, że chcesz zdobyć broń zostaniesz od razu zaatakowany.

Zadania do odblokowania w Wielkiej Sali

Zadanie główne: Biała Kuźnia (The White Forge) - wystarczy, że wejdziesz do Wielkiej Sali.

Rodzaje przeciwników i potworów w Wielkiej Sali

Obrońcy baterii (Battery defenders) - Duchy krasnoludów, które chronią murów twierdzy. Występują w praktycznie wszystkich klasach, od wojowników po strzelców. Przeważnie stoją grupami po 2-3 przeciwników. Nie są zbyt silnymi przeciwnikami.

Zguba lodu (Ice blight)

Zjawa (Shade)