Dowiedzieliśmy się, że odświeżony survival horror pozwoli graczom m.in. wyłączyć interfejs użytkownika podczas rozgrywki, co ma zagwarantować immersyjne doświadczenie w trakcie zabawy.
A od kiedy Silent Hill 2 mial interfejs uzytkownika?
(Jedyny interfejs jaki mial byc to minimapa ktora wycieli)
Protagonista będzie bowiem podpowiadał nam kierunek drogi, spoglądając na ważniejsze miejsca.
Czyli będzie wiedział więcej niż my. W oryginale gracz i James są tak samo zagubieni i muszą sami odkryć gdzie trzeba iść poprzez eksploracje lub wskazówki z otoczenia. Wtedy można się prawdziwie wczuć w bycie zagubionym Jamesem w Silent Hillu, gdyż on wie tylko tyle co my wiemy i vice versa. Natomiast tutaj ten rodzaj wczucia się w bohatera zostanie zdegradowany. Fajny tyb immersyjny
chryste co ty gadasz. fani silent hilla to najbardziej pretensjonalne dupki w internecie. wystarczy wejść w tweeta, żeby zobaczyć, że redaktor źle przetłumaczył. oryginalny wpis używa słowa spots, sugerując, że james będzie spoglądał w pewne miejsca a nie wskazywał drogę. czyli dokładnie tak samo jak w oryginale gdzie james spoglądał na przedmioty i obiekty interaktywne na ścianach czy podłodze. chryste panie dajcie już spokój z tym przypieprzaniem się do każdego najmniejszego detalu. też kocham oryginal ponad wszystko ale bez przesady xD