Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry na świecie 3 października 2017, 19:42

autor: Vergil

Microsoft nie zamierza łatwo poddać się w walce o PUBG

PlayerUnknown’s Battlegrounds jest łakomym kąskiem dla Microsoftu, który wiąże wielkie nadzieje z xboksową premierą tego fenomenu. Najwyraźniej gigant z Redmond zamierza przedłużyć konsolową wyłączność tej produkcji, przez co premiera ewentualnej wersji na PlayStation 4 może się opóźnić.

Wczoraj informowaliśmy Was o tym, studio Bluehole odpowiedzialne za PlayerUnknown’s Battlegrounds prawdopodobnie nie zamierza poprzestać na opracowaniu wersji na Xboksa One, toteż w przyszłości tytuł może trafić również na PlayStation 4. Dzisiaj odpowiedzialny za ujawnienie tych rewelacji serwis Bloomberg rzucił nowe światło na tę sprawę.

Powołując się na anonimowego informatora blisko związanego z omawianą produkcją, redakcja serwisu donosi, że przedstawiciele Microsoftu prowadzą negocjacje z włodarzami Bluehole, których celem jest przedłużenie konsolowej wyłączności PUBG na sprzęcie giganta z Redmond. Gdyby rozmowy zakończyły się pomyślnie dla producenta Xboksa One, tytuł mógłby trafić na PlayStation 4 najszybciej w połowie przyszłego roku, a nie jak to bywa zazwyczaj – po trzech miesiącach od xboksowej premiery.

PlayerUnknown’s Battlegrounds kontynuuje swój zwycięski pochód na pecetach. Czy konsolowa wersja gry dotrzyma kroku swojej starszej siostrze? Odpowiedź na to pytanie przyniosą najbliższe miesiące. - Microsoft nie zamierza łatwo poddać się w walce o PUBG - wiadomość - 2017-10-03
PlayerUnknown’s Battlegrounds kontynuuje swój zwycięski pochód na pecetach. Czy konsolowa wersja gry dotrzyma kroku swojej starszej siostrze? Odpowiedź na to pytanie przyniosą najbliższe miesiące.

Zarówno deweloperzy jak i Microsoft nabrali wody w usta i nie zamierzają w bezpośredni sposób komentować ani dzisiejszych, ani wczorajszych doniesień. Jak można wyczytać na łamach Bloomberga, poproszony o wypowiedź przedstawiciel Bluehole odparł jedynie, że „na ten moment zespół jest skoncentrowany na dostarczeniu możliwie najlepszej gry na Xboksa One i komputery”, zatem autorzy „nie mają aktualnie nic więcej do ogłoszenia”.

O tym, dlaczego PlayerUnknown’s Battlegrounds jest łakomym kąskiem dla wyżej wymienionych firm, raczej nie trzeba nikomu przypominać – wszak trzynaście milionów sprzedanych egzemplarzy pecetowej wersji gry (która nie wyszła jeszcze z fazy Wczesnego Dostępu!) to wystarczający powód, by nazwać ową produkcję prawdziwym fenomenem. Warto jednak odnotować, że do walki o PlayerUnknown's Battlegrounds stanęło nie tylko Sony – o prawa do wydania gry na urządzeniach mobilnych walczy również sławny Tencent, czyli chiński moloch mogący się pochwalić pozycją największego wydawcy w świecie gier wideo.

Microsoft nie zamierza łatwo poddać się w walce o PUBG - ilustracja #2

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.