Resident Evil: Revelations - poradnik do gry

Poradnik do gry Resident Evil Revelation to bogato ilustrowana, szczegółowa solucja opisująca wszystkie rozdziały. W opracowaniu znalazły się również liczne porady dotyczące walki, lokalizacje znajdziek (handprints) oraz rozwiązania zagadek.

31 maja 2013Autor solucji: Kwiść (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Poradnik do Resident Evil Revelation zawiera wszystko co niezbędne do bezstresowego ukończenia gry - Resident Evil: Revelations - poradnik do gry

Poradnik do Resident Evil Revelation zawiera wszystko co niezbędne do bezstresowego ukończenia gry. Znajdziesz w nim:

- szczegółowy opis przejścia wszystkich rozdziałów

- porady dotyczące walki z silniejszymi przeciwnikami oraz bossami

- lokalizację najważniejszych przedmiotów

- rozwiązanie umieszczonych w grze zagadek

Ponadto tekst zawiera rozdział poświecony 30 odciskom dłoni tzw. handprints. Po ich odnalezieniu odblokowany zostaje dostęp do dwóch specjalnych broni: karabinu PSG1 oraz pistoletu G18.

Michał "kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Resident Evil: Revelations - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 31 maja 2013.

komentarze czytelników

zbych0101  2014-02-28 - 22:35

pewnie wielu przede mną to zrobiło ale prościej ostatniego bossa potraktować rakietnicą potem wystarczy parę serii z automatu i koniec! wystarczyło tak poradzić ja dopiero dzisiaj miałem czas by skończyć grę w normalnym trybie teraz czas na łatwy i inferno dalej zobaczymy szkoda że nie wiem ile znalazłem odcisków dłoni bo nie liczyłem gdzie tego szukać? dlaczego chcecie kasę za poradnik zabawa w gry to przyjemność anie sposób na zarobek może kiedy mnie się pytają lub potrzebują pomocy nie wołam o szmal!!!