Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział V: Łowca Cieni | Kampania Orków | Warcraft III Reign of Chaos poradnik Warcraft III: Reign of Chaos

Ostatnia aktualizacja: 22 sierpnia 2019

e. Rozdział piąty: Łowca Cieni.

- Odkryj źródło mocy i zabij satyrów go pilnujących - Rozdział V: Łowca Cieni | Kampania Orków | Warcraft III Reign of Chaos - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

- Odkryj źródło mocy i zabij satyrów go pilnujących.

Wprawdzie niemal uniwersalną receptą na pomyślne wykonanie większości misji jest budowa wieżyczek obronnych, lecz mało gdzie tak jest to uwypuklone jak w tej misji. W zasadzie niczym się szczególnie przejmować tym razem nie trzeba poza budową i naprawianiem wieżyczek - i to od samego początku. W czasie, gdy Cenarius wraz z elfami niszczą trzy obozy orków po zachodniej stronie rzeki należy jak najszybciej rozpocząć budowę umocnień swojego obozu na południowym-wschodzie. Natychmiast należy doprodukować pięciu-siedmiu peonów i kierować ich do budowy wież oraz do kopalni (tam wystarczy ich czterech - więcej będzie już przeszkadzać). Wież należy wybudować przynajmniej po pięć-sześć zarówno od zachodniej strony obozu (stoi tam już jedna wieża od początku) jak i od północnej (tam stoją dwie). Nie zaszkodzi od północnej dobudować ich trochę więcej, jeśli się tylko uda zdążyć. Dostępne jednostki bitewne należy zgrupować pod wodzą Groma i użyć ich do obrony ataku z północy, który będzie zauważalnie silniejszy.

Po odparciu początkowych ataków nie należy zaprzestać budowy wież, gdyż warto dosłownie utworzyć z nich zwarty mur obronny ograniczający bazę od północy, północnego-zachodu oraz zachodu. Jedynie przydadzą się dwie niewielkie luki w umocnieniach (jedna od północy i jedna od zachodu, które pozwolą oddziałom przemieszczać się poza obóz. Dopiero wówczas można się na spokojnie zająć innymi pracami: dokonać wszystkich dostepnych udoskonaleń, z których szczególnie przydadzą się mocniejsze pancerze oraz doskonalsza broń do walki wręcz i dystansowa, a także opracowanie znaku leczniczego dla znachorów.

Przed wyprawą na północ trzeba utworzyć dość mocny oddział z Gromem na czele, na który to oddział winno się składać nawet dziewięciu jeźdźców, znachor i katapulta. W obozie należy pozostawić kilku jeźdźców, którzy będą się rozprawiać z balistami elfów - największym zagrożeniem dla wież obronnych. Znachor przyda się do uzupełniania nadwątlonych sił jednostek, katapulta zaś będzie niezbędna do wyrąbywania przejść w lasach. Droga prowadząca do Studni Chaosu broniona jest przez kilka silnych grup nieprzyjaciół, na których można jednak zdobyć wartościowe przedmioty. Na furbolgach Szpony Ataku +9; na pierwszych satyrach Amulet Zdrowia (HP +300); na drugich Większą Miksturę Leczenia, na trzecich Kulę Ognia (obrażenia zadawane przez herosa wzrosną o 12). Samej Studni Chaosu broni naprawdę groźna grupa satyrów, na której można zdobyć Pierścień Ochrony +3. Podczas kolejnych walk warto kazać znachorowi stawiać pośrodku pola walki znak leczniczy - doskonale to wzmocni własne jednostki. Gdy Grom napije się krwi Mannorotha, wówczas stanie przed orkami cel misji.

- Zabij Cenariusa.

Obojętnie który obóz elfów gracz zaatakuje, i tak dojdzie do walki z Cenariusem oraz zakończenia misji po jego śmierci. Do ataku należy posłać jeden oddział jeźdźców pod wodzą Groma oraz drugi oddział katapult. Nie ma co oszczędzać na złocie - jest go wbród - katapult może być z osiem. Gdy tylko pojawi się Cenarius, należy go zaatakować całym oddziałem Groma - katapulty niech sobie walczą z elfami i burzą dalej budynki, gdyż Cenariusowi i tak krzywdy nie uczynią.