Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Might & Magic: Duel of Champions - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Samouczek | Kampania Might & Magic Duel of Champions poradnik Might & Magic: Duel of Champions

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Samouczek

Pierwszymi pojedynkami, które stoczysz w grze będą właśnie te ze Szkolenia. W jego skład wchodzi 6 misji: Pierwsze Kroki, Wezwanie do Boju, Trójca, Przeznaczenie i Magia, Klasa zaawansowana oraz Próba Ognia. Każda z misji przybliży nam kolejny element rozgrywki i poprowadzi krok po kroku. Po zakończeniu szkolenia w danej misji gra pozwoli dowolnie zakończyć pojedynek, zazwyczaj pozostanie nam wykonanie jedynie kilku ruchów. Za każdą misję dostaniesz 1000 sztuk złota oraz 200 punktów doświadczenia, które pozwolą ci na podniesienie poziomu postaci w początkowej fazie gry.

W Misji Pierwsze Kroki poznasz położenie poszczególnych rodzajów kart na polu bitwy, nauczysz się atakować wrogie stworzenia za pomocą swoich jednostek, poznasz system turowy oraz będziesz miał możliwość swojego pierwszego wykończenia przeciwnika.

W Wezwaniu do Boju poznasz podstawowe surowce występujące w grze. Zapoznasz się zarówno z systemem punktów akcji jak i z punktami Siły, Many oraz Przeznaczenia, a także nauczysz się jak za pomocą bohatera zwiększać ich liczbę. Zapoznasz się także z podstawowymi znacznikami występującymi na kartach, m.in. punktami ataku, kontrataku, punktami życia czy wymaganą liczbą surowców. Po zapoznaniu się z tymi elementami będziesz mógł swobodnie kontynuować grę i skupić się na zniszczeniu przeciwnika.

Misja Trójca pozwoli ci na zapoznanie się z rodzajami stworzeń występującymi w grze. Będą to między innymi jednostki walczące wręcz, na dystans, latające. Poznasz także ich miejsce na polu bitwy. Wykorzystanie dostępnych jednostek będzie już zależało od ciebie, gdyż gra po przedstawieniu tych elementów zostawi ci wolną drogę.

W następnej misji - Przeznaczenie i Magia, dowiesz się wszystkiego o kartach czarów, łutów szczęścia oraz ich wykorzystaniu na polu bitwy. Po wykorzystaniu po jednej karty z danego rodzaju grę będziesz kontynuował już samodzielnie.

Misja Klasa Zaawansowana jest kontynuacją poprzedniej misji. W niej także zapoznasz się z kartami czarów oraz łutów szczęścia, jednak będą to informacje bardziej zaawansowane. Czary działające na konkretne jednostki, zmieniając ich atrybuty. Po tym czeka cię troszeczkę trudniejszy pojedynek, gdyż przeciwnik nie będzie się tylko bronił, ale także atakował.

Misja Próba Ognia sprawdzi opanowanie przez ciebie wszystkich elementów gry poznanych we wcześniejszych misjach. Zapoznasz się także z kartami wydarzeń oraz ich działaniem. Pojedynek będzie dłuższy, gdyż przeciwnik dysponuje większą ilością życia.