Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Assassin's Creed: Unity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Mapa Temple - Le Marais - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa, Zadania wieloosoobowe - Assassin's Creed: Unity
Mapa Temple - Le Marais - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa, Zadania wieloosoobowe - Assassin's Creed: Unity
Klub towarzyski oferuje zadania "Łotrzyk koneser", "Dramatyczne wyjście" oraz "Sprawiedliwość w habicie"
Na dachu, obok kokardy
Pod ziemią
Powiększ mapę

Zadania poboczne | Temple - mapa w AC Unity poradnik Assassin's Creed: Unity

Ostatnia aktualizacja: 17 kwietnia 2019

Zadania klubów towarzyskich

Klub Cafe du Marais – Klub towarzyski oferuje zadania "Łotrzyk koneser", "Dramatyczne wyjście" oraz "Sprawiedliwość w habicie"

Misje trybu współpracy

Prześladowania polityczne – Na dachu, obok kokardy

Legenda Mapa Temple - Le Marais - Paryskie Opowieści, Zagadki Nostradamusa, Zadania wieloosoobowe - Assassin's Creed: Unity

Paryskie Opowieści

Tajemnicze Morderstwa

Zadania klubów towarzyskich

Zagadki Nostradamusa

Szczelina Helixa

Misje trybu współpracy

Misje kradzieży

Zadania poboczne

Paryskie Opowieści - Mistrz drugiego planu

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 5000 liwrów

Zadanie wymaga ukończenia misji Rozczarowująca krytyka. Znajdziesz ją w dzielnicy Arsenal.

Na drugim piętrze wskazanego przez grę domu znajduje się ważny dziennik. Twoim zadaniem jest go zdobyć. Budynek jest zamknięty na głucho, a jedyne dostępne wejście prowadzi przez główne drzwi. W środku znajduje się sporo strażników, ale są rozproszeni i nie zawsze patrzą w odpowiednim kierunku. Przy odrobinie uwagi będziesz w stanie ich ominąc albo cicho wyeliminować. Postaraj się robić głównie to drugie, gdyż mając już dziennik będziesz wracał dokładnie tą samą drogą. Nie atakuj bezpośrednio. Strażnicy są rozproszeni, ale mają wysokie poziomy i mogą stanowić wyzwanie. Zdobądź dziennik i zanieś go zleceniodawcy.

Tajemnicze Morderstwa - Cyrulik Sewilski

Poziom trudności: 1/5

Nagroda: Pałasz

Zabójca: Ficarron

Liczba tropów: 15 (2 na dziedzińcu, 5 w gospodzie, 8 na terenie teatru ulicznego)

Dziedziniec (2 tropy):

  1. Ciało. W jego pobliżu znajduje się krew. Użyj Wzroku Orła i idź jej śladem.
  2. Ulotka

Gospoda (5 tropów):

  1. Zwłoki w fotelu. Ten i trzy pozostałe tropy znajdują się na piętrze, trzeba wejść oknem.
  2. Brzytwa na ziemi
  3. Zmięty liścik na środku pokoju
  4. Plakat przybity do ściany
  5. Zeznania Bertranda na parterze

Teatr uliczny (8 tropów):

  1. Palenisko
  2. Stół z rekwizytami
  3. Wieszak z kostiumami (szafa)
  4. Anonimowy liścik przy jednym z wozów
  5. Do tego samego wozu przybity jest liścik o spotkaniu
  6. Zeznania Pascala
  7. Zeznania Rose
  8. Zeznania Ficarrona

Zadania klubów towarzyskich - Łotrzyk koneser

Poziom trudności: 1/5

Nagroda: 700 liwrów

Czeka cię dłuższy spacer na miejsce zlecenia, które jest obszarem zastrzeżonym. Na jego terenie kręci się szef szajki przemytników. Obszar jest mały, przy bramach czekają pary przeciwników, a na dachach stoją snajperzy. Wszyscy mają niskie poziomy, ale jest ich dość dużo. Wpierw pozbądź się strażników przy bramach, potem snajperów, a na koniec zaatakuj szefa szajki. Możesz pozbyć się go po cichu, możesz zaatakować bezpośrednio, jak ci wygodniej. Po walce ucieknij ze wskazanego obszaru i stań się anonimowy.

Zadania klubów towarzyskich - Dramatyczne wyjście

Poziom trudności: 3/5

Nagroda: 700 liwrów

Idź na wskazany teren. Użyj Wzroku Orła, by znaleźć księcia De Barrois. Książe znajduje się w gęstym tłumie i towarzyszy mu liczna obstawa. Do tego w pobliżu znajdują się inni wrogowie oraz snajperzy. Bezpośrednia walka nie wchodzi więc w grę, tym bardziej, że książę też będzie walczył. Ma on sporo punktów życia i silne ciosy, a wraz z obstawą z pewnością cię pokona. Możesz użyć bomb dymnych, szybko zabić księcia i uciec. Możesz też przekraść się do niego pod osłoną tłumu i dźgnąć ukrytym ostrzem. Po zabójstwie ucieknij z miejsca zdarzenia.

Zadania klubów towarzyskich - Sprawiedliwość w habicie

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 2500 liwrów

Twoim celem jest kapitan bandytów. Znajduje się on na obszarze zastrzeżonym i towarzyszy mu kilkunastu przeciwników na wysokich poziomach. W pobliżu nie ma snajperów. Najlepszą metodą na wykonanie misji jest wdrapanie się na dach kościoła. Używając Wzroku Orła zorientujesz się, że tuż obok celu znajduje się mało wrogów. Zacznij od zabójstwa z powietrza, a potem szybko pozbądź się kapitana. Walka z nim może być trudna, bo ma wysoki poziom. Na szczęście nie wszyscy przeciwnicy rzucą mu się na ratunek, więc nie będą w stanie wygrać dzięki przewadze liczebnej. Po zabiciu celu ucieknij z miejsca zdarzenia.

Zagadki Nostradamusa - Aquarius

Poziom trudności: 5/5

Symbol znajduje się na dachu domu, nieopodal pobliskiego klubu towarzyskiego - Zadania poboczne | Temple - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Symbol znajduje się na dachu domu, nieopodal pobliskiego klubu towarzyskiego.

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na dachu twierdzy Temple, na ścianie niskiej wieżyczki obok miejsca, gdzie po raz pierwszy walczyłeś z Germainem - Zadania poboczne | Temple - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Pierwszą odpowiedź znajdziesz na dachu twierdzy Temple, na ścianie niskiej wieżyczki obok miejsca, gdzie po raz pierwszy walczyłeś z Germainem.

Druga odpowiedź znajduje się na terenie twierdzy Temple, obok fontanny - Zadania poboczne | Temple - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Druga odpowiedź znajduje się na terenie twierdzy Temple, obok fontanny.

Trzecia odpowiedź znajduje się pod twierdzą Temple, na sarkofagu, obok skrzyni ze skarbem, blisko miejsca drugiej walki z Germainem - Zadania poboczne | Temple - mapa w AC Unity - Assassins Creed: Unity - poradnik do gry

Trzecia odpowiedź znajduje się pod twierdzą Temple, na sarkofagu, obok skrzyni ze skarbem, blisko miejsca drugiej walki z Germainem. Do podziemi zejdziesz tymi samymi schodami, którymi schodziłeś szukając Germaina w ostatnim wspomnieniu 12 sekwencji.

Szczeliny Helixa - Okupowany Paryż - Szpieg

Poziom trudności: 4/5

Nagroda pieniężna: 4/5

Dane wywiadowcze Asasynów: 2

Czas trwania: 3 minuty

Znajdujesz się pod Wieżą Eiffla. Na kwadratowym terenie znajduje się dużo rozpiętych lin, kilka drewnianych wieżyczek, niemało oraz strażnicy. Strażnicy patrolują teren na ziemi albo obserwują go z wieżyczek. Wszyscy uzbrojeni są w broń palną i będą z niej korzystać nawet jak staniesz obok (traktuj ich jak strzelców z rewolucyjnego Paryża). Z tego powodu nie warto zostawiać ich za plecami. W razie wykrycia albo zabij ich z bliska, jeśli akurat biegłeś w ich stronę, albo odwróć się i zastrzel.

Dodatkowo cały teren jest przeszukiwany z pomocą reflektorów. Nie wchodź w ich zasięg, inaczej zostaniesz ostrzelany przez snajperów. Snajperzy mają dużą siłę strzału i są w stanie zabić cię z pomocą ledwo kilku pocisków.

W celu znalezienia Asasyna należy zebrać 600 punktów. Dla premii pieniężnej należy zebrać kolejne 900 punktów, czyli razem 1500 punktów.

Szczeliny Helixa - Okupowany Paryż - Wieża

Poziom trudności: 4/5

Nagroda pieniężna: 4/5

Dane wywiadowcze Asasynów: 2

Czas trwania: 3 minuty

Zadanie podobne do poprzedniego. Tym razem znajdujesz się wewnątrz wieży, a portal w jej wnętrzu. Z tego powodu w czasie ucieczki będziesz musiał do niego wskoczyć. Cała reszta, to znaczy strażnicy i szperacze, pozostała bez zmian.

W celu znalezienia Asasyna należy zebrać 600 punktów. Dla premii pieniężnej należy zebrać kolejne 900 punktów, czyli razem 1500 punktów.

Szczeliny Helixa - Okupowany Paryż - Zbieranie danych

Poziom trudności: 4/5

Nagroda pieniężna: 4/5

Dane wywiadowcze Asasynów: 2

Czas trwania: 3 minuty

W tej misji znów znajdujesz się w środku Wieży. W środku zawieszone zostały metalowe platformy, a dookoła sterowce. Tym razem nie ma ani strażników, ani szperaczy. Masz za to możliwość postrzelać do myśliwców z pomocą ustawionych w dwóch miejscach karabinów maszynowych. Myśliwiec zaatakuje, jeśli znajdziesz się po stronie wieży wyposażonej w karabin. Przebywając wewnątrz wieży nie musisz się niczego obawiać. Zestrzelony myśliwiec wart jest 100 punktów.

W celu znalezienia Asasyna należy zebrać 600 punktów. Dla premii pieniężnej należy zebrać kolejne 900 punktów, czyli razem 1500 punktów.

Misje trybu współpracy - Prześladowania polityczne

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 3 punkty synchronizacji, kolejne 5 można zdobyć w czasie misji. Wzmocnione karwasze burżuja, Wzmocnione bryczesy drapieżnika, Mistrzowski surdut Arno.

Twoim pierwszym zadaniem jest porozmawiać z Żyrondystami. Masz 5 minut, żeby porozmawiać przynajmniej z dwoma. Jeśli czas pozwoli możesz przeprowadzić więcej rozmów. Każdy Żyrondysta znajduje się w obszarze zastrzeżonym. Okoliczny teren jest pilnowany przez liczną grupę strażników na wysokich poziomach. Do budynków można dostać się na wiele sposobów - oknami, drzwiami z zamkami wysokich poziomów albo głównymi wejściami. Główne wejścia są najlepiej strzeżone, z kolei zamki będą wymagały kupna odpowiednich umiejętności oraz wytrychów. Postaraj się nie walczyć ze strażnikami. Jest ich bardzo dużo i są bardzo silni, przez co stanowić będą spore wyzwanie.

Twoim drugim zadaniem jest podpalenie dwóch stosów na terenie Bastylii, co będzie sygnałem dla Żyrondystów. Bastylia pełna jest przeciwników na wysokich poziomach, najczęściej występujących w grupach po dwóch lub trzech. Szansa na ukrycie się przed nimi jest niewielka, więc przygotuj się na walkę. Możesz wejść główną bramą, możesz wdrapać się po murze. Ogniska znajdują się na szczytach dwóch wież. Podpalanie ich będzie bardzo długie, więc zanim się za to zabierzesz oczyść pobliski teren. Po podpaleniu jak najszybciej zejdź z ogniska, inaczej szybko spłoniesz. Ogniska są dobrze strzeżone, zwłaszcza to położone wyżej. W ich pobliżu są też dzwony sygnałowe. Na szczęście oba znajdują się blisko siebie, więc po dostaniu się na szczyt twierdzy powinieneś się z nimi szybko uporać.

Kolejne zadanie wymaga otwarcia przejść w kanałach. Musisz zejść na dół i uruchomić mechanizm, który otworzy drzwi. Pierwszy znajduje się przed obszarem zastrzeżonym, kolejne trzy na jego terenie. Na miejscu jest sporo strażników, ale rozproszonych. W razie wykrycia czeka cię walka z silną, ale niewielką grupą, przynajmniej póki nie użyją dzwonów alarmowych. Musisz jednak uważać na snajperów. Tych jest mnóstwo, występują w grupach i widzą sporą część obszaru. Szansa na ciche przekradnięcie się jest niewielka.

Na sam koniec podejdź do łodzi. Poczekaj na Żyrondystów, a potem wiadomość, że misja się udała.

Misje kradzieży - Broń, pieniądze i monarchiści

Poziom trudności: 4/5

Nagroda: 5000 liwrów plus maksymalnie 10000 kolejnych

Twoim zadaniem jest ukraść pieniądze rojalistów. Na terenie rezydencji znajdują się trzy skrzynie, z czego tylko jedna prawdziwa. Wszystkich trzech bronią hordy strażników oraz strzelcy na dachach. Istnieje mała szansa, że po wejściu do środka nie zostaniesz wykryty, gdyż wrogowie są gęsto rozstawieni i chodzą w licznych patrolach. Czeka cię więc albo ostrożne eliminowanie ich jednego po drugim, albo walka z dużą liczbą wysokopoziomowych przeciwników.

Wszystkie okna są zamknięte, więc do środka można dostać się tylko na trzy sposoby - jednym z dwóch strzeżonych wejść, dachem albo drzwiami z zamkiem 3 poziomu. W środku również znajdują się sporo drzwi z zamkiem 3 poziomu, zaś cała konstrukcja posiada sporo schodów i rozgałęzień. Łatwo się w niej pogubić i natrafić na niechcany patrol strażników.

Prawdziwa skrzynia znajduje się na parterze, w rogu budynku. By do niej dotrzeć będziesz musiał przejść przez silnie strzeżony dziedziniec i wejść do budynku przez okno bądź którymiś drzwiami z zamkiem 3 poziomu. Przeszukanie pozostałych skrzyń nic ci nie da, więc możesz je zignorować.