Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SimCity - poradnik do gry

SimCity - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Komercyjna | Strefy w SimCity poradnik SimCity

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Komercyjna

W strefie komercyjnej znajdują się wszystkie sklepy, centra handlowe, fast-foody i hotele. To dzięki nim simowie są zadowoleni (bo mogą wydawać w nich pieniądze), a właściciele fabryk mają gdzie wysyłać swoje produkty (przynajmniej w założeniu - jak wspomniano w poprzednich rozdziałach, obecnie nie działa to właściwie). Główną rolą stref komercyjnych jest więc wspieranie dwóch pozostałych rodzajów zabudowań. Same w sobie posiadają jednak pewne wymagania - w sklepach musi przecież ktoś pracować, a towar trzeba skądś brać. W rezultacie wszystkie trzy strefy są ze sobą ściśle powiązane. Zauważyć należy, że podatki ze strefy komercyjnej są na ogół najmniej intratne - bo sklepy nie są zbyt liczne i nie wytrzymują dużych obciążeń finansowych.

Jeden sklep wystarcza do zaspokojenia potrzeb kilku domów ze strefy mieszkaniowej - od kilkunastu w przypadku małych domków, do kilku przy dużych blokach i drapaczach chmur. Pamiętać trzeba, że handel kręci się dookoła zamożności obywateli. I tak, biedacy mieszkający w ruderach oznaczonych symbolem "$" będą kupować jedynie w sklepach dedykowanych właśnie im (również opisanym jako "$"), a bogacze z wielkich apartamentowców ("$$$") zainteresują się wyłącznie odpowiadającymi im galeriami ("$$$").

Należy zadbać o to, by simowie mieli w swojej okolicy odpowiednie centra handlowe - czyli takie, które odpowiadają ich zamożności - Komercyjna | Strefy w SimCity - SimCity - poradnik do gry

Należy zadbać o to, by simowie mieli w swojej okolicy odpowiednie centra handlowe - czyli takie, które odpowiadają ich zamożności. Na szczęście nie jest to zbyt trudne, ponieważ "bogactwo" sklepu ustala się tak samo, jak w przypadku stref mieszkalnych: poprzez podwyższenie wartości terenu. Budując zaawansowane parki i atrakcje turystyczne zwiększamy ten współczynnik, dzięki czemu okoliczne supermarkety zamieniają się w galerie handlowe. Jedynym problemem pozostaje więc takie rozlokowanie sklepów i mieszkań, aby wszyscy byli zadowoleni. Alternatywnie można też zainwestować w turystykę, która znacznie zwiększa obroty firm, a tym samym czyni ich właścicieli szczęśliwymi (co sprzyja rozrostowi).

Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie