Artykuły i opinie na temat gry Braid

10 gier, których nie skończysz bez poradnika
artykuł15 września 2021
Kiedyś granie z nosem w solucji było normą. Dziś gry stały się dużo łatwiejsze. Wciąż jednak powstają tytuły, które są sporym wyzwaniem, a poradniki do nich są chętnie wyszukiwanym hasłem w sieci. Oto 10 takich tytułów – i starych, i nowych.

10 zakończeń gier, które zszokowały graczy
artykuł21 listopada 2020
Czasem słaba gra z taką sobie fabułą nagle staje się najbardziej niesamowitym dziełem, w jakie ostatnio graliśmy. Wszystko może zmienić niezwykłe zakończenie opowiadanej historii. Oto 10 tych najbardziej szokujących!

Ten projekt jest za mały dla nas dwóch! 11 gier stworzonych przez jedną osobę
artykuł9 stycznia 2018
Nie każdy hit wymaga ogromnego budżetu, najnowszych technologii i setek pracowników. Często gry wybitne to te tworzone przez niewielkie, niezależne zespoły, czasami zaś to efekt geniuszu i zaangażowania jednego dewelopera z przełomową wizją.

Perły ze Steama - cz. 2
artykuł31 lipca 2009
Zapraszamy do przeczytania drugiej części naszego cyklu artykułów, traktującego o ciekawych grach typu "casual". Przed Wami kilka kolejnych interesujących gier z oferty systemu Steam.
Przeczytaj również:

Najlepsze gry RPG wszech czasów - ranking top 100 hitów, których historii i wyborów nie da się zapomnieć
artykuł2 czerwca 2025
Mamy dopiero czerwiec, a 2025 rok już przyniósł nam taką perełkę w gatunku RPG jak Clair Obscur: Expedition 33. To zresztą niejedyna świetna produkcja role playing, jaka ukazała się w pierwszej połowie tego roku.

Najlepsze gry z otwartym światem - top 100 open worldów
artykuł30 kwietnia 2025
Gry typu open world i sandboxy od lat kuszą nas pięknymi widokami, mnogością aktywności do wykonania i obietnicami kilometrów niezwykłej przestrzeni do poznania. Wybraliśmy sto najlepszych gier z otwartym światem.

Wolę liniowe doświadczenia niż otwarte światy i ogrom swobody - o iluzji i ciężarze wolności w grach
artykuł22 listopada 2024
Wolność była od bardzo dawna wartością nadrzędną dla wielu twórców gier. Dziś, po latach powtarzania mantry otwartych światów i traktowania ich jako osi designu, twierdzę, że kajdany, z których się długo wyrywaliśmy, nie ciążyły nam aż tak bardzo.