zobacz na gry-online.pl targi
gamescom 2017
22-26 sierpnia, Kolonia
newsy z gamescom gamescom facebook tvgry.pl na targach

Heroes of Might and Magic IV PC

Czwarta część bestsellerowej serii strategicznej Heroes of Might & Magic przenosi nas do nowej krainy Jadame, w której rywalizują ze sobą nowe siły dysponujące potężną magią oraz olbrzymią ilością wojsk i potworów. Heroes of Might and Magic IV wprowadza największą jak do tej pory liczbę nowości i zmian, w dość istotny sposób wpływających na przebieg rozgrywki.

Strategiczne, fantasy, turowe, Might & Magic, elementy RPG.

Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3315Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3314Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3313Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3312Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3311Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3310Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3309Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3308Heroes of Might and Magic IV - screen - 2001-05-07 - 3307

New World Computing | producent

3DO Company | wydawca

CDP | wydawca PL

Strona oficjalna   Pomoc techniczna

wersja językowa:
pełna polska wersja

Data premiery gry Heroes of Might and Magic IV | PC

29marca2002

10kwietnia2002

premiera PL

PC Windows
Okładka Heroes of Might and Magic IV (PC)
Heroes of Might and Magic IV

Heroes of Might and Magic IV to wydana na platformie PC Windows czwarta pełnoprawna odsłona niezwykle popularnej serii turowych gier strategicznych w realiach fantasy, zapoczątkowanej w roku 1995 przez Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest. Za stworzenie i rozwój cyklu od samego początku odpowiedzialny jest jego główny projektant Jon van Caneghem wraz z ekipą studia New World Computing, znaną m.in. z serii RPG-ów Might and Magic oraz uważanej za prekursorkę Heroesów gry King’s Bounty.

Fabuła

Akcja gry Heroes of Might and Magic IV przenosi nas na kolejny kontynent fantastycznego uniwersum serii – Jadame, znany m.in. z wydanego dwa lata wcześniej Might and Magic VIII: Day of the Destroyer. Na fabułę gry składa się sześć odrębnych minikampanii, z których każda koncentruje się na jednym z królestw Jadame i opowiada historię skupioną wokół przywódcy wybranej frakcji. Wśród nich pojawiają się zaś zarówno bohaterowie całkiem nowi, jak i ci znani z poprzednich odsłon cyklu Heroes of Might and Magic.

Mechanika

W czwartej części serii ogólna koncepcja rozgrywki pozostała niezmieniona, a zabawa koncentruje się w dalszym ciągu na eksploracji świata, zbieraniu skarbów i magicznych artefaktów, rozwijaniu armii, rozbudowie posiadanych miast oraz toczonej w systemie turowym walce z potworami i kolejnymi antagonistami. W porównaniu ze swymi bezpośrednimi poprzedniczkami, Heroes of Might and Magic IV wprowadza jednak największą jak do tej pory liczbę nowości i zmian, w dość istotny sposób wpływających na przebieg rozgrywki.

Do naszej dyspozycji oddanych zostało sześć rodzajów miast, dysponujących odmiennymi rodzajami jednostek i technologii: Academy (biali magowie), Asylum (chaotyczni magowie), Haven (rycerze), Necropolis (nekromanci), Preserve (leśne elfy) oraz Stronghold (ciężkozbrojni rycerze). Poszczególne miasta możemy w znacznie większym stopniu rozwijać i rozbudowywać, uzyskując dobrze rozwiniętą armię jednego rodzaju, lub wybrać zrekrutowanie do niej różnych potworów, które jednak nie będą w stanie osiągnąć najwyższej specjalizacji. Każde z miast posiada również swą unikalną szkołę magii i (za wyjątkiem Stronghold) wynajmować może bohaterów wyłącznie określonej rasy.

Największe zmiany dotknęły jednak przede wszystkim mechaniki walki i sposobu zarządzania wojskami. Zmodyfikowane zostały m.in. zasady werbunku, dzięki czemu niektóre stworzenia możemy werbować codziennie, a nie tylko raz na tydzień. Bohaterowie zcharakteryzowani zostali za pomocą dziewięciu podstawowych współczynników, powiązanych z rozwijanymi w toku gry umiejętnościami specjalnymi. Zupełną nowość stanowi jednak fakt, że poszczególne armie walczyć mogą z kilkoma bohaterami lub całkowicie bez bohatera (choć pozbawione są wtedy możliwości przejmowania wrogich struktur). W odróżnieniu od poprzednich części serii, bohater może też bezpośrednio uczestniczyć w walce, a nie tylko wspomagać swoją armię za pomocą magii.

Tryby rozgrywki

Pod względem trybów rozgrywki Heroes of Might and Magic IV nie wprowadza żadnej rewolucji. Poza wspomnianą wyżej, rozbudowaną kampanią fabularną, gra pozwala nam więc również na rozgrywanie pojedynczych scenariuszy, w których stawiamy czoła przeciwnikom sterowanym przez komputerową AI bądź innych graczy. Opcja ta dostępna jest dla max. sześciu uczestników, rywalizujących za pośrednictwem Internetu, sieci LAN lub w trybie gorącego krzesła.

Kwestie techniczne

Wydana na PC Windows gra Heroes of Might and Magic IV stanowi kolejny ważny krok na drodze technicznej ewolucji serii. Wyświetlana w podwyższonej rozdzielczości 1024x768 grafika zyskała na szczegółowości, dzięki czemu na ekranie oglądamy ulepszone animacje, a także ładniejsze mapy, miasta czy modele jednostek. W porównaniu z poprzednimi odsłonami, zmianie uległ też sposób prezentacji walki – zamiast tradycyjnego widoku z boku, teraz oglądamy ją w zupełnie nowym rzucie izometrycznym. O ścieżkę dźwiękową zadbała zaś ponownie znana z wcześniejszych części ekipa twórców, na czele z Paulem Romero.

Dodatkowe informacje

Gra Heroes of Might and Magic IV doczekała się dwóch oficjalnych rozszerzeń: The Gathering Storm (2002) oraz Winds of War (2003). Tradycyjnie już, na rynku ukazała się także wersja Gold, zawierająca grę podstawową wraz z obydwoma tymi dodatkami.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 2 CD

Ocena gry 8.07 / 10 na podstawie 3620 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 99,99 PLN

Klasyfikacja PEGI Heroes of Might and Magic IV

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Heroes of Might and Magic IV

Rekomendowane: Pentium II 400MHz, 128MB RAM, 16 MB akcelerator 3D, 1GB HDD

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG GL553

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamięć: DDR4 2400 MHz SDRAM, 2 x SO-DIMM umożliwiające rozszerzenie do 32 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1050 z 2G/4G GDDR5 VRAM | NVIDIA® GeForce® GTX 1050Ti z 4G GDDR5 VRAM
Wyświetlacz: 15.6" 16:9 HD (1366x768)/Full HD (1920x1080)/IPS FHD (1920x1080) przeciwodblaskowa
Magazyn danych: SSD - 128GB (M.2 2280) | SSD - 256GB (M.2 2280) | HDD - 1TB 7200RPM SSH

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

Heroes of Might & Magic IV - recenzja gry

Recenzja 11 kwietnia 2002, 10:05

Decydując o "rolplejowym" rozwoju swego bohatera otrzymujesz sporą paletę możliwości. Heros może poznać 5 grup zdolności (w sumie jest ich 9), z których każda dzieli się na 4 typy, a każdy typ ma jeszcze 5 poziomów zaawansowania. Połączenie pewnych zdolności wyznacza dalszą karierę twego bohatera i decyduje o zaszeregowaniu go do określonej profesji. Takich zaawansowanych profesji jest aż 56, a każda dysponuje sobie tylko właściwym bonusem. Na przykład Crusader dysponuje podwyższonym morale, Mroczny Kapłan możliwością wampirycznego ataku, Mnich specjalnymi zdolnościami w walce ze stworami Chaosu, Ninja atakiem za pomocą trucizny itp. itd.

Komentarze Czytelników (118)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
14.01.2014 21:14
odpowiedz
orkan40
2
Junior
10

Witam ponownie i mam nadzieję że jeszcze ktoś te posty czyta bo temat jest dość stary, biorąc pod uwagę rok wydania gry. Napisałem bo jestem trochę rozczarowany tym że pojawił się tylko jeden śmiałek, któremu przesłałem mapę ale słuch o nim zaginął i nie wiem czy się zamotał przy kopiowaniu pliku czy się wystraszył tego co go tam spotkało. Mapa wbrew pozorom nie jest taka trudna czasem, może wydawać się monotonna ale właśnie wtedy, gdy myślimy że jesteśmy w domu zaczynają się dziać cuda. Biorąc powyższe pod uwagę postanowiłem wrzucić ją na YouTube, jest tam siedem części każda po 90 minut, plus fajne sceny, ale to dopiero dopracowuję, wystarczy wpisać Altar of Life I. Nie zarabiam na wymienionym portalu. Kanał powstał ( zresztą jedyny ) specjalnie w tym celu, jestem uczciwym facetem. Rozumie również że nie każdy ma czas na to, ja w sumie dwa razy do roku zagram w jakiś ulubiony tytuł, no czasem robię wyjątek tak jak w tym przypadku. Więc Panowie szlachta do dzieła. Moje motto życiowe brzmi; uważasz że zrobiłeś coś fajnego pochwal się ale pozostań skromnym człowiekiem. A tak na marginesie to nie rozumie polityki YouTube ( pewnie nie jestem od tego ). Nagrywałem na HyperCam 2 w rozdzielczości 1024 x 768, 18 klatek na sekundę + dźwięk w stereo i 90 minut zajmowało około 1GB w ładnej jakości, oni robią z tego 1,8 GB i rozwalają jakość prawie o połowę, czy jest w tym logika? Pozdrawiam wszystkich graczy, do następnego razu.

02.02.2014 15:32
odpowiedz
_Dark_Messiah_
9
Legionista

Zła nie jest ale 3 była lepsza

08.07.2014 03:21
odpowiedz
Vamike
37
Pretorianin
10

Krótko Heroes 4 bedzie nieśmiertelna po wszeczasy..A heroes 3 która jako jedyna może konkurować o miano najlepszej cześci ( chociaż dzisiaj i heroes 5 ją wyprzedza)...już dawno sie zestarzała straszliwie.!

08.07.2014 09:20
odpowiedz
2 odpowiedzi
Mr.Kalgan
169
Gold Dragon
3.5

A dla mnie jest kiepska. Najważniejsze to nieprzemyślane frakcje i absolutna dominacja czarnoksiężnika (loch) nad innymi. Wprawdzie komputer nie potrafi wykorzystywać jej zalet i grając przeciw niemu nie doświadczymy owej dominacja to już w grze przeciw człowiekowi będziemy bez szans.
Również nieprzemyślane były i inne jednostki. Do chwili obecnej, od absolutnie genialnej III (zwłaszcza z modem WOG) seria przeżywa kryzys. IV jest bez wątpienia najgorszą z serii, ale i masakryczne podziemia piątki, blokowanie się w ścianach i ubóstwo scenariusza VI także nie zachęca do grania. Zwłaszcza, że seria Kings Bounty stworzyła świetną alternatywę (niestety lokalizacja ostatniej części uczyniła ja niegrywalną, mówię o polskiej edycji, bo inne są w porządku).

08.07.2014 10:10
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
170
Farben

A to nie akademia z klonowaniem miała uber przewagę? :P

08.07.2014 11:56
odpowiedz
Mr.Kalgan
169
Gold Dragon

Nie, odpowiednie pokierowanie bohaterem "złodziejem" sprawiało, ze w pojedynkę, bez armii dochodził do niebotycznego levelu zgarniając wszystkie surowce na planszy oraz wszystkie kopalnie (bez walki ze strażnikami !!!!). I było do widzenia innym.
Był dla wszystkich bowiem niewidzialny.

29.07.2014 00:05
odpowiedz
Wyczesany Bobr
20
Legionista
8.0

Heroes 4 moim zdaniem błyszczy przede wszystkim w poziomie przedstawionej historii (znaczy się podstawka, dodatki były zwykle napisane kiepsko). Historia Gauldotha Pół-Martwego, Emilii i Wielkich Arcan czy Córki Pirata - czytanie ich można by porównać do dobrej książki.

01.08.2014 08:30
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
170
Farben

[86] Nigdy się tak nie bawiłem, bardziej chodziło mi o tradycyjną formę rozgrywki, wtedy to akademia zawsze była wyklinana na turniejach.

17.08.2014 12:34
odpowiedz
1 odpowiedź
RaceyPL
31
Mentat
9.5

Dla mnie najlepsza część serii, pierwsza w jaką grałem.

17.08.2014 19:50
odpowiedz
Forza.Ferrari
1
Junior

Chcielibyśmy wszystkich tutaj obecnych graczy serdecznie zaprosić do wspólnej gry w przeglądarkową grę z elementami strategii o nazwie: Might&Magic Heroes Online. Wielu z Was za pewnie pamięta stare, poczciwe Heroes’y II i III. Pewnie wielu z Was grało także w Heroes IV, V a także VI. Każdy z Was ma z pewnością swoją, ulubioną frakcję. W Might&Magic Heroes Online obecnie dostępne są dwie frakcje: Przystań i Nekropolia, ale producent już zapowiedział wprowadzenie ( w niedalekiej przyszłości ) kolejnej frakcji: Inferno. Oczywiście na trzech frakcjach gra nie skończy się. Jak na grę przeglądarkową Might&Magic Heroes Online prezentuje się naprawdę świetnie. Wyraźnie czuć klimat epickiej przygody rodem ze sagi Heroes. O tej grze można byłoby opowiadać godzinami. Zamiast pisania polecamy każdemu osobiście przetestować tą grę przeglądarkową: [link] Nasze wrażenia z gry: Bezcenne :)

30.10.2014 19:46
2
odpowiedz
Skejven23456
14
Legionista
9.0

@Mr.Kalan, nie rozumiem stwierdzenia że IV jest okropna, podczas gdy III z wogiem jest świetna. Wiesz czym się ruscy inspirowali robiąc tego moda? IV oczywiście, większość rzeczy dodana w tym modzie jest właśnie z IV. Nie mówiąc już o zapożyczonych grafikach z IV. I to raczej Heroes zrobiło świetną alternatywę bo Hirołsy były na podstawie świata z Migth&Magiców i mechanik z właśnie Kings bounty. Jeśli chodzi o moją ocenę, to tak. Gameplay jest trochę gorszy od 3, szkoda też że frakcje są słabej zrobione i brak ulepszeń, ale to jedyne co mogę się przyczepić. Jeśli ktoś grał w kampanie, myślę że może przyznać iż w IV jest ona świetnie zrobiona, chyba najlepiej z każdej części. Grafika trochę za bardzo cukierkowa, ale to aż tak nie psuje zabawy. Brak ulepszeń jest trochę dotkliwy, ale za to możemy mieć do wyboru 2 jednostki ostatniego poziomu co jest jak dla mnie świetne. Nie wiem o co chodzi z animacjami. Ogólne animacje na polu bitwy są miodne, a jak się najedzie kursorem np. na Lodowego demona bądź czarnego smoka, wow, naprawde czuć ten klimat. Bohater także jest jednostką, a nie tylko siedzi se na koniu jak to było w przypadku wcześniejszych gier (opróćz I, tam siedział w namiocie), jest też wprowadzona lina ostrzału, dzięki tym opcjom bitwy są o wiele bardziej taktyczne. No cóż i jeszcze pozostaje mi pogratulować Paulowi Romerowi za jakże wspaniałą, chyba najlepszą jaka była w grze wideo, muzykę. Mocne 9/10

20.01.2015 01:30
odpowiedz
FanBoyFrytek
15
Konsul

Najgorsza 6 na wieki amen .
5 i 6 robil inny producent .

27.06.2015 20:37
odpowiedz
Wotjys
4
Legionista

najlepsza częśc hoersów pozdro

02.10.2015 02:12
odpowiedz
chrisgame333
3
Junior

Banalne pytanie niemniej czy można zwiększyć ilość many potwora przed lub w walce (potion of mana)?
Zdecydowanie ułatwiłoby grę. Czy buteleczki da się używać tylko na heroesach?

02.10.2015 05:27
odpowiedz
kzwwdo
73
Generał

Butelki tylko na herosach. Im więcej jednostek ma dany potwór, tym więcej many. Niektóre potwory mają tylko jednorazowy czar, dlatego warto je rozdzielać (np. te czarne konie z chaosu, ogrowi magowie, anioły).

03.10.2015 01:48
odpowiedz
Vitaminek
1
Junior

Świetna ! Poprostu na tamte czasy miód! Godziny spedzone nad tą grą! Soundtrack EPICKI ! wyśmienity ! niebywały ! Grass theme jest tak wspaniały że mógłbym go słuchać w nieskończoność. 10/10 jedna z ulubionych gier ! i na tej serii konczy sie dobry Homm

09.01.2016 18:50
1
odpowiedz
1 odpowiedź
AxeFighter
6
Legionista
10

Heroes IV - od niej zaczęło się moje granie w gry i szczególna sympatia do RPG i strategii. Przegrałem w nią tysiące godzin i mam z nią wiele nieprzespanych nocy, przez które wypracowywałem optymalne taktyki gry.

Co do hejtów: przyznam się - nigdy nie grałem w 3, lecz liznąłem nieco 5 i powiem, że tamten system jest nieporównywalnie gorszy od czwórkowego. H4 posiada karawany, wiele opcji rozwoju bohatera, ciekawą i oryginalną grafikę i wiele więcej. Po godzinie grania w 5 nie mogłem zdzierżyć tego, że nie mogę podesłać mojej armii posiłków samodzielnie ani kupić ich dowolnego dnia, jak i tego, że mój wielki bohater uciekał z pola bitwy przed marną grupką goblinów, bo zginął mu ostatni żołnierz. :/ Wnioskuję więc z tego, że cały hejt na 4 jest od fanboyów trójeczki, którzy po prostu nie potrafią pogodzić się z tym, że jakaś część Heroesów może mieć inną mechanikę niż "święte" III.

Jakby co, to polecam też zainstalować sobie Equilibrisa, dodaje kilka fajnych zmian (np. wybór jednostek przywoływania/nekromancji) i ulepsza balans (ogrzy mag ma teraz więcej czarów niż jeden!), poza tym cały czas pracuję nad jego polską wersją.

Screen: jedyna domyślna mapka XL w grze, idealna na długie posiedzenia. :)

04.03.2016 22:14
odpowiedz
Akkarinus
1
Junior

Patrzę i po prostu, kurwa, nie wierzę. Co za idiota pisał? Jadame, serio? Ktoś kto to pisał zagrywa się chyba gierkami ubisoftu.
[link]

04.03.2016 22:17
odpowiedz
Akkarinus
1
Junior

Jeszcze lepiej. Cytuję: "Stronghold (ciężkozbrojni rycerze)". Imbecyle pierdolone.

29.03.2016 18:22
odpowiedz
3 odpowiedzi
Mathias007
5
Centurion

Heroes IV, jak to się zwykło mówić, albo się kocha, albo nienawidzi. Ja miałem trochę trudności z przyjęciem tej części jako fan Heroes III, ponieważ zaszło w niej sporo zmian w stosunku do poprzedniczki. Nie mniej jak już się trochę wgryzłem, to nawet mi się spodobała. Ciekawe eksperymenty z mechaniką i systemem walki, choć nie wszystkie elementy przypadły mi do gustu. Nie mniej jak najbardziej można się przy tej części dobrze bawić :).

01.05.2016 15:39
odpowiedz
PiotrekLDZ
1
Junior

Jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Pomimo 14 lat od wydania 4 części Heroes gra warta zagrania.

01.05.2016 23:12
odpowiedz
286 1MB Hercules 256 kb
2
Legionista

No niby fanowsko jedna z gorszych cęści aczkowiek 3 dodatki ,Trójka to mistrzostwo świata ale w czwóre też da rade pograć :-)

22.08.2016 20:50
odpowiedz
Ahtek84
12
Centurion
7.0

Najbarzdziej Wkurzająca z części
Minusy
-Bochater walczy co przy dużych armiach 1 cios i po tobie
-Dostawa po toszke co dzień
-kierowanie jednostkami na mapie
-Mgła !! to najgorze nieporozumienie niewiesz masz odsłoniętą mapę ,na co jak i tak niewież kiedy komp się zbliża
-Równoczesne udeżanie w czasie walki
-1 kierunek rozwoju miast

Plusów nie dostrzegam zbytnio ,ślepy zaułek ewolucjii sagi
Dam 7.0 z litości że to nadal Heroes

14.10.2016 15:45
2
odpowiedz
PiotrPan
4
Legionista

zaje.. część, wygląd i grywalność lepsza niż w 3

20.03.2017 16:55
2
odpowiedz
FbO'Up3k
10
Legionista

Spoko gierka rozumiem zwolenników 3 :) :) ale 4 też ma coś w sobie jak każda gierka ma plusy i minusy gram w nią do teraz i polecam każdemu :)

20.04.2017 11:15
odpowiedz
1 odpowiedź
huber(T)urban
2
Legionista

Fajna ale wolę 3

29.04.2017 01:06
1
odpowiedz
Cezareusz
18
Konsul
9.0

Karawany są w tej części wybawieniem przez co wystarczy mieć jednego bohatera i transportować wojsko z pozostałych punktów do najbliższego zamku. Także podniesiono poziom trudności w kampani względem części trzeciej, przynajmniej na poziomie nowicjusza, przez co gra jest wyzwaniem. Kampanie w trzeciej części są dużo prostsze, nawet początkujący w Heroesach sobie poradzi z częścią III. Utrudnieniem też jest mgła wojny w IV części (Czasem możemy być zaskoczeni jak silny przeciwnik nagle zmiecie nasz zamek, jednak na szczęście wysłana karawana do "przegranego zamku", zatrzymuje się przed nim więc możemy wojska nie stracić, jednak to nie mgła wojny wpływa na trudność gry - ale dość mocne siły przeciwnika i czasem niektórych stworków na mapie. Jeżeli jesteś początkujący i słabo ci idzie w każdej grze pograj najpierw w III bo w czwórce możesz się zawiesić przy pierwszej kampani Spazzmaticusa. III przechodzi się jak z bicza strzelił, w czwórce już z pierwszą kampanią miałem kłopoty - może dlatego że nie jestem zbyt dobrym graczem.

-Do plusów IV należy też lepsza muzyka, lepsza grafika w miastach, rozdziałka większa na czystej grze (1280x1024)
-Do rzutu izometrycznego w walkach trzeba się trochę przyzwyczajać, może nie jest on najlepszy, ale gdy spędzi się dość dużą ilość czasu z grą to nie przeszkadza.
Myślę, że osoby uważające IV za gorszą, zbyt krótko w nią grały, wymaga ona dłuższego przyzwyczajenia, aby pewne elementy których nie ma w III przypadły nam do gustu.

Względem III części IV wcale nie jest gorsza - gry oceniam podobnie i daję tą samą punktację
Tak jak powiedział FbO'Up3k - "4 też ma coś w sobie, jak każda gierka ma plusy i minusy".

Zgadzam się z @Skejven23456 kampanie są bardzo dobrze zrobione i lepsze niż w III części (także trudniejsze); językowo gra jest bardziej dopieszczona niż III i chyba ciekawsza fabularnie.

P.S Jedno mnie dziwi te screeny są z jakiejś dziwnej wersji (może jakaś alfa) bo wersja od cenegi zupełnie inaczej wygląda

post wyedytowany przez Cezareusz 2017-04-29 01:25:15
29.04.2017 15:23
odpowiedz
Cezareusz
18
Konsul

Do Administracji. Warto by było wymienić screeny, bo to jakaś wersja alfa, walki w pustej przestrzeni jak na screenach wogóle się nie zdarzają. Do tego Heroes wygląda tak:

29.04.2017 22:23
odpowiedz
Cezareusz
18
Konsul

tu jeszcze jeden screen: Walki nigdy nie są na gołym obszarze

30.04.2017 09:20
odpowiedz
Mutant z Krainy OZ
170
Farben

Screeny na golu pochodza z jakiejs alfy-bety.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze