Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przerywniki | Misje głównego wątku poradnik Saints Row: Gat out of Hell

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Przerywniki

W tej kategorii znalazły się zadania na tyle krótkie albo łatwe do wykonania, że w praktyce stanowią formalności. Większość z nich dotyczy zdobywania nowego sprzętu, takiego jak Seven Deadly Weapons bądź zbierania nagród za inne, większe zadania.

Gear Up/Czas się wyposażyć

Banalnie proste zadanie, które otrzymasz po ukończeniu treningu latania - Przerywniki - Misje głównego wątku - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Banalnie proste zadanie, które otrzymasz po ukończeniu treningu latania. Wystarczy, że dokonasz zakupów w dowolnym sklepie z bronią. Nie jest istotne co i za ile kupisz, liczy się sam fakt odwiedzenia sklepu i zrobienia zakupów. Najszybciej ukończysz to zadanie opuszczając budynek Ultoru i idąc cały czas prosto. Automat z bronią znajduje się na wzniesieniu. Najłatwiej dostać się tam z pomocąskoku i krótkiego lotu.

Take a break/Chwila na relaks

Zadanie otrzymasz na początku gry, po zaliczeniu szkolenia z latania - Przerywniki - Misje głównego wątku - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz na początku gry, po zaliczeniu szkolenia z latania. Udaj się we wskazane przez grę miejsce. Po północnej stronie zaznaczonego obszaru, na dachu, znajdziesz stojący przed telewizorem fotel. Usiądź w nim, a zyskasz jedną z Seven Deadly Weapons - Armchair-A-Geddon.

Access the Secret Chamber/Wejdź do tajemnej komnaty

Zadanie otrzymasz po przejęciu wszystkich pięciu Marshalling Grounds - Przerywniki - Misje głównego wątku - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz po przejęciu wszystkich pięciu Marshalling Grounds. Po zajęciu ostatniego zauważysz na mapie nowy portal, znajdujący się w pobliżu wieży Szatana. Przenieś się w tamto miejsce. W środku znajdziesz jedną z siedmiu Seven Deadly Weapons, Uriel's Edge.

Arcane Lessons/Lekcje Magii

Każdy z sojuszników zaoferuje ci trening nowych Mocy - Przerywniki - Misje głównego wątku - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Każdy z sojuszników zaoferuje ci trening nowych Mocy. Znacznik rozpoczęcia misji znajdziesz obok nich, w tym samym miejscu, gdzie podjąłeś się jednego z zadań wchodzących w skład Charge Halo. Wyjątkiem Vlad, który przeprowadzi się do swojego zamku. Znajdziesz go szczycie jednej z wież.

W każdym z czterech treningów twoim zadaniem będzie pokonanie kilku grup przeciwników z pomocą nowo nabytych Mocy. Wpierw będziesz musiał pokonać jednego wroga, później małą grupę, w tym zazwyczaj przeciwników latających. Przeciwnicy nie będą cię atakować, a śmierć nie spowoduje przegrania misji.

Shawarma/Shoarma

Zadanie dostępne po przejęciu wszystkich dzielnic, czyli zrekrutowaniu wszystkich sojuszników, a następnie zaliczeniu wszystkich Akcji i Celów - Przerywniki - Misje głównego wątku - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Zadanie dostępne po przejęciu wszystkich dzielnic, czyli zrekrutowaniu wszystkich sojuszników, a następnie zaliczeniu wszystkich Akcji i Celów. Przejętą dzielnicę rozpoznasz po tym, że zmnieniła kolor na fioletowy. Po zdobyciu wszystkich podejdź do znacznika ustawionego w siedzibie Ultoru i obejrzyj przerywnik filmowy.