Fable III - PC - poradnik do gry

Fable III - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Fable III - PC - poradnik do gry

Fable III - PC - poradnik do gry

Porady ogólne

  • cel każdego zadania wskazywany jest przez tzw. "świetlisty szlak", czyli złotą ścieżkę na ziemi;
  • dostępne w grze zadania poboczne odblokowywane są wraz z postępem głównej fabuły. Jeżeli nie możesz jakiegoś znaleźć, nie martw się. Pojawi się ono na późniejszym etapie gry;
  • jeżeli walka wręcz sprawia Ci problem, przeżuć się na używanie zaklęć. Przechodzenie gry magiem jest dużo prostsze;
  • najszybszym sposobem na zarabianie pieniędzy, jest wynajmowanie mieszkań oraz prowadzenie sklepów. Jeżeli masz dużo pieniędzy, zainwestuj je, a bardzo szybko zdobędziesz fortunę. Żeby utrzymać zyski, pamiętaj o naprawianiu posiadanych nieruchomości. Możesz to robić z poziomu mapy świata;
  • płeć bohatera nie ma większego wpływu na fabułę. Jedyna różnica polega na płci niektórych postaci niezależnych, która może być inna od tych opisanych w poradniku;
  • eliksiry leczące czy spowalniające czas używa się przy pomocy F1, F2, F3 i F4, ale stają się one dostępne jedynie wtedy, gdy nasz bohater posiada małą ilość zdrowia;
  • po przejściu gry nadal będziesz mógł grać swoim bohaterem i szukać nieodkrytych znajdziek, ale warto zrobić to wcześniej, by ułatwić sobie zabawę;
  • lokalizacja wszystkich Demonicznych Wrót została zaznaczona na mapie danej lokacji;
  • dostępne w grze stroje nie mają żadnego wpływu na wytrzymałość bohatera;
  • skrót LPM oznacza Lewy Przycisk Myszy, natomiast PPM oznacza Prawy Przycisk Myszy.

Informacje o Fable III - PC - poradnik do gry

Autor : Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 3 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 57, ilustracje: 990 .

Popularne strony w Fable III - PC - poradnik do gry

Fable III - screen - 2011-02-25 - 203755Fable III - screen - 2011-02-25 - 203754Fable III - screen - 2011-02-25 - 203753Fable III - screen - 2011-02-25 - 203752Fable III - screen - 2011-02-25 - 203751Fable III - screen - 2011-02-25 - 203750Fable III - screen - 2011-02-25 - 203749Fable III - screen - 2011-02-25 - 203748Fable III - screen - 2011-02-25 - 203747

27.07.2012 22:08
dawix1696
1
Junior

Witam, mam taki problem ze po wyjsciu od Sabina, Walter nagle staje i nic nie da sie zrobic a powinien chyba mi brame otworzyc co zrobic ??

16.09.2014 16:32
odpowiedz
wikmil
3
Junior

Hej, brakuje mi tylko 2 gnomy które są na wyspie. Nie mam jej odblokowanej bo muszę zrobic misję "renowacja" tylko ze ja jej nie mam. Biegam szukam i nic.. gdzie się ją zazyna bo ponoc w tym ieście Millfields.