Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Spyro Reignited Trilogy

Gry listopada 2018 – najciekawsze premiery i konkurs
Gry listopada 2018 – najciekawsze premiery i konkurs

artykuł28 października 2018

W listopadzie zagramy w długo wyczekiwaną kontynuację Darksiders. Po wielu latach powróci sympatyczny smoczek Spyro, swoją obecność zaznaczą też takie serie jak Battlefield i Hitman.

Nie tylko RDR2 – 18 gier drugiej połowy 2018 roku, na które warto czekać
Nie tylko RDR2 – 18 gier drugiej połowy 2018 roku, na które warto czekać

artykuł30 czerwca 2018

Ostatnie sześć miesięcy mogło Was mile zaskoczyć lub rozczarować, ale pamiętajmy, że to dopiero półmetek 2018 roku. Do 31 grudnia na półki sklepowe trafi jeszcze sporo interesujących produkcji, dzięki którym nie będziemy narzekać na nudę.

Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć

artykuł2 czerwca 2025

Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów

artykuł30 kwietnia 2025

Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach

artykuł22 listopada 2024

Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.