Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Trzecia odsłona doskonałej strategicznej serii WarCraft określana przez autorów terminem Role Play Strategy, czyli kolejnym stadium w ewolucji RTS-ów. W tej grze możemy uczestniczyć w konflikcie pomiędzy ludźmi, orkami, nieumarłymi oraz mrocznymi elfami.

16 września 2002Autor solucji: Shuck (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Nie ma powodu do wielkich wstępów, ale jedno zastrzeżenie powinno się tu znaleźć - Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry

Nie ma powodu do wielkich wstępów, ale jedno zastrzeżenie powinno się tu znaleźć. Dotyczy ono bowiem stylu prowadzenia przeze mnie walk, a tym samym większości udzielanych przeze mnie porad. Nie było moim zamiarem (nawet nie czułbym się na siłach), by w poradniku wyczerpać strategiczne i taktyczne techniki, jakie można przyjąć i stosować w strategiach czasu rzeczywistego. Jest ich kilka. Ja zwykle preferuję rozwiązania stricte siłowe w myśl zasady, że większy, silniejszy, bogatszy i liczebniejszy zawsze ma rację. Dlatego opisy przechodzenia kolejnych misji zwykle bazują na tym, by zapewnić swoim podkomendnym silne zaplecze gospodarcze, a następnie zmiażdżyć wroga przeważającymi siłami - aczkolwiek nie aż tak przeważającymi, by pojawiły się kłopoty z ich utrzymaniem. Również z tego powodu, jeśli nie jestem do tego zmuszony, staram się nie korzystać z jednostek, które łatwo giną w boju, a to sprawia, że stosunkowo rzadko korzystam z usług kapłanów, znachorów etc. Myślę jednak, że jeden dobry sposób na jedną misję w zupełności wystarcza - innych zaś zawsze można poszukać.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Warcraft III: Reign of Chaos - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 16 września 2002.

Kody do gry Warcraft III: Reign of Chaos

Patche (łatki) do gry Warcraft III: Reign of Chaos

Trainery do gry Warcraft III: Reign of Chaos

komentarze czytelników

Filevandrel  2003-01-23 - 20:39

Wcale nie uważam jakoby 5 misja kampanii ludzi byla najtrudniejszą. Ja mialem u wylotow miasta tylko po 2 normalne wiezyczki i nawet ivh nie reperowalem tyko je zniszczyli a i tak bez problemu rozwalilem jeszcze karawane z zepsutym zbozem. wystarczy po prostu u Arthasa wyksztalcic wskrzeszanie i spox:) A na karawane kilku piechurow. nie przejmowac sie jak piechorow przy karawanie bedbic. oni i takj ida na straty. chodzi ino o to coby te wozy ze zbozem zniszczyc. Atak nieumarlych ostatnie przyznaje moze sprawic klopot, ale od czegoz mamy wskrzeszanie i niezawodnych kaplanow. co do czarodziejek to nie uzwalem ich w tej misji, bo przydatne sa dopiero po ulepszeniu.

hermin  2004-03-14 - 16:03

fajny poradnik przeczytałem se cały i mi sie podobał

Soplica  2010-05-09 - 21:58

Dobry poradnik, lecz dla tych co zaczynają grać. nie ma nic o wysokim poziomie trudności, a to tam jest hardcore

berial6  2011-08-03 - 11:34

ja tam w piątej misji kampanii ludzi po prostu budowałem strzelców, kanonierów i piechurów . Zbudowałem drugie koszary i wytrzymałem prawie wszystkimi jednostkami aż do końca, gdy nieumarłych było za wielu. Można by rzec: 'skrypt', bo było to trzy sekundy przed przybyciem Uthera.