Artykuły i opinie na temat gry Gothic II: Noc Kruka

6 sekretów z Gothica, o których mogliście nie mieć pojęcia
artykuł25 września 2022
Mimo ponad dwóch dekad na karku, pierwszy i drugi Gothic wciąż potrafią skrywać tajemnice – nierzadko tam, gdzie gracze przestali ich szukać. Oto sześć ciekawych sekretów Gothica, których możecie nie znać.

Oto 7 moich ulubionych questów z Gothica
artykuł25 lipca 2021
Kultowy Gothic nie byłby nigdy tak popularny, gdyby nie świetnie zaprojektowane zadania, których musieliśmy się podjąć. Oto siedem moich ulubionych questów z Gothica.

Bezimienny vs Geralt – konfrontacja nad kuflem piwa
artykuł19 maja 2019
W lewym narożniku Geralt z Rivii, wiedźmin, profesjonalny zabójca potworów. W prawym Bezimienny, wybraniec bogów, pogromca smoków i król Myrtany. Myślicie, że to ring, że arena? A nie lepsze byłyby narożniki karczmy i konfrontacja nad kuflem piwa?

Z miłości do Gothica – mod Kroniki Myrtany będzie godnym następcą Gothica II?
artykuł13 maja 2018
Mieliśmy okazję porozmawiać z przedstawicielami ekipy moderskiej SoulFire, tworzącej modyfikację Kroniki Myrtany do gry Gothic II. Dowiedzieliśmy się, jak wygląda i z jakimi trudnościami wiąże się przerabianie kilkunastoletniej gry.

Najlepsze mody do gry Gothic 2 – Noc Kruka na bogato
artykuł21 stycznia 2018
Ratunek przed wybuchem wulkanu, wyprawa do sekretnej twierdzy, a może piracka przygoda na Karaibach? Gothic II doczekał się wielu interesujących modyfikacji - przedstawiamy najlepsze z nich.

15 lat Gothica II – czego kultowy RPG mógłby nauczyć dzisiejsze erpegi?
artykuł2 grudnia 2017
Gothikowi II stuknęło piętnaście latek, ale nim zdmuchniemy świeczki i zaśpiewamy na cześć solenizanta, zastanówmy się, dlaczego tak dobrze wspominamy dzieło Piranha Bytes – nawet w porównaniu do bardziej zaawansowanych technologicznie gier RPG.

14 lat Gothica II w Polsce – świetny następca świetnej gry
artykuł18 kwietnia 2017
Pochłonięci świętami mogliście to przegapić, ale w minioną niedzielę nasza branża obchodziła ważny jubileusz – przedwczoraj minęło czternaście lat od premiery Gothica II w Polsce. Z tej okazji rzuciliśmy się w wir wspomnień…

Za co pokochaliśmy Gothica? 16 powodów na 16. urodziny
artykuł21 marca 2017
Staruszek Gothic skończył niedawno 16 lat. Z tej okazji raz jeszcze wspominamy, czym dzieło studia Piranha Bytes skradło nasze serca i za co wpisało się na stałe w historię komputerowej rozrywki.

Gothic Sequel – dodatek, którego nie było. Co zawierało skasowane rozszerzenie do kultowego RPG?
artykuł5 lutego 2017
Nawet wśród fanów serii Gothic mało znanym faktem jest, że w 2001 roku studio Piranha Bytes tworzyło dodatek do pierwszej części, nazwany roboczo Gothic Sequel. Przybliżamy ten zapomniany projekt, który przetrwał częściowo w kolejnych odsłonach cyklu.

Zmierzch Gothica, Noc Kruka - jeden z najlepszych dodatków w historii
artykuł20 stycznia 2015
Dokładnie dziesięć lat temu do polskich sklepów trafił jedyny dodatek do gry Gothic II. Fani Bezimiennego zostali wystawieni na ciężką próbę, ale długie oczekiwanie opłaciło się. Noc Kruka to jedno z najlepszych rozszerzeń w historii erpegów.

Najlepsze mody do gry Gothic II: Noc kruka - kultowa odsłona serii na sterydach
artykuł25 lipca 2014
Gohtic II wraz z dodatkiem Noc kruka doczekał się sporej ilości świetnych modów. Przedstawiamy wybór najlepszych z nich wraz instrukcjami instalacji oraz linkami do plików.
Przeczytaj również:

Chcę zagrać w nowe Saints Row, bo nie wiem, czy doczekam się GTA 6
artykuł5 września 2021
Nowe Saints Row na tyle różni się od swoich poprzedników, że bardziej widzę w nim tropy serii Grand Theft Auto aniżeli Saints Row. Ale to dobrze, przynajmniej otrzymam coś, co pozwoli wypełnić pustkę w oczekiwaniu na GTA 6.

E3 2021 marzeń - gry, które najbardziej chcemy zobaczyć
artykuł9 czerwca 2021
Popuściliśmy wodzę fantazji i wybraliśmy kilkanaście gier, które najbardziej chcielibyśmy zobaczyć podczas tryumfalnego powrotu największego święta wszystkich graczy.

4 rzeczy, których GTA 6 może nauczyć się od Cyberpunka 2077
artykuł20 stycznia 2021
Wielkie miasto, samochody, strzelaniny – te rzeczy na pewno łączą Cyberpunka i GTA. W prawie ośmioletniej już grze Rockstara widać oznaki starości, co więc mogłoby podpatrzeć GTA 6 od produkcji RED-ów?