Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Nie ma powodu do wielkich wstępów, ale jedno zastrzeżenie powinno się tu znaleźć. Dotyczy ono bowiem stylu prowadzenia przeze mnie walk, a tym samym większości udzielanych przeze mnie porad. Nie było moim zamiarem (nawet nie czułbym się na siłach), by w poradniku wyczerpać strategiczne i taktyczne techniki, jakie można przyjąć i stosować w strategiach czasu rzeczywistego. Jest ich kilka. Ja zwykle preferuję rozwiązania stricte siłowe w myśl zasady, że większy, silniejszy, bogatszy i liczebniejszy zawsze ma rację. Dlatego opisy przechodzenia kolejnych misji zwykle bazują na tym, by zapewnić swoim podkomendnym silne zaplecze gospodarcze, a następnie zmiażdżyć wroga przeważającymi siłami - aczkolwiek nie aż tak przeważającymi, by pojawiły się kłopoty z ich utrzymaniem. Również z tego powodu, jeśli nie jestem do tego zmuszony, staram się nie korzystać z jednostek, które łatwo giną w boju, a to sprawia, że stosunkowo rzadko korzystam z usług kapłanów, znachorów etc. Myślę jednak, że jeden dobry sposób na jedną misję w zupełności wystarcza - innych zaś zawsze można poszukać.

Informacje o Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Autor : Borys Shuck Zajączkowski

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 44, ilustracje: 34 .

Popularne strony w Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10812Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10811Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10810Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10809Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10808Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10807Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10806Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10805Warcraft III: Reign of Chaos - screen - 2002-07-08 - 10804

23.01.2003 20:39
Filevandrel
115
czlowiek o trudnym nicku

Wcale nie uważam jakoby 5 misja kampanii ludzi byla najtrudniejszą. Ja mialem u wylotow miasta tylko po 2 normalne wiezyczki i nawet ivh nie reperowalem tyko je zniszczyli a i tak bez problemu rozwalilem jeszcze karawane z zepsutym zbozem. wystarczy po prostu u Arthasa wyksztalcic wskrzeszanie i spox:) A na karawane kilku piechurow. nie przejmowac sie jak piechorow przy karawanie bedbic. oni i takj ida na straty. chodzi ino o to coby te wozy ze zbozem zniszczyc. Atak nieumarlych ostatnie przyznaje moze sprawic klopot, ale od czegoz mamy wskrzeszanie i niezawodnych kaplanow. co do czarodziejek to nie uzwalem ich w tej misji, bo przydatne sa dopiero
po ulepszeniu.

14.03.2004 16:03
odpowiedz
hermin
0
Legend

fajny poradnik przeczytałem se cały i mi sie podobał

09.05.2010 21:58
odpowiedz
Soplica
1
Junior

Dobry poradnik, lecz dla tych co zaczynają grać. nie ma nic o wysokim poziomie trudności, a to tam jest hardcore

03.08.2011 11:34
odpowiedz
berial6
73
Donut Hole

ja tam w piątej misji kampanii ludzi po prostu budowałem strzelców, kanonierów i piechurów . Zbudowałem drugie koszary i wytrzymałem prawie wszystkimi jednostkami aż do końca, gdy nieumarłych było za wielu. Można by rzec: 'skrypt', bo było to trzy sekundy przed przybyciem Uthera.