Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Android iOS

I Am Alive Wii

Gra akcji utrzymana w konwencji survival horroru. Wydarzenia w jakich uczestniczymy umiejscowione zostały w Chicago, dotkniętym straszliwym kataklizmem. Zabawa przybiera postać liniowej platformówki z elementami przygodówki. Nasz bohater posiada jedynie pistolet i łuk oraz bardzo ograniczoną liczbę amunicji do nich.

Akcji, TPP, postapokalipsa, survival, TPS.

Ubisoft | producent

Ubisoft | wydawca

Strona oficjalna

wersja językowa:
angielska

Data premiery gry I Am Alive | Wii

Prace nad grą I Am Alive na Wii zostały wstrzymane i nie będą kontynuowane

Nintendo Wii
Okładka I Am Alive (Wii)
I Am Alive

W I Am Alive wcielamy się w postać mężczyzny powracającego do domu w mieście, w którym wydarzyło się wcześniej wielkie trzęsienie ziemi. Cała metropolia zostaje doszczętnie zniszczona. Bohater przybywa do własnego mieszkania w poszukiwaniu żony i kilkuletniej córki, które niemal rok wcześniej odeszły stąd wraz z falą uchodźców, podążając do schronu.

I Am Alive daje nam możliwość wcielenia się w postać mężczyzny, który posiadając jedynie pistolet i łuk oraz bardzo ograniczoną liczbę amunicji do nich, staje do walki o przetrwanie w świecie, w którym zaczyna rządzić zasada prymatu jednostki silniejszej. Ważniejszy od siły fizycznej jest spryt i umiejętność przewidywana kolejnych wydarzeń. Tytuł przybiera postać liniowej platformówki z elementami przygodówki. Poszukujemy także przedmiotów ułatwiających przeżycie, ponieważ za samopoczucie protagonisty odpowiadają dwa główne czynniki: kondycja i zdrowie. Dlatego też w trakcie penetrowania miast konieczne jest posiadanie różnych środków wzmacniających, jak na przykład napoje energetyczne czy inhalatory. Zdrowie podreperujemy tabletkami przeciwbólowymi lub apteczką.

Gra oferuje trójwymiarową grafikę w odcieniach szarości. Tylko od czasu do czasu natkniemy się na kolorowe elementy otoczenia. Stylistyka ma pomóc w symbolicznym przedstawieniu miasta jako miejsca zniszczonego, brudnego i pozbawionego przyszłości. Przez większość zabawy postać obserwujemy zza pleców. Jedynie w czasie celowania z pistoletu lub łuku widok przełącza się na perspektywę pierwszoosobową.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Oczekiwania czytelników: 7.5 / 10 na podstawie 53 głosów czytelników.

Wymagania wiekowe I Am Alive

16+

Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe
Call of Juarez: The Cartel i 19 innych gier Ubisoftu straciło funkcje sieciowe

wiadomość12 listopada 2017

Firma Ubisoft wyłączyła komponenty sieciowe w dwudziestu starszych produkcjach. Wśród nich znalazły się m.in. Call of Juarez: The Cartel i Tom Clancy’s HAWX II na PC, a także konsolowe wersje I Am Alive i Prince of Persia: Forgotten Sands.

Dzisiaj premiera gry I Am Alive na PC
Dzisiaj premiera gry I Am Alive na PC

wiadomość6 września 2012

Kilka miesięcy po debiucie na PlayStation 3 oraz Xboksie 360, doczekaliśmy się premiery gry I Am Alive na PC. Tytuł, będący w produkcji przez długie lata, wieczorem stanie się dostępny w serwisach cyfrowej dystrybucji.

I Am Alive we wrześniu na pecetach
I Am Alive we wrześniu na pecetach

wiadomość23 sierpnia 2012

Koncern Ubisoft poinformował, że pecetowa wersja gry I Am Alive ukaże się 13 września. Gracze mogą liczyć na kilka istotnych zmian w porównaniu z konsolowym pierwowzorem, zwłaszcza w warstwie wizualnej.

Potwierdzono daty premier gier Alan Wake's American Nightmare i I Am Alive
Potwierdzono daty premier gier Alan Wake's American Nightmare i I Am Alive

wiadomość24 stycznia 2012

Znamy oficjalne i prawdopodobnie ostateczne daty premier oraz ceny gier I Am Alive i Alan Wake's American Nightmare, które wejdą w skład tegorocznej edycji Xbox LIVE Arcade House Party. Pełną rozpiskę tego przedsięwzięcia znajdziecie w tej wiadomości.

Zobacz walkę o przetrwanie w grze I Am Alive
Zobacz walkę o przetrwanie w grze I Am Alive

wiadomość19 stycznia 2012

Firma Ubisoft opublikowała nowy trailer do gry z gatunku survival horror I Am Alive, który skupia się na ukazaniu sposobów walki o przetrwanie w obliczu braku amunicji i przeważającej liczby wrogów.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
30.10.2009 19:31
jakus znany
52
Konsul

na tą konsolę niewarto grać

29.06.2011 20:54
odpowiedz
alhaszasz
86
Generał

z tym człowiekiem nie warto się zadawać

27.09.2011 22:50
odpowiedz
h4usen
4
Legionista

hahaha

05.04.2012 00:41
odpowiedz
jakus znany
52
Konsul

Ludzie pograłem w demo(PS3) i mogę wam mniej więcej powiedzieć co to jest- gra kosztuje mniej więcej 40 ileś złotych myślicie że to okazja!? Olbrzymi BŁĄD! już w pierwszej minucie w grze można się przekonać jak twórcy byle jak to robili np. Napisy na różnych radiowozach i w ogóle na pojazdach i budynkach to żart jeden wielki piksel nawet nasz pistolet wygląda brzydko grafika byłaby na poziomie znośnym jakieś 5 lat temu a i tak w 2007r. bywała lepsza grafika w grach porównam np. do takiego średnio udanego Polskiego tytułu Afterfall:Insanity tam grafika trzymała jakiś poziom chociaż reszta kulała. kolejna rzecz czyli pseudo otwarty świat można to jeszcze wybaczyć ale po otwarciu mapy myślałem że jestem wolny a tutaj nie da się nawet podskoczyć kiedy chcesz tylko tam gdzie musisz iść albo się wspinać aha powiedzmy coś o wspinaniu- najbardziej stresującej rzeczy jaką kiedykolwiek widziałem w grach otóż twórcy wpadli na pomysł żeby dać czas wytrzymałości naszego bohatera(STAMINA) czyli gdy biegniemy albo wspinamy(albo wisimy) się tracimy ją biegnąc jeszcze możesz się zatrzymać i się odnowi wisząc już nie gdy dojdzie do zera jej pusty pasek się skraca a wtedy spadamy zamiast przyjemnej wspinaczki (Uncharted 1,2,3) nerwowo(albo już z paniką) szukamy odpowiedniego miejsca złapania się. Teraz pora powiedzieć coś o walce a raczej coś co ją imituje gdy pojawiają się przeciwnicy wyciągamy spluwę i celujemy w nich potem podchodzimy do każdego i zarzynamy po kolei czasami nasi genialni wrogowie również mają kropidło wtedy nie strzelamy czekamy aż podejdzie i wtedy go zabijamy a resztę straszymy spluwą i ech podchodzimy i zabijamy Fabularnie jest najlepiej pewnego dnia rozległ się wybuch nazywany zdarzeniem (EVENT) a nasz bohater szuka swojej rodziny w tym zamieszaniu Podsumowując DEMO
MINUSY
-Bardzo słaba grafika(PS3 inne platformy nie wiem ale zapewne to samo)
-Denerwująca wytrzymałość (jeśli spadnie to na stałe odzyskiwać możemy go prowiantem którego znalezienie wymaga nie lada wysiłku)
-Beznadziejne walka (można by powiedzieć że walczymy tak jak chcieli twórcy a nie jak chcieliśmy my)
-Brak możliwości podskoczenia i uderzenia kiedy i co chcemy (denerwujące przynajmniej dla mnie)
-Gdy mamy mało życia i brak możliwości uleczenia go ekran jest czerwony i skacze jak akrobata w cyrku
nie słychać co mówi bohater (maksymalnie rozpraszające nie pozwala się skupić)
PLUSY
+Fabuła(ale i tak motyw szukania rodziny to nic świeżego ale powiedzmy że dobra)
+Od biedy muzyka (mocno naciągane bo tylko ta w menu mi wpadła w ucho)
+Post apokaliptyczny świat (ale i tak Falloutowi może czyścić buty)
+Angielski Dubbing(pod warunkiem że bohater nie jest mocno ranny bo wtedy usłyszymy dźwięk wyciszony)
Ogólna ocena 3/10
Tak wiem grałem w demo więc znam się tyle co wcale i jak mogę oceniać ale jak widzę taką fuszerkę na samym początku gry to już dobrze wiem że poziom utrzyma się do końca gry taki sam albo spadnie jeszcze niżej.

25.01.2013 15:20
odpowiedz
kleszczu97
1
Junior

"jakus znany".... Wgl o czym ty gadasz??
Właśnie dobrze, że Ubisoft robi gry na wszystkie platformy.A tak wgl w sprawie gry to ta stamina jest idealnie zrobiona.Chyba z ciebie taki koks,że przymałbyś się nad przepaścią w nieskończoność i pewnie biegasz na full speedzie nie obliczalnie długo.... Także twórcy mieli dobry pomysł na tą gre.