Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Hearthstone: Heroes of Warcraft - porady i polecane decki

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog i Dolna Cytadela | Mroźny Tron w Hearthstone poradnik Hearthstone: Heroes of Warcraft

Ostatnia aktualizacja: 18 lipca 2019

Prolog

W Progolu spotkasz się w jednostronnym pojedynku z Królem Liszem. Mulligan kart nie ma tak naprawdę żadnego znaczenia ponieważ pojedynek zakończy się przed przybyciem pomocy ze strony Tiriona. Co ciekawe, Król Lisz przywróci do gry Twojego Bohatera jednak w bardziej mrocznej formie. Tym razem staniesz do walki przeciwko Tirionowi i będzie to prawdziwa rozgrywka. W pojedynku niezwykle pomocna będzie umiejętność specjalna Twojego Bohatera, która jest w stanie przyzwać Żywiołaka Wody, gdy uda Ci się wykończyć przeciwnika przy pomocy tej umiejętności. Przeciwnik nie dysponuje silnymi jednostkami więc całe starcie powinno szybko się zakończyć.

Dolna Cytadela

Dolna Cytadela to pierwsze skrzydło nowej przygody w Hearthstone: Heroes of Warcraft w której gracz będzie musiał zmierzyć się z wysłannikami Króla Lisza. Do pokonania jest 3 przeciwników, a do walki z każdym z nich musisz przygotować inną talię. Poniżej znajdziesz informacje, a także gotowe talie, które mogą pomóc w przejściu pierwszego poziomu przygody.

Lord Kościejec

Karty neutralne (14)

Karty Paladyna (16)

Giermek Argentu (1) x2

Prawa obrończyni (1) x2

Kaprawe Oczko (1)

Mroczny wyrok (2) x2

Obrońca Skałkogórza (3) x2

Ostrze Natchnienia (3) x2

Ciałostrojna (4) x2

Żarobuch Palibrody (3)

Straszliwy korsarz (4) x2

Czempion Chłodnej Klingi (4) x2

Kobaltowy zgubołusk (5) x2

Dar Królów (4) x2

Burzawica (1)

Srebrytowy Czempion (4) x2

Kościana mara (7) x2

Kolcogrzbiety wierzchowiec (6) x2

 

Strażnik Słońca Tarim (6)

Lord Kościejec posiada umiejętność specjalną, która nie zużywa punktów many, a przywraca mu maksymalną ilość punktów zdrowia. Cała walka z tym przeciwnikiem sprowadza się do tego, aby zbudować na planszy szereg stronników, którzy będą dysponować łączną siłą co najmniej 30 punktów, aby wykończyć przeciwnika w 1 turze. W powyższej talii znaleźli się stronnicy dysponujący Boską Tarczą dzięki czemu będą w stanie dłużej utrzymać się na planszy. Co więcej, znajdziesz tutaj także jednostki i czary wzmacniające, a także bronie, które pomogą w eliminowaniu stronników przeciwnika.

Siewca Śmierci Zaurzykieł

Karty neutralne (14)

Karty Wojownika (16)

Kaprawe Oczko (1)

Pierwszy Mat N'Zotha (1) x2

Majtek z Południowych Mórz (1) x2

Ulepszenie (1) x2

Grabieżca Krwawych Żagli (2) x2

Kuźnia dusz (2) x2

Kapitan Południowych Mórz (3) x2

Ognisty wojenny topór (2) x2

Straszliwy korsarz (4) x2

Kultystka Krwawych Żagli (3) x2

Korsarz naga (4) x2

Przekupka z zaułka (3) x2

Mściwy kowal (5)

Zbrojmistrzyni z Arathi (4) x2

Kościana mara (7) x2

Arkanitowy Rozpruwacz (5) x2

 

Rzezimiot (7)

Siewca Śmierci Zaurzykieł posiada 20 punktów zdrowia, ale obrażenia możesz mu zadać tylko i wyłącznie korzystając z broni. Stronnicy nie będą w stanie zaatakować tego przeciwnika, ale mogą przydać się do walki z jego jednostkami. Co ciekawe, Siewca Śmierci Zaurzykieł jest także niewrażliwy w trakcie eliminowania Twoich stronników i często będzie korzystał z broni. Powyższa talia została skonstruowana w taki sposób, aby móc korzystać z broni przez większą cześć pojedynku. Co więcej, znajdziesz tutaj także czary i stronników, którzy są w stanie zwiększyć statystyki broni.

Morowa Pani

Karty neutralne (7)

Karty Kapłana (23)

Znachor (1)

Krąg uzdrawiania (0) x2

Zółciopłetwy brzegowiec (1) x2

Wyciszenie (0) x2

Obrońca Skałkogórza (3) x2

Słowo mocy: Tarcza (1) x2

Widzący z Kręgu Ziemi (3) x2

Gorliwa kapłanka (1) x2

 

Wizja umysłu (1) x2

 

Łączone uzdrowienie (1) x2

 

Słowo cienia: Ból (2) x2

 

Studnia światła (2) x2

 

Słowo cienia: Śmierć (3) x2

 

Alchemiczka Mrocznych Włości (5) x2

 

Rozbłysk Świętości (5) x2

 

Wyzwolenie z bursztynu (8)

Morowa Pani dysponuje 30 punktami zdrowia i aż 90 punktami Pancerza. Na starcie pojedynku otrzymujesz do dyspozycji Smoka, który posiada aż 30 punktów ataku, ale za to 1 punkt zdrowia. Haczyk polega na tym, że smok nie może atakować gdy jest osłabiony. Aby móc wyprowadzić atak tym stronnikiem najpierw musisz uleczyć go do maksymalnej ilości punktów zdrowia, która wynosi 5. Morowa Pani dysponuje umiejętnością, która jest w stanie obniżać poziom zdrowia Twoich stronników do 1 punktu przez co będziesz zmuszony/na do ciągłego leczenia Smoka. Powyższa talia została skonstruowana w taki sposób, aby móc od samego początku wyprowadzić atak. Bardzo ważne jest, aby w startowej ręce znalazły się następujące karty: Krąg uzdrawiania (1 lub 2 sztuki), Łączone uzdrowienie (1 lub 2 sztuki) oraz Wyciszenie. Dzięki temu będziesz w stanie zaatakować już w 1 turze. Pamiętaj jednak, aby Wyciszenia użyć dopiero przy finałowym ataku - wyciszysz Smoka, który nie będzie już wymagał leczenia do wykonania ataku. Bardzo ważne jest, aby wykonać tę kombinację dopiero na samym końcu pojedynku ponieważ w innym przypadku stronnicy przeciwnika od razu zaatakują Smoka, a Ty stracisz jednostkę z 30 punktami ataku.