Kolejna aktualizacja „niestabilnej” wersji Project Zomboid przynosi sporo usprawnień w systemie spawnowania zombie, animacjach oraz efektach wizualnych. Ponadto wprowadzono możliwość wydłużenia dnia, co wiąże się z dodatkowymi szansami, ale także utrudnia przetrwanie.
Pojawiła się kolejna aktualizacja do „niestabilnej” wersji Project Zomboid (tj. Buildu 42). Po zmianach w systemie spawnowania się zombie i fizyce ragdolli przyszedł czas na audiowizualny aspekt rozgrywki (oraz realizm wędkowania). Oczywiście nie zapomniano także o standardowej poprawie balansu gry oraz bugach.
Łatka eliminuje także sporo większych i mniejszych bugów. Najważniejszymi zmianami wydają się być naprawa zacinających się animacji, a także zachowania pojazdów względem zombie, które już nie powinny przyczepiać się do karoserii. Zarówno postacie, jak i przeciwnicy mają zaś poruszać sprawniej, co zapewne przełoży się pozytywnie na płynność rozgrywki.
2

Autor: Danuta Repelowicz
Hiszpańskie serce i japońska dusza. Absolwentka filmoznawstwa ze szczególną słabością do RPG-ów i bijatyk. Miłośniczka wiedzy tajemnej, nauk o kosmosie, musicali i wulkanów. Dorastała na Onimushy, Tekkenie i Singstarze. Wcześniej związana z serwisem GamesGuru, pisze i tworzy od najmłodszych lat. Prywatnie także wokalistka i wojowniczka Shorinji Kempo stopnia 4 Kyu. Specjalizuje się w narratologii i ewolucji postaci. Świetnie porusza się też po tematyce archetypów i symboli. Jej znakiem rozpoznawczym jest wszechstronność, a jej ciekawość często prowadzi ją w najdziksze ostępy umysłu i wyobraźni.