Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2015Najciekawsze zapowiedzi gier

Materiały przepremierowe gier opublikowane w 2015 roku.

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu

zapowiedź gry19 lipca 2015

W chwili, w której większość MMORPG-ów wygląda identycznie, Albion Online stawia na rzadko spotykane rozwiązania. Zaskakująco duża swoboda, uzupełniona mnóstwem grindu daje bardzo interesujące rezultaty.

Testujemy Albion Online – swoboda i hardkorowość w ultymatywnym wydaniu
Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!

Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!

zapowiedź gry20 lipca 2015

Najnowsza odsłona serii FIFA to ukłon w stronę tych osób, które narzekają na nadmierną brutalność i ekspresję mężczyzn na boisku. Kobiecy futbol ponoć łagodzi obyczaje, ale na szczęście to nie jedyna zmiana w nadchodzącej produkcji EA Sports.

Co przyniesie gra FIFA 16, czyli kobiety to nie wszystko!
Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów

Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów

zapowiedź gry26 lipca 2015

Po dość okrojonej piątej części, Forza 6 wraca z wieloma nowościami i garażem wypełnionym 450 samochodami. Deweloperzy z Turn 10 mają szczególny powód, by szósta część była wyjątkowa, ponieważ seria obchodzi w tym roku swoje 10. urodziny.

Forza Motorsport 6 - Microsoft wyciąga wnioski z popełnionych błędów
Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki

zapowiedź gry29 lipca 2015

O nowej grze z serii Mass Effect nie wiadomo na razie zbyt wiele, ale fanom nie przeszkadza to snuć teorii na temat tego, co w kontynuacji trylogii Sheparda zobaczymy. Jedną z ciekawszych hipotez dotyczy tzw. Arki.

Galaktyczny exodus w grze Mass Effect: Andromeda, czyli Teoria Arki
Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie

Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie

zapowiedź gry4 sierpnia 2015

Zamiast na nowo wymyślać koło, romansować z horrorem albo robić własne Call of Duty id Software stawia na to, co gracze pokochali dwadzieścia lat temu. Słowa klucze w przypadku nadchodzącego Dooma to: dynamika, efektowność, brutalność i oprawa wizualna.

Doom – nadchodzi klasyczna rzeź w nowoczesnej oprawie
Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica

Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Narracja, otoczenie, eksploracja i symulacja to najważniejsze elementy nowej gry studia Piranha Bytes. Pierwsze konkrety z gamescomu 2015 pokazują, dlaczego Elex ma szansę stać się najlepszym tytułem w dorobku niemieckiego studia.

Widzieliśmy Elex – science fantasy RPG od twórców Gothica
Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie

zapowiedź gry5 sierpnia 2015

Podczas tegorocznych targów gamescom mieliśmy okazję zobaczyć niewielki skrawek czwartej części Fallouta przed listopadową premierą. Bethesda co prawda ograniczyła się w Kolonii do kilkunastominutowej prezentacji, ale i tak było na co popatrzeć.

Fallout 4 w akcji, czyli kurz, krew i eksplozje. Wrażenia z pokazu na gamescomie
Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean

Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Kierunek w którym zmierza Mafia III niekoniecznie musi przypaść do gustu ortodoksyjnym fanom pierwszej części. Za to miłośnicy sandboksów w stylu GTA powinni czuć się w debiutanckiej grze studia Hangar 13 jak ryba w wodzie.

Widzieliśmy grę Mafia III, czyli GTA: Nowy Orlean
Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?

Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Zaprezentowane po wielu miesiącach ciszy Homefront: The Revolution okazało się dość wciągającą i klimatyczną strzelaniną, choć wiele pomysłów do złudzenia przypomina te z zupełnie innych gier.

Graliśmy w Homefront: The Revolution – czy to nowy Far Cry w Filadelfii?
Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie

Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Duże lokacje, nieograniczona swoboda, mnóstwo możliwości – wystarczył jeden pokaz Hitmana na gamescomie, by ponury sceptycyzm odnośnie nowego projektu IO Interactive przerodził się w wyczekiwanie na grudzień z wypiekami na policzkach.

Widzieliśmy Hitmana na gamescomie – Agent 47 ponownie w zabójczej formie
Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji

Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Już ponad dekadę czekamy na kontynuację przygód Kate Walker, choć prezentacja na gamescomie była szalenie krótka, to przynajmniej udało nam się zobaczyć niewielki fragment rozgrywki.

Widzieliśmy grę Syberia III – kultowa seria w końcu doczeka się kontynuacji
Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję

Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Avalanche podczas prezentacji Just Cause 3 na gamescomie miało naprawdę sporo do zaoferowania – z pokazu wynika, że Szwedzi nie zamierzają naprawiać czegoś, co nie jest zepsute: jest szybciej, mocniej i z większą liczbą eksplozji.

Graliśmy w Just Cause 3 – eksplozje na każdą okazję
Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów

Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów

zapowiedź gry6 sierpnia 2015

Fani cyklu Need for Speed muszą cierpliwie znosić niespodziewaną dwuletnią przerwę w wydaniu kolejnej odsłony serii. Spotkanie z twórcami na targach gamescom pozwoliło uzyskać kilka nowych informacji na temat nadchodzącej gry z szybkimi wozami.

Graliśmy w Need for Speed – gratka dla miłośników tuningu i nocnych wyścigów
Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra

Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Po walkach na Hoth oraz trybie hordy w pustynnym kanionie EA na targach gamescom kolejny tryb rozgrywki w Star Wars: Battlefront. Tym razem będzie to nawiązanie do jednej z najsłynniejszych gier w tym uniwersum: X-Wing vs. TIE Fighter.

Graliśmy w Star Wars: Battlefront – epickie bitwy w kultowych myśliwcach w trybie Eskadra
Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?

Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

W Assassin’s Creed: Syndicate na tegorocznym gamescomie pograliśmy zaledwie pół godziny, ale to w zupełności wystarczyło, by wyciągnąć parę wniosków.

Graliśmy w Assassin’s Creed: Syndicate – te same rozwiązania, te same problemy?
Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?

Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Twórcy powstającego od pięciu lat Mount & Blade II: Bannerlord pokazali w końcu niewielkie fragmenty gry w akcji. Całość zdecydowanie wypiękniała, a największe wrażenie robią oblężenia zamków oraz niesłychanie łatwy w użyciu kreator terenu.

Widzieliśmy Mount & Blade II: Bannerlord – wymarzona kontynuacja?
Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom

zapowiedź gry7 sierpnia 2015

Mirror's Edge Catalyst zapewne nie odniesie wielkiego komercyjnego sukcesu, ale będzie jedną z gier, która odświeży portfolio EA i zapewni nam sporą porcję rozgrywki na poziomie.

Mirror's Edge: Catalyst - jedna z najlepiej dopracowanych gier targów gamescom
Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?

Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?

zapowiedź gry8 sierpnia 2015

From Software narzuciło sobie ogromne tempo wypuszczając jedną grę rocznie. Już na początku 2016 zagramy w Dark Souls III, na gamescomie sprawdziliśmy, czy nowa gra Hidetakiego Miyazakiego wierna jest tradycjom serii.

Dark Souls III – ile jest Bloodborne’a w nowych Soulsach?
Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian

Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian

zapowiedź gry8 sierpnia 2015

Po oszałamiającym sukcesie Tomb Raidera Crystal Dynamics porzuciło próby większych innowacji i trzyma się sprawdzonej formuły sprzed dwóch lat. Efekt? Fundamentalnych zmian w Rise... nie uświadczymy – to produkcja ładna, filmowa i na razie niezbyt trudna.

Graliśmy Rise of the Tomb Raider – u Lary bez rewolucyjnych zmian
Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz

Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz

zapowiedź gry9 sierpnia 2015

Znamy datę premiery Quantum Break, prawdopodobnie najważniejszego tytułu na platformę Xbox One! Połączenie gry akcji z serialem telewizyjnym, w którym zobaczymy paru popularnych aktorów, wydaje się na tyle interesującym pomysłem.

Widzieliśmy Quantum Break - graj w to, co oglądasz, oglądaj to, w co grasz
The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction

The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction

zapowiedź gry10 sierpnia 2015

Zapowiedziane niedawno The Surge, dzieło współtwórców Lords of the Fallen, znajduje się jeszcze w bardzo wczesnej fazie produkcji. Na targach gamescom udało nam się jednak porozmawiać z głównym projektantem gry na temat jej koncepcji.

The Surge - autorzy gry Lords of the Fallen tworzą Dark Souls w wydaniu science fiction
Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu

zapowiedź gry11 sierpnia 2015

Studio CI Games – autorzy trzeciej części gry Sniper: Ghost Warrior – na targi gamescom przywiozło nowy fragment rozgrywki. Co ciekawe, nie pada w nim żaden strzał...

Graliśmy w Sniper: Ghost Warrior 3 na gamescomie - mniej strzelania, więcej zwiadu
Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii

Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii

zapowiedź gry16 sierpnia 2015

Stellaris to jedna z najprzyjemniejszych niespodzianek targów gamescom. Szwedzkie studio Paradox Interactive po raz pierwszy tworzy grę w klimatach science fiction, ale odnajduje się w nich wyśmienicie – to rozbudowana strategia, powalająca możliwościami.

Widzieliśmy grę Stellaris – kosmiczne możliwości w nowym dziele mistrzów strategii
Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry

zapowiedź gry13 sierpnia 2015

Podczas targów gamescom Techland zaprezentował dodatek do Dying Light. The Following będzie niemal na pewno gratką dla fanów podstawowej wersji – nowej zawartości jest od groma, a zmiana otoczenia oznacza także sporą ewolucję w rozgrywce.

Graliśmy w Dying Light: The Following - dodatek wielkości podstawowej gry
Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?

zapowiedź gry14 sierpnia 2015

Jedno z najlepszych RPG tego roku – Pillars of Eternity – ukazało się raptem pod koniec marca, a tu już nadchodzi spory dodatek – The White March. Targi gamescom były dobrą okazją, by przed premierą poznać kolejne szczegóły na temat rozszerzenia.

Pillars of Eternity: White March - co przyniesie duże rozszerzenie do rewelacyjnego klasycznego RPG?
Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi

zapowiedź gry17 sierpnia 2015

Jeśli jesteście fanami klasycznych tytułów RPG, rozgrywanych z kartką i ołówkiem w ręku, a popularne RPG do Was nie przemawiają – Sword Coast Legends może zmienić to nastawienie. Nie tylko zagramy w nie z przyjaciółmi, ale też wcielimy się w mistrza gry!

Graliśmy w Sword Coast Legends - RPG z potężnymi możliwościami edycyjnymi
American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

zapowiedź gry18 sierpnia 2015

Pokaz grywalnej wersji American Truck Simulatora na targach gamescom wielu odebrało jako zapowiedź rychłej premiery gry – jak się jednak okazuje, ekipa SCS Software ma jeszcze trochę do zrobienia.

American Truck Simulator - do premiery gry kręta droga

"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes

zapowiedź gry19 sierpnia 2015

Firma Piranha Bytes ujawniła pierwsze szczegóły na temat swojej nowej gry Elex. To pierwsza produkcja niemieckiego studia od 2009 roku, która skorzysta z zupełnie nowej marki. Czym będzie tytuł z gatunku science fantasy? Zapytaliśmy o to jego twórcę.

"Elex będzie mieć więcej z Gothica niż Risen" - wywiad z Björnem Pankratzem z Piranha Bytes
Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń

zapowiedź gry26 sierpnia 2015

Odwiedziliśmy siedzibę belgijskiego studia Larian, aby przekonać się, w jakiej formie jest gra Divinity: Original Sin 2 przed rozpoczęciem kampanii kickstarterowej. Sequel jednego z najlepszych RPG ostatnich lat zapowiada się bardzo obiecująco.

Graliśmy w Divinity: Original Sin 2 - sequel bez uproszczeń
Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?

Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?

zapowiedź gry2 września 2015

Przyjrzeliśmy się Event[0] – interaktywnej przygodzie rozgrywającej się na statku kosmicznym opanowanym przez pozornie nieszkodliwą sztuczną inteligencję. Fani zarówno klimatów sci-fi, jak i ciekawie opowiedzianej historii mogą zacierać ręce.

Testujemy intrygujący survival Event[0] – czy przetrwasz starcie ze sztuczną inteligencją?