Meta Quest / Oculus - Gry PC Windows przed premierą - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Gry przed premierą o tematyce Meta Quest / Oculus na platformę PC ułożone według daty premiery.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

The Midnight Walk
Przygodowe 8 maja 2025
Gra przygodowa FPP/TPP z elementami horroru i skradanki w oprawie wykonanej z gliny, opracowana przez współautorów m.in. Lost in Random i Fe. W The Midnight Walk przemierzamy ponurą krainę opanowaną przez ogniożerne potwory, poznając pięć opowieści o ogniu i ciemności.

Zombie Army VR
Akcji 22 maja 2025
FPS w rzeczywistości wirtualnej, należący do serii spin-offów cyklu Sniper Elite. W Zombie Army VR trafiamy do alternatywnej wersji Europy z czasów II wojny światowej i jako elitarny żołnierz mierzymy się z hordami żywych trupów. Bawić się można w pojedynkę lub w trybie co-op.

Dreamhouse: The Game
Symulacje 2025
Dreamhouse: The Game to symulator budowania i projektowania. Wcielamy się w początkującego dewelopera nieruchomości i budujemy od podstaw swój dom marzeń.

World of Diving
Symulacje jeszcze nie ogłoszona (wczesny dostęp od 26 marca 2014)
Przeznaczony głównie do zabawy w trybie multiplayer symulator nurkowania autorstwa duńskiego studia Vertigo Games. W grze World of Diving przychodzi nam pokierować karierą wirtualnego nurka, który może brać udział w zróżnicowanych zawodach sportowych, podejmować się licznych misji eksploracyjnych bądź zapolować na dzikie zwierzęta, w tym np. niezwykle groźnego żarłacza białego.

Postal 2 VR
Akcji jeszcze nie ogłoszona
Specjalna wersja kontrowersyjnego FPS-a z 2003 roku, przeznaczona na zestawy rzeczywistości wirtualnej. Postal 2 VR oferuje całą zawartość pierwowzoru, którą przystosowano do specyfiki gogli VR, dostosowując ekwipunek i interfejs czy implementując interakcje gestami.