2015Najciekawsze zapowiedzi gier
Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2015 roku.
Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu
zapowiedź gry19 lipca 2015
W chwili, w której większość MMORPG-ów wygląda identycznie, Albion Online stawia na rzadko spotykane rozwiązania. Zaskakująco duża swoboda, uzupełniona mnóstwem grindu daje bardzo interesujące rezultaty.
Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniuCo przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!
zapowiedź gry20 lipca 2015
Najnowsza odsłona serii FIFA to ukłon w stronę tych osób, które narzekają na nadmierną brutalność i ekspresję mężczyzn na boisku. Kobiecy futbol ponoć łagodzi obyczaje, ale na szczęście to nie jedyna zmiana w nadchodzącej produkcji EA Sports.
Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów
zapowiedź gry26 lipca 2015
Po dość okrojonej piątej części, Forza 6 wraca z wieloma nowościami i garażem wypełnionym 450 samochodami. Deweloperzy z Turn 10 mają szczególny powód, by szósta część była wyjątkowa, ponieważ seria obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny.
Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędówGalaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki
zapowiedź gry29 lipca 2015
O nowej grze z serii Mass Effect nie wiadomo na razie zbyt wiele, ale fanom nie przeszkadza to snuć teorii na temat tego, co w kontynuacji trylogii Sheparda zobaczymy. Jedną z ciekawszych hipotez dotyczy tzw. Arki.
Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria ArkiDoom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie
zapowiedź gry4 sierpnia 2015
Zamiast na nowo wymyślać koło, romansować z horrorem albo robić własne Call of Duty id Software stawia na to, co gracze pokochali dwadzieścia lat temu. Słowa klucze w przypadku nadchodzącego Dooma to: dynamika, efektowność, brutalność i oprawa wizualna.
Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawieWidzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica
zapowiedź gry5 sierpnia 2015
Narracja, otoczenie, eksploracja i symulacja to najważniejsze elementy nowej gry studia Piranha Bytes. Pierwsze konkrety z gamescomu 2015 pokazują, dlaczego Elex ma szansę stać się najlepszym tytułem w dorobku niemieckiego studia.
Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców GothicaFallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie
zapowiedź gry5 sierpnia 2015
Podczas tegorocznych targów gamescom mieliśmy okazję zobaczyć niewielki skrawek czwartej części Fallouta przed listopadową premierą. Bethesda co prawda ograniczyła się w Kolonii do kilkunastominutowej prezentacji, ale i tak było na co popatrzeć.
Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomieWidzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean
zapowiedź gry6 sierpnia 2015
Kierunek w którym zmierza Mafia III niekoniecznie musi przypaść do gustu ortodoksyjnym fanom pierwszej części. Za to miłośnicy sandboksów w stylu GTA powinni czuć się w debiutanckiej grze studia Hangar 13 jak ryba w wodzie.
Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy OrleanGraliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?
zapowiedź gry6 sierpnia 2015
Zaprezentowane po wielu miesiącach ciszy Homefront: The Revolution okazało się dość wciągającą i klimatyczną strzelaniną, choć wiele pomysłów do złudzenia przypomina te z zupełnie innych gier.
Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie
zapowiedź gry6 sierpnia 2015
Duże lokacje, nieograniczona swoboda, mnóstwo możliwości – wystarczył jeden pokaz Hitmana na gamescomie, by ponury sceptycyzm odnośnie nowego projektu IO Interactive przerodził się w wyczekiwanie na grudzień z wypiekami na policzkach.
Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formieWidzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji
zapowiedź gry6 sierpnia 2015
Już ponad dekadę czekamy na kontynuację przygód Kate Walker, choć prezentacja na gamescomie była szalenie krótka, to przynajmniej udało nam się zobaczyć niewielki fragment rozgrywki.
Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacjiGraliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję
zapowiedź gry6 sierpnia 2015
Avalanche podczas prezentacji Just Cause 3 na gamescomie miało naprawdę sporo do zaoferowania – z pokazu wynika, że Szwedzi nie zamierzają naprawiać czegoś, co nie jest zepsute: jest szybciej, mocniej i z większą liczbą eksplozji.
Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazjęGraliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów
zapowiedź gry6 sierpnia 2015
Fani cyklu Need for Speed muszą cierpliwie znosić niespodziewaną dwuletnią przerwę w wydaniu kolejnej odsłony serii. Spotkanie z twórcami na targach gamescom pozwoliło uzyskać kilka nowych informacji na temat nadchodzącej gry z szybkimi wozami.
Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigówGraliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra
zapowiedź gry7 sierpnia 2015
Po walkach na Hoth oraz trybie hordy w pustynnym kanionie EA na targach gamescom kolejny tryb rozgrywki w Star Wars: Battlefront. Tym razem będzie to nawiązanie do jednej z najsłynniejszych gier w tym uniwersum: X-Wing vs. TIE Fighter.
Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie EskadraGraliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?
zapowiedź gry7 sierpnia 2015
W Assassin’s Creed: Syndicate na tegorocznym gamescomie pograliśmy zaledwie pół godziny, ale to w zupełności wystarczyło, by wyciągnąć parę wniosków.
Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?
zapowiedź gry7 sierpnia 2015
Twórcy powstającego od pięciu lat Mount & Blade II: Bannerlord pokazali w końcu niewielkie fragmenty gry w akcji. Całość zdecydowanie wypiękniała, a największe wrażenie robią oblężenia zamków oraz niesłychanie łatwy w użyciu kreator terenu.
Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom
zapowiedź gry7 sierpnia 2015
Mirror's Edge Catalyst zapewne nie odniesie wielkiego komercyjnego sukcesu, ale będzie jedną z gier, która odświeży portfolio EA i zapewni nam sporą porcję rozgrywki na poziomie.
Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescomDark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?
zapowiedź gry8 sierpnia 2015
From Software narzuciło sobie ogromne tempo wypuszczając jedną grę rocznie. Już na początku 2016 zagramy w Dark Souls III, na gamescomie sprawdziliśmy, czy nowa gra Hidetakiego Miyazakiego wierna jest tradycjom serii.
Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian
zapowiedź gry8 sierpnia 2015
Po oszałamiającym sukcesie Tomb Raidera Crystal Dynamics porzuciło próby większych innowacji i trzyma się sprawdzonej formuły sprzed dwóch lat. Efekt? Fundamentalnych zmian w Rise... nie uświadczymy – to produkcja ładna, filmowa i na razie niezbyt trudna.
Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmianWidzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz
zapowiedź gry9 sierpnia 2015
Znamy datę premiery Quantum Break, prawdopodobnie najważniejszego tytułu na platformę Xbox One! Połączenie gry akcji z serialem telewizyjnym, w którym zobaczymy paru popularnych aktorów, wydaje się na tyle interesującym pomysłem.
Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co graszThe Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction
zapowiedź gry10 sierpnia 2015
Zapowiedziane niedawno The Surge, dzieło współtwórców Lords of the Fallen, znajduje się jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji. Na targach gamescom udało nam się jednak porozmawiać z głównym projektantem gry na temat jej koncepcji.
The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fictionGraliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu
zapowiedź gry11 sierpnia 2015
Studio CI Games – autorzy trzeciej części gry Sniper: Ghost Warrior – na targi gamescom przywiozło nowy fragment rozgrywki. Co ciekawe, nie pada w nim żaden strzał...
Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiaduWidzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii
zapowiedź gry16 sierpnia 2015
Stellaris to jedna z najprzyjemniejszych niespodzianek targów gamescom. Szwedzkie studio Paradox Interactive po raz pierwszy tworzy grę w klimatach science fiction, ale odnajduje się w nich wyśmienicie – to rozbudowana strategia, powalająca możliwościami.
Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategiiGraliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry
zapowiedź gry13 sierpnia 2015
Podczas targów gamescom Techland zaprezentował dodatek do Dying Light. The Following będzie niemal na pewno gratką dla fanów podstawowej wersji – nowej zawartości jest od groma, a zmiana otoczenia oznacza także sporą ewolucję w rozgrywce.
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gryPillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?
zapowiedź gry14 sierpnia 2015
Jedno z najlepszych RPG tego roku – Pillars of Eternity – ukazało się raptem pod koniec marca, a tu już nadchodzi spory dodatek – The White March. Targi gamescom były dobrą okazją, by przed premierą poznać kolejne szczegóły na temat rozszerzenia.
Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi
zapowiedź gry17 sierpnia 2015
Jeśli jesteście fanami klasycznych tytułów RPG, rozgrywanych z kartką i ołówkiem w ręku, a popularne RPG do Was nie przemawiają – Sword Coast Legends może zmienić to nastawienie. Nie tylko zagramy w nie z przyjaciółmi, ale też wcielimy się w mistrza gry!
Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymiAmerican Truck Simulator - do premiery gry kręta droga
zapowiedź gry18 sierpnia 2015
Pokaz grywalnej wersji American Truck Simulatora na targach gamescom wielu odebrało jako zapowiedź rychłej premiery gry – jak się jednak okazuje, ekipa SCS Software ma jeszcze trochę do zrobienia.
American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes
zapowiedź gry19 sierpnia 2015
Firma Piranha Bytes ujawniła pierwsze szczegóły na temat swojej nowej gry Elex. To pierwsza produkcja niemieckiego studia od 2009 roku, która skorzysta z zupełnie nowej marki. Czym będzie tytuł z gatunku science fantasy? Zapytaliśmy o to jego twórcę.
"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha BytesGraliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń
zapowiedź gry26 sierpnia 2015
Odwiedziliśmy siedzibę belgijskiego studia Larian, aby przekonać się, w jakiej formie jest gra Divinity: Original Sin 2 przed rozpoczęciem kampanii kickstarterowej. Sequel jednego z najlepszych RPG ostatnich lat zapowiada się bardzo obiecująco.
Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeńTestujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?
zapowiedź gry2 września 2015
Przyjrzeliśmy się Event[0] – interaktywnej przygodzie rozgrywającej się na statku kosmicznym opanowanym przez pozornie nieszkodliwą sztuczną inteligencję. Fani zarówno klimatów sci-fi, jak i ciekawie opowiedzianej historii mogą zacierać ręce.
Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?