Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Łowca - dobra talia - Wejście Smoków poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Ostatnia aktualizacja: 2 stycznia 2020

Poniżej przedstawiono proponowane talie dostosowane do najnowszego rozszerzenia Wejście Smoków dla Łowcy - klasy postaci Hearthstone. Znajdziesz tutaj przeważnie talie ofensywno - kontrolne, które pozwolą Ci odnieść szybkie zwycięstwo w pojedynku Hearthstone. Opis każdej talii został dodatkowo wzbogacony o specjalny kod, który wystarczy skopiować znajdując się wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowej talii, a gra sama dobierze odpowiednie karty.

1 - Łowca - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Łowca - Tropiciel Fazowy

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wejście Smoków - Łowca - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Przedstawiona poniżej talia dla klasy Łowcy z gry Hearthstone została specjalnie dopasowana do najnowszego rozszerzenia - Wejście Smoków. Deck zalicza się do kategorii agresywnej, który wyrządza ogromne ilości obrażeń na portret przeciwnika. W prezentowanej talii znajdziesz wiele nowych kart, jak np.: Krasnoludzki Strzelec, Toksyczne Wsparcie, Tropiciel Fazowy. Poniżej zamieszczamy wykaz potrzebnych kart, specjalny kod do szybkiego zbudowania talii oraz garść porad, które pomogą w trakcie rozgrywki.

Karty neutralne

Karty klasowe

(4)Życiopijca x2

(5)Leeroy Jenkins x1

(1)Krasnoludzki Strzelec x2

(1)Leśny Wilk x1

(1)Szybkostrzelność x2

(1)Tajemny Strzał x2

(1)Toksyczne Wsparcie x2

(1)Tropienie x2

(2)Tropiciel Fazowy x2

(2)Wybuchowa Pułapka x2

(2)Zamrażająca Pułapka x2

(2)Zmyłka x2

(3)Orli Róg x2

(3)Rozkaz Zabicia x2

(3)Spuścić Psy x2

(3)Zwierzęcy Towarzysz x2

Kod talii, który należy skopiować wewnątrz gry Hearthstone, w trakcie tworzenia nowego decku:

AAECAR8CrwTeBA6oArUDhwTJBO0GlwjDCNsJ/gzv8QLslgP7rwP8rwOFsAMA

Toksyczne Wsparcie - kiedy i jak użyć tej karty?

Toksyczne Wsparcie to karta z Zadaniem Pobocznym, która została dodana do Hearthstone w rozszerzeniu Wejście Smoków - Łowca - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Toksyczne Wsparcie to karta z Zadaniem Pobocznym, która została dodana do Hearthstone w rozszerzeniu Wejście Smoków. Po zagraniu musisz wykonać proste zadanie, aby zyskać określoną nagrodę.

  1. Zadanie Poboczne i nagroda - Użyj mocy specjalnej Bohatera 3 razy, aby przyzwać na planszę 3 Trędowate Gnomy.
  2. Trędowate Gnomy - Aby aktywować Agonię Trędowatego Gnoma będziesz musiał go zlikwidować. Wykorzystaj do tego jednostki przeciwnika lub tanie zaklęcia, jak np. Szybkostrzelność.

Mulligan - odpowiednia selekcja kart

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw - Łowca - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Każdy pojedynek zaczyna się fazą tzw. Mulliganu, czyli selekcji kart. W tym czasie możesz zadecydować, które karty zostawić na ręce, a które lepiej odrzucić w celu znalezienia innych. Tasowanie kart zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale niekiedy trzeba je podjąć, aby mieć szansę na wygraną.

  1. Wysoki priorytet - Toksyczne Wsparcie, Tropiciel Fazowy i/lub Krasnoludzki Strzelec. Najlepszym możliwym rozpoczęciem jest posiadanie stronników do zagrania w 3 pierwszych turach. Przykładowo: Toksyczne Wsparcie, Tropiciel Fazowy i w kolejnej turze użycie mocy specjalnej Bohatera.
  1. Średni priorytet - Warto zastanowić się nad pozostawieniem na ręce Zwierzęcego Towarzysza, który przyda się w 3 turze i będzie reprezentował solidne body na planszy.

Defensywa

Defensywa nie jest najmocniejszą stroną prezentowanej talii więc na próżno szukać tutaj stronników z dużą ilością zdrowia lub Prowokacją - Łowca - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Defensywa nie jest najmocniejszą stroną prezentowanej talii więc na próżno szukać tutaj stronników z dużą ilością zdrowia lub Prowokacją. Twoją główną linią defensywną są Pułapki lub Orli Róg do eliminacji wrogich stronników.

  1. Wybuchowa Pułapka - Kiedy Twój stronnik zostanie zaatakowany, Wybuchowa Pułapka wyrządzi 2 punkty obrażeń wszystkim wrogom (Bohaterowi również).
  2. Zamrażająca Pułapka - Pułapka, która może cofnąć wrogiego stronnika do ręki w momencie, gdy ten wykona atak. Cofnięta jednostka kosztuje o 2 kryształy many więcej.
  3. Zmyłka - Przydatna Pułapka, która aktywuje się w momencie, gdy portret Twojego Bohatera zostanie zaatakowany. Zmyłka sprawia, że dany stronnik zaatakuje inną losową postać.

Ofensywa

Ofensywa to bez wątpienia najmocniejsza strona prezentowanej talii Łowcy - Łowca - dobra talia - Wejście Smoków - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Ofensywa to bez wątpienia najmocniejsza strona prezentowanej talii Łowcy. W decku znalazło się wiele kart za pomocą których będziesz w stanie wyrządzić bezpośrednie obrażenia na portret przeciwnika.

  1. Moc specjalna Bohatera - Podstawowa moc specjalna Łowcy wyrządza 2 punkty obrażeń portretowi przeciwnika.
  2. Leeroy Jenkins - Stronnik o bazowych statystykach 6/2 z Szarżą. Wykorzystuj tę jednostkę do zadania ostatniego ciosu w danym pojedynku.
  3. Orli Róg - Broń, która posiada statystyki 3/2 i dodatkowo zyskuje 1 ładunek za każdym razem, gdy któryś z Twoich Sekretów zostanie aktywowany.
  4. Życiopijca - Solidna jednostka o statystykach 3/3, która od razu wyrządza 3 punkty bezpośrednich obrażeń i przywraca tyle samo punktów zdrowia Twojemu Bohaterowi.
  5. Rozkaz Zabicia - Zaklęcie, które może wyrządzić aż 5 punktów bezpośrednich obrażeń, jeśli posiadasz chociaż 1 Bestię na planszy.
  6. Toksyczne Wsparcie - Zadanie Poboczne, które przyzywa 3 Trędowate Gnomy. Po likwidacji, każdy z nich może wyrządzić dodatkowe 2 punkty obrażeń wrogiemu Bohaterowi.