Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział III: Okrzyk Wojennej Pieśni | Kampania Orków | Warcraft III poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

c. Rozdział trzeci: Okrzyk Wojennej Pieśni.

- Zbuduj Wielki Hall - Rozdział III: Okrzyk Wojennej Pieśni | Kampania Orków | Warcraft III - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

- Zbuduj Wielki Hall.

- Dostań się do laboratorium goblinów i wynajmij od nich sterowce.

- Zniszcz wszystkie bazy ludzkie.

Ciężka sprawa z wykonaniem tej misji. Przede wszystkim trzeba zadbać o własne bezpieczeństwo, a w tym celu należy zbudować zwartą bazę ulokowaną jak najbliżej kopalni i drzew, a następnie otoczyć ją wieżyczkami od północy i częściowo od północnego-wschodu. Wieżyczek powinno być przynajmniej z osiem, lecz i tak w czasie trwania misji nie będzie można zostawić bazy bez dodatkowej ochrony. W bazie wybudować należy wszystkie dostępne budynki i dokonać wszystkich możliwych udoskonaleń, gdyż przydadzą się bez wyjątku. Nie można zapomnieć o opracowaniu sieci dla jeźdźców oraz grabieży. Generalnie dążyć należy do tego, by jeden oddział pod wodzą Thralla składał się z niego samego, dziewięciu jeźdźców oraz dwóch katapult, w obozie zaś powinien stale pozostawać zapas jeźdźców. Przy czym nie ma sensu utrzymywanie na siłę mniejszej ilości jednostek (poniżej 40 jednostek spożywanej żywności), gdyż wróg bywa bardzo liczny. Z drugiej strony nie można przekraczać kolejnej bariery - 70 jednostek - bo w tym przypadku zaczną się spore kłopoty ze zdobyciem złota.

Po każdym ataku Groma na ludzkie osiedla należy się spodziewać silnego kontrataku na własną bazę i wówczas lepiej z niej wojsk nie wyprowadzać. Przede wszystkim należy tępić kanonierów, którzy udanie będą niszczyć umocnienia. Bardzo przydaje się rozwinięcie u Thralla seryjnych błyskawic, gdyż ludzie do walki rzucać będą dużo słabych kapłanów i czarodziejek. Własne ataki na obozy ludzi należy wyprowadzać pomiędzy atakami Groma, choć jeśli się uda, można zaatakować razem z nim. Rzecz w tym, by nie zapuszczać się w odległe strony, zanim bliższe obozy nie zostaną zniszczone - to jasne. Opisany powyżej oddział Thralla powinien wystarczyć do zniszczenia każdego z ludzkich obozów, zwłaszcza jeśli wyprowadzić atak niedługo po tym, jak idący z danego obozu oddział został rozbity w bazie gracza. Katapulty oczywiście do niszczenia wież obronnych. Należy się liczyć z wielkimi stratami przy każdym ataku i po wyburzeniu wszystkich budynków własne niedobitki bezwzględnie należy zawrócić do bazy. Jeśli się skończy złoto w kopalni, wówczas nie ma sensu budowa drugiego hallu w pobliżu innej zdobycznej kopalni, gdyż ludzkie ataki nie ominą takiego przyczółka. Można jedynie posłać sznureczek peonów do noszenia - nie będzie ich wielu ginąć po drodze, gdyż chodzą szybko, a nieczęste na nich ataki będą się kończyć na przedpolu obozu Thralla.

Reasumując: atak na obóz ludzi należy wyprowadzać po odparciu ataku z ich strony, gdyż wówczas będą osłabieni. Własnego obozu nigdy nie wolno zostawić bez przynajmniej kilku jeźdźców. Do ataku prowadzić oddział w pełnym składzie, a podczas ataku możliwie często korzystać z seryjnych błyskawic Thralla. Również atak na centaury pod wodzą chana oraz wielkie stado harpii broniących dostępu do laboratorium należy poprowadzić w pełnym i wypoczętym składzie. Obie te walki będą dość ciężkie. Ponieważ łowcy głów są dość słabi, więc kiepsko się w tej misji spisują, dlatego harpie warto wyciąć z pomocą jeźdźców, którzy będą na nie rzucać sieci.

Dość dużo ciekawych przedmiotów dla Thralla można na tej mapie znaleźć. Centaury na zachodzie mają Większą Miksturę Many oraz Księgę Inteligencji. Centaury nieco bardziej na północ mają Miksturę Leczenia. Bobołaki dzierżą Szpony Ataku +9. Kolcozwierzom można zabrać ze skrzyni Miksturę Leczenia. Na chanie centaurów można zaś zdobyć Rękawice Siły Ogra +3 i Zwój Leczenia. Na harpiach Diadem Szlachetności dodający do siły, zwinności i inteligencji po dwa punkciki.