Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Seven Deadly Weapons/Siedem Broni Głównych | Uzbrojenie poradnik Saints Row: Gat out of Hell

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Seven Deadly Weapons/Siedem Broni Głównych

Broń biała - Seven Deadly Weapons/Siedem Broni Głównych - Uzbrojenie - Saints Row: Gat out of Hell - poradnik do gry

Uriel's Edge/Ostrze Uriela

Broń biała. Znajduje się w sekretnej komnacie Szatana, do której dostęp uzyskasz po zdobyciu wszystkich pięciu Marshalling Grounds (Placów Musztry).

Miecz zadający obrażenia wybuchowe. Zwykły atak posyła w wybranym kierunku kulę ognia, druga forma wykonuje szerokie cięcie. Najlepsza z broni białych, którą można się posługiwać w sytuacjach wymagających broni palnej. Po kilku ulepszeniach jest w stanie powalić Archduke z pomocą kilku cięć. Jeśli chcesz walczyć wręcz, to tylko nią.

Gallows Dodger/Pyskaty Szubienicznik

Pistolet. Zdobędziesz go po siedmiokrotnym zabiciu Dexa. Występuje tylko w jednej sztuce, nawet jeśli wykupiłeś umiejętność Dual Wielding.

Pistolet ładujący się w miarę zabijania przeciwników. Po osiągnięciu odpowiedniego poziomu zaczyna strzelać samodzielnie, póki nie wyczerpie zdobytej energii. Jego szybkostrzelność oraz siła ognia rosną wtedy znacząco. Początkowo wolny, wraz z ulepszeniami staje się jedną z najlepszych broni w grze. Ulepszony i naładowany oferuje dużą siłę ognia oraz szybkostrzelność karabinu.

Diamond Sting/Diamentowe Żądło

Pistolet maszynowy. Do kupienia w sklepie z bronią za kwotę 100000 Wages.

Broń o słabej sile ognia i małym magazynku, za to wyróżniająca się jedną istotną cechą - zabici z niej wrogowie pozostawiają po sobie więcej Wages. Jako broń podstawowa jest trochę za słaba, nawet ze wszystkimi ulepszeniami. Z drugiej strony dzięki niej walka z demonami wreszcie staje się opłacalna. Warto z niej skorzystać, jeśli potrzebujesz pieniędzy, a nie masz ochoty na wykonywanie zadań albo zbieranie znajdziek. W innym wypadku można zignorować.

Możesz również nie czuć się zbyt szczęśliwy na widok ceny, która nawet w późniejszej części gry jest zdecydowanie zbyt wysoka jak na tego typu broń. Jeśli cię odstrasza, nie myśl o kupnie tej broni. Dwa pozostałe pistolety maszynowe są dostatecznie dobre, byś nie odczuł straty.

Boom Chicka/Podniecarka

Strzelba. Otrzymasz ją za otworzenie wszystkich Skrzyń Czarnobrodego.

Przeciwnicy trafieni tą bronią, poza otrzymaniem obrażeń, przestaną cię atakować. Miast tego przez kilka chwil będą próbowali zbliżyć się do ciebie, zauroczeni. Zauroczenie mija po zbliżeniu się, co oznacza, że będziesz musiał przed nimi uciekać. Możesz wycofywać się i strzelać jednocześnie, zauroczeni wrogowie nie będą mieli ci tego za złe. W porównaniu do innych strzelb ta nie jest tak dobra, jak mogła by być, a dodatkowo niepotrzebnie przedłuża walkę. Można używać z braku laku.

Armchair-A-Geddon/Fotel Zagłady

Karabin. Staje się dostępny po ukończeniu zadania Take a break.

Wspaniała broń masowego zniszczenia, zwłaszcza po ulepszeniu liczby wypuszczanej przez nią rakiet. Z jej pomocą można pokonać praktycznie każdego przeciwnika, zwłaszcza jeśli występuje w grupie. Niestety broń bardzo szybko zużywa amunicję, zwłaszcza przy częstym używaniu rakiet, i spowalnia postać. Do tego jej użycie oraz zmiana broni na inną połączone są z krótką animacją siadania i wstawania z fotela. W krytycznej sytuacji może ona zadecydować o życiu i śmierci. Z tego powodu warto korzystać z fotela przy ciężkich walkach, ale zmienić broń na lżejszą, jak tylko sytuacja stanie się bardzo gorąca. Na przykład w starciu z Archduke i podobnymi, potężnymi przeciwnikami. Fotel w walce z nimi jest po prostu zbyt powolny.

Arc of Covenant/Arka Przymierza

Explosives. Broń dostępna po pokonaniu prawej ręki Szatana. W tym celu musisz podbić wskaźnik Notoriety na 6. Przez większość czasu spowoduje to pojawienie się Archduke. Prędzej czy później zamiast niego pojawi się profesor Genki. Zabij go, by zdobyć broń.

Arka posiada dwa tryby strzału. W pierwszym wypuszcza pojedynczy pocisk, powodujący natychmiastową śmierć słabszych przeciwników. Mocniejszych mocno porani. Jeśli przeciwnik zginie, z ciała wyleci kilka kolejnych pocisków, atakując stojących w pobliżu wrogów. Pierwszy pocisk posiada możliwość lekkiej korekty kursu, co oznacza, że możesz sobie pozwolić na trochę niedokładne celowanie. Bardzo skuteczna broń w walce z dużymi grupami przeciwników.

Drugi atak działa na zasadzie odkurzacza, wsysając istoty znajdujące się przed tobą i zabijając je na miejscu. Działa tylko na słabsze demony. Arka może wciągać zarówno wrogów pieszych i latających, jak i kierowców samochodów. Dzięki temu broń staje się bardzo przydatna również w czasie walki na krótkie dystanse. W porównaniu do pozostałych broni typu explosives wymaga uważniejszego celowania, a jej ataki mają mniejszy obszar. Mimo to przebija je siłą oraz skutecznością, zwłaszcza jeśli zostaniesz otoczony.

Last Supper/Ostatnia Wieczerza

Broń specjalna. Staje się dostępna po odwiedzeniu trzech lokali Tacos Malos.

Wrogowie trafieni atakiem zwykłym będą atakowani przez pozostałe demony. Można oblepić kilku wrogów naraz, co powiększy chaos na polu walki i odwróci uwagę demonów. Nie działa na najsilniejszych przeciwników pokroju Archduke. Druga forma ataku powoduje wystrzelenie pocisku eksplodującego przy kontakcie ze stałą powierzchnią. Broń nie posiada amunicji, do tego potrafi długo się ładować, ale po kilku ulepszeniach stanie się bardzo przydatna w walce z dużymi grupami wrogów. W większości przypadków zdecydowanie bardziej przyda ci się od karabinu snajperskiego.