Studio Warhorse opublikowało nowy materiał filmowy, na którym wyjaśniono proces tworzenia systemu walki wręcz. Zgodnie z zapowiedziami, ma być on jak najbliższy rzeczywistości i opierać się na wykrywaniu kolizji między obiektami.
gry
Jakub Błażewicz
13 sierpnia 2015 11:10
Czytaj Więcej
W końcu jakaś gra, w której pancerz faktycznie działa jak powinien, miecz nie przecina wszystkiego jak masło, a sama walka faktycznie wygląda tak, jak wyglądała w średniowieczu (oczywiście w pewnym przybliżeniu). Mam nadzieję, że inni twórcy wezmą przykład z tej gry i zastanowią się nad idiotycznymi mechanikami, którymi wciąż nas karmią.
Widać, że grą zajmują się pasjonaci. Mam nadzieję, że powstanie dobry balans pomiędzy rzeczywistością a mechaniką gry.
Fajnie, że wreszcie pancerze działają i miecz nie przecina się przez wszystko ale jeszcze powinni troszkę nad tym popracować. Gość stoi w płóciennej tunice, dostaje cios w rękę czy korpus to powinno być widać krew. Ale to szczegół, oby to poprawili.