Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kingdom Come: Jak zdobyć pierwszego konia? Kingdom Come poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry Kingdom Come wyjaśnia jak zdobyć pierwszego własnego konia, tzn. wierzchowca, które stanie się własnością Henryka.

Ostatnia aktualizacja: 4 czerwca 2024

Podczas przechodzenia gry Kingdom Come: Deliverance główny bohater początkowo nie ma własnego wierzchowca i musi pomagać sobie ukradzionym koniem lub podróżować pieszo. Poniżej zamieściliśmy informacje jak otrzymać pierwszego własnego konia, który pozostanie już z bohaterem na stałe (lub do momentu dobrowolnej wymiany na innego wierzchowca).

Koń w prologu

1 - Kingdom Come: Jak zdobyć pierwszego konia? - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry
  1. Początek gry może być dość mylący, gdyż Henryk po ukończeniu pierwszej części prologu (zadania Niespodziewana wizyta i Uciekaj!) wskakuje na konia i dociera z jego pomocą do Talmberku. Wierzchowca tego nie będziesz mógł zachować na stałe, gdyż jego "obecność" uzasadniona jest wyłącznie fabularnie. Zakładka inwentarza konia i przeglądania jego statystyk pozostanie nadal nieaktywna.
  2. Swojego pierwszego wierzchowca otrzymasz dopiero po spędzeniu z grą kilku godzin i ukończeniu głównego zadania Zdobycz z udania się na wspólne polowanie z Hansem Ptaszkiem. Po tym jak zaliczysz wspomniany quest przyznany ci zostanie koń - moment ten prezentuje obrazek.
Pierwszy koń od razu przyda ci się przy kolejnym głównym zadaniu - Pogoń się zaczęła - Kingdom Come: Jak zdobyć pierwszego konia? - Kingdom Come Deliverance - poradnik do gry

Pierwszy koń od razu przyda ci się przy kolejnym głównym zadaniu - Pogoń się zaczęła. Odszukaj otrzymanego wierzchowca o imieniu Siwek (Pebbles) na dziedzińcu zamku w Ratajach (powyższy obrazek) i wdrap się na jego grzbiet. Od tej pory zwierzę będzie ci wszędzie towarzyszyło i będziesz go mógł w razie potrzeby do siebie przywołać.

Dodatkowe uwagi

  1. Tuż po tym jak otrzymasz Siwka możesz wykorzystać okazję, że w przymocowanych do konia sakwach możesz umieszczać przedmioty z ekwipunku Henryka. Jest to dobry sposób na odciążanie inwentarza bohatera gdy np. chcesz pozbierać wiele cięższych przedmiotów od pokonanych wrogów i powrócić z nimi do miasta żeby je sprzedać.
  2. W dalszej części gry Henryk może zakupić innego konia, którego statystyki bardziej będą odpowiadały jego potrzebom. Konie opisane są czterema głównymi parametrami - szybkością, pojemnością sakiew (a konkretnie limitem udźwigu, który jest niezależny od limitu inwentarza Henryka), odwagą (bardziej strachliwy wierzchowiec może zrzucić z siebie Henryka gdy otoczą was bandyci) oraz wytrzymałością (długość galopu). Możesz odnajdywać w świecie gry sprzedawców koni (odwiedź np. miasto Użyce) i kupować od nich nowe wierzchowce. Nowo zakupiony koń zastąpi Siwka i gra automatycznie przeniesie też wszystkie przedmioty do sakiew nowego zwierzęcia.