Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Omega, Magnetyzm oraz Projekty to nowe umiejętności wprowadzone w DLC do Hearthstone Projekt Hukatomba.

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Dodatek do Hearthstone - Projekt Hukatomba - wprowadza kilka nowych umiejętności i mechanik, które znacząco wpływają na rozgrywkę. Poniżej przedstawiamy spis tych umiejętności - proponujemy dokładne zapoznanie się z nimi, aby gra w Hearthstone Projekt Hukatomba przebiegała bez niepotrzebnych problemów.

Omega

Omega jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba - Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Omega jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Omega mogą wykorzystać swoją potężną zdolność pod warunkiem, że zostaną zagrane w momencie, gdy Gracz dysponuje 10 kryształami many. W innym przypadku stają się zwykłym stronnikiem. Przykładowo, karta Szamana widoczna na powyższym obrazku sprawi, że wszystkie zaklęcia zagrane w danej turze będą posiadać zdolność Wyssania życia.

Porady:

  1. Karty posiadające zdolność Omega pokazują swój prawdziwy potencjał dopiero w późniejszej fazie meczu dlatego też nie pasują do każdej talii. Zanim wcielisz te karty do swojej talii zastanów się, czy w ogóle będziesz w stanie z nich skorzystać.

Magnetyzm

Magnetyzm jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba - Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Magnetyzm jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty posiadające zdolność Magnetyzmu mogą być łączone z innymi Mechami posiadającymi tą samą zdolność. Można dzięki temu wzmocnić ich punkty ataku, zdrowia oraz zdolności, tworząc w ten sposób przerażające roboty. Przykładowo, karta Łowcy widoczna na powyższym obrazku może połączyć się z innym Mechem dodając mu +2/2 i dodatkową zdolność Agonii.

Porady:

  1. Karty z Magnetyzmem musza być zagrywane po lewej stronie innego Mecha, aby roboty mogły się połączyć.
  2. Zanim użyjesz karty z Magnetyzmem zastanów się, czy uzyskasz w ten sposób zadowalającą fuzję statystyk i zdolności. W innym wypadku zagraj kartę z prawej strony stołu, aby nie aktywować zdolności Magnetyzmu.

Projekty

Projekt jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba - Nowe umiejętności w Hearthstone Projekt Hukatomba | Hearthstone - Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Projekt jest jedną ze zdolności dostępnych w dodatku Projekt Hukatomba. Karty Projekty należą do grupy zaklęć, które dodają pewną premię obu Graczom. W grze Hearthstone dostępnych jest kilka wariantów Projektów, które wywołują odpowiedni efekt. Przykładowo, karta Druida za 1 punkt many przydziela obu Graczom aż 2 kryształy many.

Porady:

  1. Kluczem do sukcesu w trakcie zagrywania tych kart jest odpowiednie ich wykorzystanie, aby samemu zyskać przewagę nad przeciwnikiem, a nie pogrzebać własnych szans na wygraną.
  2. Projekty nie pasują do każdej talii także dobrze się zastanów, zanim umieścisz je we własnej talii.