Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Saint-Marcel - La Bievre - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Mapa Saint-Marcel - La Bievre - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Powiększ mapę

Zadania poboczne | Saint-Marcel - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Legenda Mapa Saint-Marcel - La Bievre - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity

Paryskie Opowieści

Tajemnicze Morderstwa

Zagadki Nostradamusa

Misje trybu współpracy

Misje kradzieży

Zadania poboczne

Paryskie Opowieści - Złodziej gobelinów

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 37500 liwrów

Porozmawiaj z tkaczką. Na mapie zaczną pojawiać się zielone strefy. Idź tam, używaj Wzroku Orła i rozmawiaj ze świadkami. Drugi z nich skieruje cię do kanałów. Zejdź na dół, zabij przeciwników i idź dalej. Pokonaj kolejnych dwóch zbirów, wdrap się po drabinie po lewej i porozmawiaj z kolejnym świadkiem, a potem z kolejnymi trzema, jacy pojawią się na mapie.

W końcu dotrzesz do grupy ekstremistów stojących w pobliżu podejrzanej osoby. Zacznij go śledzić. To nic trudnego, bo mężczyzna nie będzie się oglądał za siebie, a ciebie nikt nie zaczepi po drodze. Mężczyzna zaprowadzi cię do swego przywódcy. W okolicy znajduje się sporo przeciwników, w tym snajperów. Zacznij więc od oczyszczania dachów, tak by mieć ułatwione zadanie. Zabić przywódcę można na kilka sposobów, ale najlepszym będzie skok z dachu. Jeśli ktoś się zauważy, rzuć bombę dymną i uciekaj. Jeśli nie, wróć na dach. W obu przypadkach opuść wskazany teren i stań się anonimowy.

Niezależnie od sytuacji postaraj się nie rzucać w oczy, gdyż wrogów jest zdecydowanie zbyt wielu na bezpośrednią walkę. Możesz ich wywabiać grupami albo ostrzelać, ale atak bez zmiękczenia obrony zakończy się niepowodzeniem.

Paryskie Opowieści - Broń dla ludu

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 10000 liwrów

Wpierw musisz zdobyć dokument znajdujący się w posiadaniu jednego z ekstremistów. Cel znajduje się w obszarze zastrzeżonym i posiada liczną obstawę, ale nie musisz z nią walczyć. Poczekaj, aż cel znajdzie się na balkonie, po czym dokonaj na nim zabójstwa - z góry, z balkonu, obojętnie - i przeszukaj zwłoki.

Poszukiwane przez ciebie plany znajdują się na terenie miejskiej zbrojowni. Jest to obszar zastrzeżony, gdzie znajduje się dużo rozproszonych strażników na średnich poziomach. Możesz ich eliminować pojedynczo lub małymi grupami. Teren jest na tyle duży, że zazwyczaj nie będą widzieć walki i nie przybiegną kolegom na pomoc. Poza tym nie ma tu dzwonów, a snajperów jest niewielu. Jeśli chcesz, możesz się przekradać. Jeśli nie, to walcz. Obie metody są równie dobre w tej misji.

Plany znajdują się w czterech skrzyniach. Zdobądź je wszystkie i wróć do zleceniodawcy.

Paryskie Opowieści - Asasyn do towarzystwa

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 50000 liwrów

Musisz zrekrutować trzy grupy prostytutek. Wszystkie znajdują się daleko od miejsca startu misji, czeka cię więc dłuższy marsz.

Pierwsza grupa jest zamknięta w klatce. Klatkę otacza grupa silnych strażników, w tym snajperów. Wrogowie znajdują się na różnych wysokościach, przez co nie widzą i nie słyszą siebie nawzajem. Możesz więc eliminować mniejsze grupy wrogów bez obaw o zaalarmowanie pozostałych. Zacznij, jak zwykle, od snajperów. Nie próbuj się skradać, wrogów jest zbyt wielu i na pewno cię wykryją. Po walce otwórz klatkę i porozmawiaj ze wszystkimi prostytutkami.

Kolejna grupa znajduje się w budynku. Chroni go dwójka snajperów oraz liczna grupa ekstremistów na wysokich poziomach. Budynek posiada sporo otwartych okien. Możesz więc wejśc do środka w taki sposób, by nie musieć walczyć z całym garnizonem. Kobiety są cztery, z czego jedna przebywa na strychu. Dostaniesz się tam przez okno.

Ostatnia grupa przebywa na ulicy. Towarzyszy im mała grupa przeciwników. Druga przebywa w sąsiednim budynku i może przybiec pierwszej z pomocą. W przypadku tej grupy każda taktyka będzie dobra, więc wybierz, którą chcesz. Po oczyszczeniu terenu nie zapomnij porozmawiać z kobietami. Po ostatniej rozmowie misja zostanie uznana za zaliczoną.

Zadanie wymaga ukończenia misji broń dla ludu.

Tajemnicze Morderstwa - Ścięty naczelnik

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: Gladius

Zabójca: Deputowany Hugo

Liczba tropów: 16

Garbarnia (4 tropy):

  1. Rozpuszczające się zwłoki w balii
  2. Zeznania Gilbetta stojącego obok sklepu
  3. Zeznania Mathieu. Świadek przebywa w domu blisko miejsca zbrodni, trzeba wejść oknem
  4. Krótki miecz leżący na drewnianej platformie nad zwłokami

Jubiler (Saint-Jacques, 1 trop):

  1. Zeznania Toucheta

Kuźnia (Panteon, 1 trop):

  1. Zeznania Romaina

Dom naczelnika (Panteon, 6 tropów):

  1. List od naczelnika na stoliku obok schodów
  2. List leżący na ziemi obok biblioteczki
  3. Zeznania Juliena
  4. Zeznania Camille
  5. Zeznania Minette. Kobieta stoi na balkonie obok domu naczelnika
  6. Zeznania Genevieve. Kobieta mieszka naprzeciw domu naczelnika

Tawerna (Panteon, 2 tropy):

  1. Zeznania Oliviera
  2. Zeznania Dantona

Więzienie (2 tropy):

  1. Głowa na żerdzi
  2. Zeznania Hugo

Tajemnicze Morderstwa - Bez pośredników

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: Półokrągły topór oficerski

Zabójca: Simon Larue

Liczba tropów: 25

Cmentarz (4 tropy):

  1. Zwłoki
  2. Wodorosty
  3. Torba
  4. Ślady stóp na ziemi

Brama (1 trop):

  1. Zeznania Bernarda

Szpital (5 tropów):

  1. Materac
  2. Haczyk wędkarski pod materacem
  3. Książka w rogu pomieszczenia
  4. Zeznania Gillesa
  5. Podarty dziennik medyczny w pustej celi. Od celi Gillesa idź w prawo

Szopa (4 tropy):

  1. Tasak
  2. Sterta ciał na wozie
  3. Leżące na ziemi skórzane pasy
  4. Leżący na ziemi podarty dziennik

Nabrzeże (2 tropy):

  1. Ludzka kończyna. W łodzi, wystaje spod ładunku
  2. Zeznania Byrona

Biuro (2 tropy):

  1. Zeznania Lenarda
  2. Zeznania Thierry'ego

Dom (4 tropy):

  1. Ślady krwi na podłodze
  2. Surowe mięso
  3. Ślady walki
  4. Zeznania Leona. Jako jedyny przebywa na parterze

Sklep rzeźnika (3 tropy):

  1. Rzeźnickie noże leżące na stole
  2. Zeznania Simona
  3. Zeznania Edgara

Zagadki Nostradamusa - Gemini

Poziom trudności: 3/5

Symbol znajdziesz na dachu budynku nieopodal granicy symulacji, na ścianie - Zadania poboczne | Saint-Marcel - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Symbol znajdziesz na dachu budynku nieopodal granicy symulacji, na ścianie.

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na ziemi obok małego domku i ogniska - Zadania poboczne | Saint-Marcel - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na ziemi obok małego domku i ogniska.

Drugą odpowiedź znajdziesz obok fontanny w ogrodach pałacu - Zadania poboczne | Saint-Marcel - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Drugą odpowiedź znajdziesz obok fontanny w ogrodach pałacu. Po lokalizację trzeciej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Saint-Jacques -> Paryskie opowieści.

Trzecia odpowiedź znajduje się na jednym z budynków na granicy dzielnicy, na stojącej tuż obok niego wieży, tuż przy ziemi - Zadania poboczne | Saint-Marcel - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Trzecia odpowiedź znajduje się na jednym z budynków na granicy dzielnicy, na stojącej tuż obok niego wieży, tuż przy ziemi.

Misje trybu współpracy - Wściekli

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: Nagroda: 3 punkty synchronizacji, kolejne 4 można zdobyć w czasie misji. Wzmocniony kaptur napoleoński, wzmocniony pas drapieżnika, mistrzowskie widmowe bryczesy.

Twoim pierwszym celem jest zdobyć rejestr pacjentów. Znajduje się w drugiem, dalej położonym obszarze zastrzeżonym. Można się dostać do środka w bardzo prosty sposób. Omiń pierwszy obszar, dojdź do rzeki i wskocz do wody. Podpłyń do północnej granicy obszaru zastrzeżonego i wdrap się po ścianie na górę.

Na miejscu czeka na ciebie duża grupa ekstremistów. Mają wysokie poziomy i jest wśród nich dużo strzelców. Co gorsza stoją w pobliżu dzwonu alarmowego. Wrogowie są tak rozstawieni, że można cicho pozabijać tylko kilku z nich, zanim reszta nie ogłosi alarmu. Najłatwiej to zrobić poruszając się tuż przy murze szpitala. Później czeka cię otwarta walka z pozostałymi wrogami. Postaraj się nie zbliżać do wskazanych przez grę domów, gdyż po drugiej stronie znajduje się kolejny dzwon i jeszcze więcej wrogów. Idź tam dopiero wtedy, gdy oczyścisz okolice pierwszego dzwonu.

Poszukiwany rejestr znajduje się w prawym budynku. Musisz wejść oknem na pierwszym piętrze. W środku znajdziesz tylko jednego przeciwnika.

Twoim drugim zadaniem jest uratować trójkę przetrzymywanych w szpitalu Asasynów. Trzymani są pojedynczo we wskazanych przez grę miejscach. W drodze do szpitala spotkasz kilku patrolujących teren ekstremistów oraz strzelców. Uważaj szczególnie na tych drugich, gdyż potrafią jednym strzałem zabrać nawet połowę życia Arno. Do szpitala prowadzi kilka wejść, wybierz dowolne z nich.

W szpitalu znajduje się dużo wysokopoziomowych, ale rozproszonych przeciwników. Najczęściej występują w grupach po dwóch. Są wśród nich również strzelcy. W szpitalu nie brakuje również miejsc, w których można się ukryć. Z tego powodu możesz zarówno otwarcie walczyć z przeciwnikami, jak i skradać się do nich i wykańczać ukrytym ostrzem. Nie zapominaj tylko niszczyć dzwonów alarmowych.

Po uwolnieniu trójki Asasynów wróć do miejsca, gdzie zabrałeś rejestr pacjentów. Między domami pojawi się Roux wraz z obstawą. Daj się wykryć, a Roux zacznie uciekaj. Rzuć bombę dymną, by rozproszyć ochronę, biegnij za Rouxem i zastrzel go. Jeden pocisk z pistoletu powinien wystarczyć. Jeśli nie, strzel drugi raz. Po zabójstwie opuść teren misji i stań się anonimowy.

Misje kradzieży - Raj przemytników

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 5000 liwrów plus maksymalnie 10000 kolejnych.

Tym razem skrzynie są trzy. Właściwą jest ta położona najdalej od miejsca startu misji. By się do niej dostań omiń obszar zastrzeżony od lewej lub prawej strony. Uważaj na snajperów na dachach i ekstremistów na ulicach.

Skrzynia znajduje się w magazynie, poniżej poziomu ulicy. Do środka można wejść przez drzwi 2 poziomu albo głównym, pilnowanym wejściem. W pobliżu znajduje się również dzwon alarmowy, w pobliżu którego stoi silna grupa przeciwników, w tym strzelcy. Znajdź dobre miejsce do oddania strzału i zaatakuj ich ostrzami berserkera. Najlepiej dwoma albo trzema. Gdy przeciwnicy będą zajęci walką ze sobą, zejdź na ziemię tuż przy magazynie, wejdź do środka i okradnij skrzynię.

Jeśli nie możesz użyć ostrzy berserkera, skorzystaj z petard albo bomb z trującym gazem. Możesz również zignorować całą grupę i zająć się jedynie pojedynczymi strażnikami patrolującymi okolicę. Musisz jednak pozbyć się ich po cichu, gdyż walka zaalarmuje pozostałych. Wrogów jest zbyt wielu, byś mógł przejść całą misję niezauważony, więc prędzej czy później będziesz musiał któregoś z nich zabić.

Po przeszukaniu skrzyni ucieknij z miejsca zdarzenia.