Artykuły i opinie na temat gry Life is Strange

Psycholog ocenia, jak Hellblade i inne gry pokazują zaburzenia psychiczne
artykuł27 maja 2024
Na rynku znajdziemy naprawdę sporo gier wideo, które mają odwagę opowiadać o zaburzeniach psychicznych. Na ile realistycznie je pokazują? I czy Hellblade: Senua’s Sacrifice, tak często stawiane za wzór pod tym względem, rzeczywiście robi to dobrze?

Gry, które POTRZEBUJĄ ekranizacji
artykuł24 lutego 2023
Hollywood czasami korzysta z niektórych najpopularniejszych growych marek. Tak działo się w przypadku Super Mario, Tomb Raider czy ostatnio Uncharted. Ale na ekranizację wciąż czeka znacznie więcej tytułów z ogromnym potencjałem.

Uczciwe gry na Androida - płacisz raz i grasz ile chcesz
artykuł25 sierpnia 2022
Rynek mobilny zdominowały mniej lub bardziej uczciwe produkcje free to play. A jeśli F2P Wam nie pasuje? Z tego zalewu da się odłowić perły. Świetne produkcje, za które zapłacisz raz i masz spokój. Prezentujemy kilkanaście uczciwych gier mobilnych.

Bohaterowie dekady - wybraliśmy najciekawsze postaci z gier
artykuł30 października 2021
W dobrych grach w większości przypadków wcielamy się w wyrazistych, zapadających w pamięć bohaterów. Prezentujemy więc doborowe towarzystwo jednych z najlepiej wykreowanych głównych postaci z gier ostatniej dekady.

Twórcy nie zawsze wiedzą, co jest najlepsze dla ich gier
artykuł23 września 2021
Przekazanie lubianej serii gier w nowe ręce często wzbudza w nas niepokój i nieufność. Tymczasem świeże spojrzenie potrafi być zbawienne dla danego cyklu, co udowodniła premiera nowego Life is Strange.

Najlepsze gry dekady - ranking redakcji GRYOnline.pl. Część 2. (50-11)
artykuł17 stycznia 2021
W ostatniej dekadzie na rynku zadebiutowały setki, może nawet tysiące świetnych gier. Oto druga część naszego zestawienia, w którym głosowaliśmy na najważniejsze produkcje kończącej się dekady.

BioShock, Mass Effect i inne gry z najlepszymi historiami – ranking redakcji
artykuł25 września 2020
Choć większość gier traktuje opowiadanie historii po macoszemu, niektórzy twórcy pochodzą do tej kwestii poważniej, tworząc opowieści, które emocjonują, druzgoczą i zostają z nami na zawsze. Zebraliśmy się, żeby wybrać najlepsze z nich.

9 gier dla osób, które wcześniej nie grały w gry
artykuł9 września 2020
„Też chcę grać, ale nie wiem, od czego zacząć.” „Fajne te gry. Co polecasz dla nowych?” „Taki interaktywny Netflix to byłoby coś”. Gry dla osób, które nigdy nie grały. Temat-rzeka. Niejeden utonął w jego nurcie… Pomożemy Wam tego uniknąć.

Gdy w grze zagra piosenka... O dobrych i fałszywych nutach słów kilka
artykuł25 czerwca 2018
Kiedy w ostatniej misji gry, podczas dramatycznej walki o przetrwanie, nagle zaczyna nam przygrywać utwór muzyczny z wokalem, jesteśmy zdezorientowani. Nie jest to dla nas coś naturalnego, stąd chłoniemy te dźwięki dużo intensywniej.

W co zagrać na przeciętnym laptopie? Tanie granie na małym ekranie – część II
artykuł17 maja 2017
Wracamy do tematu starych komputerów i nie tak starych gier, w które można zagrać na leciwych maszynach. Przed Wami kilkanaście propozycji praktycznie na każdy sprzęt.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.