Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2006Najciekawsze recenzje gier

Recenzje gier opublikowane w 2006 roku.

Soulcalibur III - recenzja gry

recenzja gry2 lutego 2006

Czwarta część jednej z najpopularniejszych na świecie serii mordobić. Czy zawsze olśniewająca technicznie seria wytrzymała próbę czasu na ciągle tej samej generacji konsol? Odpowiedź w recenzji.

Soulcalibur III - recenzja gry
The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2006

Najbardziej wyczekiwana gra ostatnich miesięcy ląduje z wielkim hukiem i od razu udowadnia, że śmiało można ją wymieniać obok najlepszych RPG-ów w historii.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

Neverend - recenzja gry

recenzja gry1 sierpnia 2006

Neverend większości graczy nie przypadnie raczej do gustu. Widoczna praktycznie na każdym kroku spora liniowość rozgrywki odstraszy wielu miłośników klasycznych gier role-playing. Nie można również pominąć kwestii niezbyt przyjemnej dla oka grafiki...

Neverend - recenzja gry

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry

recenzja gry16 listopada 2006

Miłośnicy skradanek powinni się dobrze bawić, aczkolwiek muszą pogodzić się z uproszczeniami interfejsu, powtarzającymi poziomami, czy szwankującą sztuczną inteligencją przeciwników.

Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent - recenzja gry

Titan Quest - recenzja gry

recenzja gry3 sierpnia 2006

Titan Quest jest grą szalenie podobną do Diablo, opiera się na tych samych filarach i powiela pewne schematy, jednak jest w nim coś, czego nie można było zaznać wcześniej...

Titan Quest - recenzja gry
Need for Speed Carbon - recenzja gry

Need for Speed Carbon - recenzja gry

recenzja gry8 grudnia 2006

Po buńczucznych zapowiedziach twórców mogliśmy się spodziewać zupełnie nowej jakości w dziedzinie wyścigów arcade. Kiedy jednak doszło do premiery, okazało się, że nie do końca tak jest.

Need for Speed Carbon - recenzja gry

Syphon Filter: Dark Mirror - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2006

Gabe Logan wraca do akcji, tym razem w kieszonkowej odsłonie serii Syphon Filter. Tajemniczy projekt Dark Mirror nie może wpaść w łapy terrorystów, więc do dzieła, agencie!

Syphon Filter: Dark Mirror - recenzja gry

Dreamfall: The Longest Journey - recenzja gry

recenzja gry21 lipca 2006

Warto wyruszyć w tę podróż z Zoe, by dowiedzieć się, co przydarzyło się April Ryan, gdzie przebywa Cortez, co stało się z Domem Granicznym, dokąd odleciał Kruk... Warto ponownie wkroczyć w ten cudowny, zachwycający świat.

Dreamfall: The Longest Journey - recenzja gry

Ship Simulator 2006 - recenzja gry

recenzja gry22 czerwca 2006

Wakacyjny kurs żeglugi? Czemu nie... i tak nie mam nic lepszego do roboty. Hmm... zobaczmy, co takiego mają tu do zaoferowania. Wiele typów jednostek pływających, z którymi stopniowo można zacząć się bliżej zapoznawać...

Ship Simulator 2006 - recenzja gry

Kingdom Hearts II - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2006

Jeśli ktoś zna Japończyków i ich skłonności do robienia z pozoru nawet najprostszych wątków istnego kogla-mogla, to powinien zdawać sobie sprawę, z czym mamy do czynienia w KHII. Liczba nowych postaci, wydarzeń i wątków jest ogromna.

Kingdom Hearts II - recenzja gry

Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry

recenzja gry10 lipca 2006

Nowatorsko opracowany tryb kampanii z szeregiem zróżnicowanych misji, dziesiątki rodzajów sprzętu i jednostek ratowniczych, zabawa w trybie multiplayer - oto czwarta część Emergency.

Emergency 4: Global Fighters For Life - recenzja gry

Glory of the Roman Empire - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2006

Założenia są bardzo podobne do stosowanych w innych grach typu „city building”. Czasem trzeba rozwinąć miasto, czasem wybudować coś konkretnego. Tu nad gubernatorem nie stoi z batem Cezar, pojawiają się tylko sugestie doradcy.

Glory of the Roman Empire - recenzja gry

Panzer Elite Action: Pola Chwały - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2006

Zręcznościowa odsłona Panzer Elite to książkowy przykład gry źle zaprojektowanej – i z tego tylko powodu postrzegana być może jako ciekawostka.

Panzer Elite Action: Pola Chwały - recenzja gry

Onimusha 3: Demon Siege - recenzja gry

recenzja gry13 lipca 2006

Onimusha 3: Demon Siege dotarła do użytkowników pecetów. Niestety nie jest to szczyt osiągnięć w dziedzinie konwersji pomiędzy platformami. Wciąż jednak ta gra wciąga.

Onimusha 3: Demon Siege - recenzja gry
Hitman: Blood Money - recenzja gry

Hitman: Blood Money - recenzja gry

recenzja gry4 lipca 2006

Hitman wraca i ku naszemu zaskoczeniu ma się lepiej niż kiedykolwiek. Chcesz zarobić trochę krwawej forsy?

Hitman: Blood Money - recenzja gry

Forbidden Siren 2 - recenzja gry

recenzja gry25 lipca 2006

Hello, co my tu mamy? Forbidden Siren 2. Survival horror jakiś – cool. Dzieło twórcy Silent Hilla – wow! Nie ukaże on się w Stanach, gdyż wydawca założył, że i tak by się tam nie sprzedał – Wooow!!

Forbidden Siren 2 - recenzja gry

Anno 1701 - recenzja gry

recenzja gry14 grudnia 2006

Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.

Anno 1701 - recenzja gry

Neverwinter Nights 2 - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2006

Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.

Neverwinter Nights 2 - recenzja gry

ArmA: Armed Assault - recenzja gry

recenzja gry18 grudnia 2006

Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.

ArmA: Armed Assault - recenzja gry

Cezar IV - recenzja gry

recenzja gry19 grudnia 2006

Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.

Cezar IV - recenzja gry

The Fast and the Furious: Tokyo Drift - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2006

Grę można bez wątpienia polecić osobom, które na dniach zdecydowały się na zakup konsoli. Będą zadowolone z szybkiej akcji, ciekawych trybów gry oraz dużej liczby maszyn.

The Fast and the Furious: Tokyo Drift - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2006

Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.

Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry

X3 Reunion - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2006

Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.

X3 Reunion - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2006

Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!

Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry

Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2006

Kolejna odsłona najpopularniejszego gangsterskiego cyklu po raz drugi gości na ekranikach PSP. Tradycyjnie czeka graczy mnóstwo strzelania, jeżdżenia, odkrywania bonusów i kompletowania „zbierajek” itd. Oryginalności niewiele, zabawy – co niemiara.

Grand Theft Auto: Vice City Stories - recenzja gry

Eragon - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2006

Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.

Eragon - recenzja gry

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

recenzja gry29 grudnia 2006

Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.

Rayman Szalone Kórliki - recenzja gry

OutRun 2006: Coast 2 Coast - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2006

Pierwszy kontakt z grą jest bardzo pozytywny. Wita nas przyjemna oprawa muzyczna i schludnie zrealizowane menu główne. W tym momencie zapomina się nawet, iż OutRun 2006 jest klasycznie wykonaną konwersją.

OutRun 2006: Coast 2 Coast - recenzja gry
The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL

recenzja gry12 lipca 2006

2600 stron, 6 tłumaczy, 3 miesiące, jeden Oblivion. Oblivion? Raczej „Otchłań”, rodacy.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - PL
Prey - recenzja gry

Prey - recenzja gry

recenzja gry27 lipca 2006

Jedenaście lat. Tyle czasu minęło od rozpoczęcia projektu o nazwie Prey, który dzięki wielu przeciwnościom losu, przez długi czas nie mógł doczekać się realizacji. Mimo swojej bogatej historii, gra nigdy nie dorównała legendzie Duke Nukem Forever.

Prey - recenzja gry