Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Feydeau - Luwr - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Mapa Feydeau - Luwr - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity
Powiększ mapę

Zadania poboczne | Feydeau - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Legenda Mapa Feydeau - Luwr - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa - Assassin's Creed: Unity

Paryskie Opowieści

Tajemnicze Morderstwa

Zagadki Nostradamusa

Misje trybu współpracy

Zadania poboczne

Paryskie Opowieści - Budowa "Brzytwy"

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 25000 liwrów

W tym zadaniu musisz odzyskać cztery skradzione części do budowy gilotyny. Znajdują się tuż obok zleceniodawcy, w sąsiednim obszarze zastrzeżonym. Na miejscu znajduje się mnóstwo przeciwników na wysokich poziomach oraz wyjątkowo dużo snajperów. Możesz natrafić nawet na dwóch na tym samym fragmencie dachu. Dlatego na początku misji zrób obchód po dachach i pozbądź się strzelców. Dzięki temu misja stanie się znacznie prostsza.

Każda część pilnowana jest przez minimum kilku ekstremistów. W zależności od miejsca możesz część z nich dźgnąć ukrytym ostrzem, a z resztą walczyć wręcz, lub zastrzelić ich z wysokości dachu. Wystarczy, że będziesz miał pod ręką duży zapas amunicji i unikał wrogich pocisków. Użycie ostrzy berserkera również może przynieść dużo dobrego. Bezpośrednia walka bez wcześniejszego zmiękczenia wroga zakończy się niepowodzeniem, więc wpierw zużyj część swoich zapasów, a dopiero potem wyciągnij miecz.

Nie próbuj za to kraść części. Wrogów na terenie misji jest na tyle dużo, że większość prób kradzieży zostanie szybko wykryta. Możesz użyć petard i ostrzy berserkera do odwrócenia uwagi, ale wciąż istnieje ryzyko, że ktoś cię zobaczy. A nie możesz kraść części będąc w konflikcie.

Po oddaniu części czeka cię walka w obronie kata i jego towarzysza. To bardzo łatwa część misji, bo wrogie ataki będą skromne, a obaj panowie nieźle walczą. W praktyce możesz stanąć obok i wspierać ich tylko, gdy zajdzie taka potrzeba. Misja zakończy się wraz ze śmiercią ostatniego przeciwnika.

Paryskie Opowieści - Marianne wraca do domu

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 12500

Porozmawiaj z Marianne. Kobieta zaprowadzi cię na zewnątrz, gdzie będzie chciała ćwiczyć walkę. Twoim zadaniem jest wykonać trzy parowania. Marianne atakuje powoli, więc nie powinno sprawić ci to dużych trudności.

Po treningu idź za kobietą. Twoim zadaniem jest ją bronic w drodze do rodzinnego domu. Będzie szła tylko, gdy będziesz obok niej, więc w razie potrzeby możesz się oddalić i załatwić jakąś pilną sprawę. Jeśli nie liczyć losowo pojawiających się ekstremistów nikt nie będzie was zaczepiał. Wspólnie dojdziecie do budynku, z którego wyskoczy kilku przeciwników. Pokonaj ich, broniąc Marianne. Kobieta jest kiepska w walce i bez pomocy szybko zginie.

Czeka cię spacer po domu. Marianne będzie zatrzymywać się przy różnych sprzętach i głośno wspominac. Co jakiś czas zaatakuje cię mała grupa przeciwników. Będą bardziej zainteresowani tobą niż Marianne, więc możesz walczyć bez przejmowania się nią. Wrogowie mają wysokie poziomy, ale jest ich mało. Przy dobrym używaniu parowania i uników zdołasz wygrać każdą walkę bez strat. Po kilku walkach misja zakończy się sukcesem.

Paryskie Opowieści - Uzbrojeni po zęby

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 5000

Źródłem zlecenia jest kartka, leżąca na stole w gabinecien na drugim piętrze. By się do niej dostać musisz albo przebić się przez czekających na dole strażników, bądź wejść przez okno.

Twoim zadaniem jest zepsuć trzy działa znajdujące się w obszarze zastrzeżonym. Teren jest duży, ma wiele wejść oraz liczny i dobrze wyszkolony garnizon. Dlatego w tej misji możesz zastosować dowolną, wygodną dla ciebie taktykę. Wyjątkiem bezpośredni atak, bo wrogów jest po prostu za dużo. Możesz za to wyciągać wrogów małymi grupkami i walczyć z nimi poza terenem misji, co znacznie ułatwi późniejsze wykonanie zadania.

Przed zepsuciem działa oczyść pobliski teren i zniszcz dzwony alarmowe. Zacznij od strzelców i strażników na dachach, gdyż mogą napsuć ci sporo krwi. Niszczenie działa nie jest natychmiastowe, więc przez chwilę Arno będzie bezbronny i dobrze widoczny. W takim wypadku wróg może wezwać posiłki z pomocą dzwonów albo przerwać niszczenie działa. Jeden atak i będziesz zmuszony zaczynać całą operację od nowa.

Po zepsuciu dział opuść teren misji.

Zagadki Nostradamusa - Venus

Poziom trudności: 2/5

Pierwszy symbol w łańcuchu znajdziesz na na ścianie wieży kościelnej, tuż obok wozu z sianem - Zadania poboczne | Feydeau - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszy symbol w łańcuchu znajdziesz na na ścianie wieży kościelnej, tuż obok wozu z sianem. Po lokalizację pierwszej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Vendome -> Paryskie opowieści.

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na placu Vendome, na podstawie posągu, za plecami króla - Zadania poboczne | Feydeau - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na placu Vendome, na podstawie posągu, za plecami króla. Po lokalizację drugiej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Tuileries -> Paryskie opowieści.

Druga odpowiedź znajdziesz na placu rewolucji, przy granicy symulacji, na ulicy obok przewróconego powozu - Zadania poboczne | Feydeau - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Druga odpowiedź znajdziesz na placu rewolucji, przy granicy symulacji, na ulicy obok przewróconego powozu. Po lokalizację trzeciej odpowiedzi sprawdź mapę w podrozdziale Vendome -> Paryskie opowieści.

Trzecia odpowiedź znajduje się na dachu Halle aux Bles, na ścianie wieży z punktem widokowym, w miejscu, gdzie możesz zacząć wspinaczkę na wieżę - Zadania poboczne | Feydeau - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Trzecia odpowiedź znajduje się na dachu Halle aux Bles, na ścianie wieży z punktem widokowym, w miejscu, gdzie możesz zacząć wspinaczkę na wieżę.

Misje kradzieży - Historia starożytna

Poziom trudności: 5/5

Nagroda: 25000 liwrów plus maksymalnie 45000 kolejnych

W tej misji są cztery skrzynie potencjalnie zawierające skarb, z czego tylko jedna jest prawdziwa. Ta znajduje się w podłużnym budynku, gdzie ukryte są łącznie dwie. Znajduje się bliżej miejsca startu misji, na pierwszym piętrze. Do środka dostać się można tylko przez okno na parterze, pilnowane przez grupę ekstremistów na wysokich poziomach.

Cały teren misji jest wypełniony snajperami. Znajdziesz ich zarówno na dachach, jak i balkonach, w niektórych miejscach po dwóch obok siebie. Ich cicha eliminacja bez pozostania zauważonym w wielu sytuacjach będzie trudna bądź niemożliwa. Dlatego przygotuj się na to, że w czasie zabijania jednego snajpera będziesz doskonale widoczny dla innego. Licz się również z tym, że jeśli gdzieś widzisz przeciwnika, to w pobliżu znajduje się przynajmniej dwóch kolejnych.

Dla ułatwienia nie idź do skrzyni ze skarbem po linii prostej. Opuść obszar zastrzeżony i omiń go od lewej strony, oszczędzając sobie spotkań ze strażnikami. Korzystaj głównie z ulic, dzięki czemu nie dasz się wykryć snajperom. Ulica prowadząca do budynku jest słabo strzeżona, a przeciwników siedzących w sąsiednich budynkach można ominąć. Użyj petardy do odwrócenia uwagi ekstremistów przy wejściu, pozbądź się ich i wejdź do środka.

Wewnątrz znajduje się kilkunastu rozproszonych przeciwników. Skradając się jesteś w stanie zabić większość bez zostania zauważonym. Spora grupa czeka na drugim piętrze, obok fałszywej skrzyni. Jeśli wywołasz alarm, przybiegną kolegom na pomoc. Na drugim piętrze znajdują się również jedyne drzwi wymagające użycia wytrychów, więc nie musisz posiadać umiejętności ślusarskiej.

Po zdobyciu skarbu wróć tą samą drogą, którą tu przyszedłeś i opuść teren misji.