Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wrogowie | Moce i wrogowie poradnik Saints Row: Gat out of Hell

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016

Gra zalicza do tej kategorii zarówno pieszych, jak i latających strzelców, uzbrojonych w Lava Cannon oraz Damned Impaler - Wrogowie - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Demon

Gra zalicza do tej kategorii zarówno pieszych, jak i latających strzelców, uzbrojonych w Lava Cannon oraz Damned Impaler. Na początku mogą stanowić problem, później będą ginąć setkami. Bardzo podatni na ostrzał w głowę i broń dowolnego rodzaju, szczególnie źle reagują na rakiety i resztę broni o zasięgu obszarowym.

W północno-wschodniej części miasta, w dzielnicy The Den (Nora), można znaleźć demony noszące maski. To Tragedy Demons (Tragidemony), które poza wyglądem nie różnią się od innych demonów. Z kolei m.in. na terenie Shantytown (Slumsy) możesz trafić na ubranych w krótkie koszulki Bro Demons (Brachodemon). Są również głównymi przeciwnikami w czasie Pledge Rush (Dzikich Otrzęsin). Poza wyglądem i odzyskami też w niczym nie różnią się od innych demonów.

Imp/Diablik

Małe, szybkie istoty, które też jesteś w stanie przywołać. W czasie walki rzucają się na ciebie i gryzą. Po śmierci eksplodują, raniąc wszystko wokół siebie. Najłatwiej pozbyć się ich z pomocą mocy Blast albo broni o zasięgu obszarowym, jak wyrzutnia rakiet. W razie spotkania większej grupy należy się cofać i strzelać. Jeśli cię dopadną, możesz je strząsnąć z pomocą klawisza akcji. Będą cię gryzły póki tego nie zrobisz.

Dark Inciter/Mroczny Podżegacz

Latające demony. Nie możesz ich zranić, póki nie wyłączysz ich pola ochronnego. Możesz to zrobić z pomocą broni albo mocy, przy czym te drugie będą zazwyczaj skuteczniejsze. Przeciwnik po utracie tarczy będzie przez chwilę wisiał w powietrzu i nie atakował. Jeśli go nie zabijesz, tarcza wróci na miejsce. Demon może przywołać większość demonów, w tym Impy, Grenadiers oraz Shadow Demons, więc im później go pokonasz, tym więcej dodatkowych przeciwników będziesz miał na głowie. Sam Inciters nie potrafi atakować, więc bez obstawy stanowi tylko ruchomy cel.

W walce z nim najlepiej jest używać umiejętności do zniszczenia osłony, a następnie dowolnej broni do zabicia demona. Demon nigdy nie ląduje, więc walka wręcz nie wchodzi w grę.

Shadow Demon/Demon Cienia

Snajperzy. Po zbliżeniu się znikają i natychmiast pojawiają nieopodal. Dysponują bronią o dalekim zasięgu oraz dużej sile ognia, ale potrzebują kilku chwil na wycelowanie i oddanie strzału. W walce z nim bądź w ciągłym ruchu i albo używaj mocy i broni samodzielnie wybierających cel, albo broni o dużym rozrzucie lub zasięgu działania. Zastrzelenie demona ze strzelby albo karabinu z odległości dwóch ulic może się okazać zbyt trudne. Możesz też podejść blisko, ale na tyle daleko, by go nie spłoszyć i wtedy bez obaw zastrzelić.

Grenadier

Nie podchodź. Ten demon cały czas płonie, przez co po kontakcie z nim ty również będziesz płonąć. Dysponują ciężką bronią w postaci Lil'Cracker, dużą liczbą punktów życia oraz mocnym pancerzem. Poruszają się jednak powoli i nie potrafią biegać. Potraktuj ich jak wolniejszą wersję zwykłych demonów i postaraj się unikać skaczących w twoją stronę żab.

Legionnaire/Legionista

Lżejsza wersja Archdukes. Mają dużo punktów życia, walczą wręcz, potrafią skakać, szybko biegają, a ich ataki potrafią podrzucać albo przewracać. W walce z nimi bądź cały czas w ruchu i uzywaj broni oraz mocy spowalniających ruchy przeciwników. Stosuj strzelby, ciężkie karabiny maszynowe albo wyrzutnie rakiet. Nie pozwól im się zbliżyć, bo w skrajnym przypadku utracisz kontrolę nad postacią na resztę walki. W czasie walki ogranicz latanie albo wznieś się bardzo wysoko, bo demon może być w stanie do ciebie doskoczyć.

Archduke/Arcyksiążę

Jak wyżej, ale potrafią się teleportować, płoną, mają więcej punktów życia, mocniejsze ataki oraz mogą przywoływać ogień. Poziom trudności wyższy, za to taktyka identyczna. Powinieneś być nawet w większym ruchu, gdyż obszarowy atak demona może cię dosięgnąć nawet ulicę dalej. Najczęściej walczy samotnie, co pozwala ci na skupienie się tylko na nim.

Sinterpol Tank/Czołg Sinterpolu

Posiada działo i karabin maszynowy, jak również bardzo mało punktów życia. Potraktuj go rakietą albo jedną z Mocy. Przestaje istnieć po jednym, ewentualnie dwóch atakach. Jego broń jest całkiem silna, ale można jej uniknąć dzięki szybkiemu poruszaniu się.