Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2002Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2002 roku.

Gothic - recenzja gry

Gothic - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2002

Gothic to gra akcji z elementami cPRG osadzona w średniowiecznych realiach. Stajemy w niej do walki w obronie królestwa przed inwazją armii orków, ogrów oraz całej masy podobnych wrednych stworów.

Gothic - recenzja gry

Warrior Kings - recenzja gry

recenzja gry17 maja 2002

Warrior Kings to strategia czasu rzeczywistego będąca hybrydą gier Lords of the Realms 2 i Shogun. Akcja przenosi graczy do średniowiecznego świata Orbis, gdzie rozpoczynają grę jako mało znaczący władca zrujnowanego państwa.

Warrior Kings - recenzja gry

Icewind Dale II - recenzja gry

recenzja gry16 października 2002

Kontynuacja Icewind Dale, przebojowego cRPG stworzonego przez Black Isle Studios, w którym ponownie przenosimy się do mroźnych krain świata Forgotten Realms

Icewind Dale II - recenzja gry

Beach Life - recenzja gry

recenzja gry13 września 2002

Zaprawiona humorem symulacja zarządzania ekskluzywnym kompleksem wypoczynkowym w nadmorskim kurorcie, pełnym słońca, pisku, bogatych turystów i seksownych wczasowiczek.

Beach Life - recenzja gry
Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry na PC

Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry na PC

recenzja gry29 listopada 2002

Mafia jest jedyną jak do tej pory trójwymiarową grą akcji, która wskrzesza przestępcze podziemie Ameryki lat trzydziestych. Gra powstała w studio Illusion Softworks, twórców nagrodzonej serii gier taktycznych Hidden & Dungerous...

Mafia: The City of Lost Heaven - recenzja gry na PC

Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry

recenzja gry2 grudnia 2002

Harry Potter i Komnata Tajemnic to druga część komputerowych przygód Harrego Pottera. W grze ponownie śledzimy przygody młodego czarodzieja, rozpoczynającego drugi rok nauki w Szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

Harry Potter i Komnata Tajemnic - recenzja gry

Modi i Nanna: Sprytne Smyki - recenzja gry

recenzja gry3 grudnia 2002

Modi i Nanna jest polskim projektem, wykonanym przez specjalistów i miłośników rozrywki komputerowej z grupy ReSync. Celem autorów było stworzenie gry całkowicie w konwencji 3D, takiej której fabuła i grafika zachwyci graczy w każdym wieku.

Modi i Nanna: Sprytne Smyki - recenzja gry

Age of Mythology - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2002

Age of Mythology to kolejna strategia czasu rzeczywistego zespołu Ensemble Studios, twórców bestsellerowej serii Age of Empires.

Age of Mythology - recenzja gry

Airline Tycoon Evolution - recenzja gry

recenzja gry9 grudnia 2002

Airline Tycoon Evolution to nowe wydanie klasycznej już strategii ekonomicznej niemieckiego zespołu Spellbound Studio, w której zarządzaliśmy własnymi liniami lotniczymi.

Airline Tycoon Evolution - recenzja gry

Wersal 2: Testament Króla - recenzja gry

recenzja gry11 grudnia 2002

Akcja kontynuacji gry edukacyjnej Wersal rozgrywa się czternaście lat po zakończeniu wydarzeń z oryginału. Mamy rok 1699 i nieuchronnie zbliża się śmierć hiszpańskiego króla Karola II.

Wersal 2: Testament Króla - recenzja gry

Divine Divinity - recenzja gry

recenzja gry13 grudnia 2002

Divine Divinity to gra z gatunku cRPG osadzona w pełnym intryg i czarnej magii świecie fantasy. W świecie tym panuje chaos, dlatego też zadaniem gracza jest podążanie ścieżką która doprowadzi do przywrócenia ładu i porządku.

Divine Divinity - recenzja gry
The Elder Scrolls III: Morrowind - recenzja gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - recenzja gry

recenzja gry16 grudnia 2002

Kontynuacja jednej z największych serii gier cRPG The Elder Scroll III: Morrowind to już trzecia epicka przygoda rozgrywająca się w olbrzymim świecie imperium Tamriel.

The Elder Scrolls III: Morrowind - recenzja gry

The Gladiators - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2002

The Gladiators to jak określają twórcy, zespół Eugen Systems, nowa generacja strategii czasu rzeczywistego, przepełniona wartką akcją i zawierająca elementy RPG...

The Gladiators - recenzja gry

The Partners - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2002

The Partners to symulacja niewielkiej, lecz prestiżowej kancelarii adwokackiej, zatrudniającej dziewięciu prawników.

The Partners - recenzja gry

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2002

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way to jak sam numer w tytule wskazuje, sequel przygodowej gry akcji utrzymanej w tradycji filmów szpiegowskich z lat 60-tych – The Operative: No One Lives Forever.

No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way - recenzja gry

3D Mahjongg - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2002

Mahjong 3D to komputerowa adaptacja jednej z najstarszych gier logicznych świata. Powstała ona w starożytnym Państwie Środka, a jej historia sięga chińskiej dynastii Zachodniego Chou, czyli ok. 720 roku n.e...

3D Mahjongg - recenzja gry

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - recenzja gry

recenzja gry24 grudnia 2002

The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring to już druga próba przeniesienia niezwykle rozbudowanego, fantastycznego świata, stworzonego przez J.R.R. Tolkiena w realia gier komputerowych...

Władca Pierścieni: Drużyna Pierścienia - recenzja gry

Beam Breakers - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2002

Futurystyczne wyścigi, podobne w klimacie do słynnego Wipeout. Czy autorom udało się skutecznie nawiązać konkurencję z dużo bardziej znanym poprzednikiem? Zamieszczony tekst postara się odpowiedzieć na to pytanie...

Beam Breakers - recenzja gry

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2002

Hegemonia – Żelazne Legiony to kosmiczna strategia stworzona przez autorów ciepło przyjętej przez graczy znanej gry Imperium Galactica II. W dobie posuchy na tego typu tytuły z tym większym zainteresowaniem przyjrzeliśmy mu się i oto co odkryliśmy...

Hegemonia: Żelazne Legiony - recenzja gry

Team Factor - recenzja gry

recenzja gry17 września 2002

Samodzielna taktyczna gra akcji przeznaczona do rozgrywki wieloosobowej, wzorowana na niezwykle popularnym modzie do Half-Life’a – Counter Strike

Team Factor - recenzja gry

From Dusk Till Dawn - recenzja gry

recenzja gry18 września 2002

Przygodowa gra akcji nawiązująca do filmu z roku 1996, w którym wystąpili George Clooney oraz Quentin Tarantino. Gracze wcielają się w postać Seth’a Gecko, człowieka który musi szybko uciec z więzienia opanowanego przez watahy nieumarłych i wampirów.

From Dusk Till Dawn - recenzja gry

Dzieci Egiptu - recenzja gry

recenzja gry20 września 2002

Gra przygodowa posiadająca rozbudowaną i atrakcyjną warstwę przygodowo-fabularną dostosowaną specjalnie do zainteresowań młodego odbiorcy.

Dzieci Egiptu - recenzja gry

Atlantis III: The New World - recenzja gry

recenzja gry26 września 2002

Atlantis III: The New World to kontynuacja flagowej serii gier przygodowych francuskiego zespołu Cryo Interactive. Ponownie otrzymujemy wykonaną w tradycyjnym stylu grę łączącą elementy łamigłówek logicznych z przepięknie renderowaną scenerią.

Atlantis III: The New World - recenzja gry

Medieval: Total War - recenzja gry

recenzja gry1 października 2002

Medieval: Total War to kontynuacja słynnej i wielokrotnie nagradzanej serii gier strategicznych, tworzonych przez zespół Creative Assembly. Po dalekowschodnich klimatach w Shogun: Total War przenosimy się w bardziej nam znane realia średniowiecznej Europy

Medieval: Total War - recenzja gry

Mistrz Origami - recenzja gry

recenzja gry3 października 2002

Origami to stara japońska sztuka składania papieru. Z papierowego kwadratu można wyczarować niemal wszystko, wystarczy trochę cierpliwości i czasu. Można się o tym przekonać w grze Mistrz Origami, gdzie naszymi nauczycielami są Papierzaczek i Wielkodzioby

Mistrz Origami - recenzja gry

Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege - recenzja gry

recenzja gry7 października 2002

Desert Siege to specjalny „Mission Pack” do taktycznej gry akcji Tom Clancy's Ghost Recon. Przenosi on akcję na teren Afryki Północnej, gdzie toczy się konflikt pomiędzy dwoma państwami: Etiopią i Erytreą.

Tom Clancy's Ghost Recon: Desert Siege - recenzja gry

The Shadow of Zorro - recenzja gry

recenzja gry10 października 2002

Zorro to kolejna gra (dzieło zespołu In Utero, twórców m.in. Jekyll & Hyde) przenosząca znaną legendę o odważnym, czarującym i sprawiedliwym bohaterze znanym jako „Zorro” na ekrany naszych komputerów.

The Shadow of Zorro - recenzja gry

Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry

recenzja gry15 października 2002

Disciples II: Dark Prophecy to strategia turowa stanowiąca bezpośrednią kontynuację gry Apostołowie:Ziemie Święte. Wracamy do magicznego świata Sacred Lands, gdzie cztery rasy: Imperium, Górskie Klany, Przeklęte Legiony i Hordy Nieumarłych walczą o władzę

Disciples II: Mroczne Proroctwo - recenzja gry
Battlefield 1942 - recenzja gry

Battlefield 1942 - recenzja gry

recenzja gry17 października 2002

Battlefield 1942 to próba przeniesienia realiów II wojny światowej na ekrany naszych monitorów. I bez dwóch zdań próba niezwykle udana...

Battlefield 1942 - recenzja gry

Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry

recenzja gry21 października 2002

Frontline Attack: War over Europe to strategia czasu rzeczywistego pozwalająca graczom na wzięcie udziału w zmaganiach jednostek pancernych i zmechanizowanych, które miały miejsce w czasie II Wojny Światowej na przestrzeni lat 1941 – 1944.

Frontline Attack: War over Europe - recenzja gry