Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bateria Durgana (Durgan's Batery) - zadanie główne | Rozpoczęcie przygody poradnik Pillars of Eternity: The White March Part I

Ostatnia aktualizacja: 9 września 2016

Bateria Durgana (Durgan's Batery) - zadanie główne

Zadanie zostanie dodane do twojego dziennika automatycznie po otrzymaniu wiadomości od Zarządczyni (Steward). Jedynym warunkiem jest posiadanie zainstalowanego dodatku White March Part I do gry Pillars of Eternity. Wiadomość może pojawić się w dwóch różnych momentach. Jeśli kontynuujesz grę wysoko poziomową postacią nastąpi to zaraz po wczytaniu gry. Jeśli rozpoczynasz grę od początku nastąpi to po wykonaniu zadania Zawsze blisko Królowej (Never Far from the Queen) z głównego wątku fabularnego.

Dzięki rozmowie z Zarządczynią dowiesz się co planują mieszkańcy wioski Krzepa. - Bateria Durgana (Durgans Batery) - zadanie główne | Rozpoczęcie przygody - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Dzięki rozmowie z Zarządczynią dowiesz się co planują mieszkańcy wioski Krzepa.

Twoim pierwszym zadaniem jest udanie się do Caed Nua i porozmawianie z Zarządczynią (Steward). Twoim zadaniem będzie pomoc mieszkańcom pewnej osady na północy w dotarciu do niejakiej Baterii Durgana (Durgan's battery) - zamkniętej od wieków twierdzy krasnoludów skrywającej sekret wytwarzania niezwykle cennej stali.

Wioskę Krzepa zastaniesz w niesprzyjających warunkach - podczas ataku okolicznego klanu ogrów. - Bateria Durgana (Durgans Batery) - zadanie główne | Rozpoczęcie przygody - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Wioskę Krzepa zastaniesz w niesprzyjających warunkach - podczas ataku okolicznego klanu ogrów.

Poprzez mapę świata przejdź do nowej mapy (ikona znajduje się w górnym prawym rogu ekranu wyboru lokacji docelowej) i udaj się do wioski Krzepa (Stalwart Village)(M1). Już na samym początku sytuacja się skomplikuje, gdyż osada została napadnięta przez klan ogrów. Ty i twoja drużyna będzie musiała się rozprawić z przeciwnikami i pomóc tym samym mieszkańcom. Najlepszym rozwiązaniem będzie kierowanie się cały czas na zachód lokacji. Po drodze natrafisz na 3-4 grupy ogrów, z którymi jednak nie powinieneś mieć problemów, jeśli tylko dysponujesz drużyną na 8-9 poziomie. Przy skrzyżowaniu na zachodzie wioski znajdziesz ogrzycę Darzir. Walka z nią jest bardziej wymagająca. W pierwszej fazie bitwy zajmij się jej pomocnikami, szczególnie tymi atakującymi na dystans. W dalszej kolejności zajmij się samą Darzir. Pamiętaj o tym aby przez cały pojedynek uważać na swoich magów oraz strzelców i kontrolować stan zdrowia wszystkich członków drużyny. Gdy już pokonasz wszystkich przeciwników rozpocznie się odwrót ogrów. Podbiegnie do ciebie także przedstawiciel wioski i podziękuje za pomoc. Zwiększy się twoja reputacja w osadzie. Poproszony zostaniesz o udanie się do głównego budynku osady. Nie zapomnij przeszukać ciał pokonanych wrogów. Znajdziesz m.in. Pierścień Uroku (Ring of Changing Heart), który dodaje +3 do Stanowczości oraz zapewnia dodatkową umiejętność Dominacja (Dominate). Możemy dzięki niej dwa razy na odpoczynek przejąć kontrolę na 10 sekund nad przeciwnikiem.

Udaj się teraz do Domu Renengildy (Renengild's house) i porozmawiaj z właścicielką. Opowie ci ona krótką historię osady oraz przedstawi zadanie jakie przed tobą stoi. Musisz udać się do Baterii Durgana (Durgan's battery) i odnaleźć Białą Kuźnię (White forge). Pozwoli ona na produkcję specjalnego rodzaju stali, a tym samym na przywrócenie osadzie dawnej świetności.

Aby otworzyć drzwi baterii Durgana należy kierować się zdobytą inkantacją. - Bateria Durgana (Durgans Batery) - zadanie główne | Rozpoczęcie przygody - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Aby otworzyć drzwi baterii Durgana należy kierować się zdobytą inkantacją.

Musisz znaleźć sposób na dostanie się do wnętrza twierdzy. Aby to zrobić musisz najpierw wykonać dwa inne zadania: Ogrza matrona (The ogre matron) oraz Samotnik z Białej Marchii (The recluse of the White March). Gdy to zrobisz, podejdź do drzwi twierdzy (M4,9) i wykonaj następujące czynności:

  • Umieść płytkę z kowadłem w płaskorzeźbie
  • Wybierz zwrotkę z młotami
  • Uderz w płaskorzeźbę kowadła
  • Wybierz zwrotkę z murami
  • Pchnij płaskorzeźbę przedstawiająco blankowany mur
  • Wybierz zwrotkę z kuźnią
  • Przyjrzyj się otworowi
  • Użyj smoczego jęzora aby otworzyć przejście
Przed wejściem do baterii dobrze się zaopatrz w mikstury oraz materiały obozowe. - Bateria Durgana (Durgans Batery) - zadanie główne | Rozpoczęcie przygody - Pillars of Eternity: The White March Part I - poradnik do gry
Przed wejściem do baterii dobrze się zaopatrz w mikstury oraz materiały obozowe.

Drzwi się otworzą, a ty możesz wejść do środka. Gdy tylko to zrobisz zadanie zostanie zakończone sukcesem i pojawi się kolejne: Biała Kuźnia (The White Forge).