7. Gry Zręcznościowe Game Boy Advance
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 7. Najpopularniejsze gry z gatunku zręcznościowe na platformę GBA.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Totally Spies! (2005)
Zręcznościowe 15 listopada 2005
Totally Spies! to gra platformowa, stworzona na podstawie popularnego telewizyjnego serialu animowanego (polski tytuł: Odlotowe Agentki) i dedykowana kieszonkowej konsoli Game Boy Advance.

Tim Burton's The Nightmare Before Christmas: The Pumpkin King
Zręcznościowe 7 października 2005
Tim Burton's The Nightmare Before Christmas: The Pumpkin King należy do popularnego gatunku gier platformowych, wykorzystujących dwuwymiarową, scrollowaną grafikę i klasyczny widok z boku.

Garfield and His Nine Lives
Zręcznościowe 28 kwietnia 2006
Garfield and His Nine Lives to kolejna, po Garfield: The Search For Pooky, klasyczna, pozbawiona przemocy platformówka z jednym z najsłynniejszych, kreskówkowych kotów na świecie w roli głównej.

SpongeBob SquarePants: SuperSponge
Zręcznościowe 31 grudnia 2002
SpongeBob SquarePants: SuperSponge jest grą bazującą na animowanym hicie dla najmłodszych pt. SpongeBob. Przeniesienia owej kreskówki do świata gier podjęła się firma THQ, a wybraną przez nich konsolą jest GameBoy Advance.

SeaWorld: Shamu's Deep Sea Adventures
Zręcznościowe 8 listopada 2005
SeaWorld: Shamu's Deep Sea Adventures jest grą przygodowo-zręcznościową dla użytkowników w każdym wieku (właściwie nie występuje w niej przemoc). Powinna przypaść ona do gustu szczególnie tym osobom, które ciekawią niezwykłe tajemnice, skrywane przez morskie głębiny. Rolę głównego bohatera pełni bowiem Shamu, czyli sympatyczna orka, będąca maskotką słynnej sieci marynistycznych parków rozrywki SeaWorld w Stanach Zjednoczonych.

Animaniacs: Lights, Camera, Action!
Zręcznościowe 13 listopada 2005
Animaniacs: Lights, Camera, Action! to sympatyczna gra zręcznościowa, oparta na licencji popularnych seriali i filmów animowanych.

Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Zręcznościowe 27 czerwca 2006
Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest jest elektroniczno-rozrywkową adaptacją filmu o tej samej nazwie (polski tytuł brzmi Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka), będącego kontynuacją hitu z 2003 roku pt. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły).

Tak 3: The Great Juju Challenge
Zręcznościowe 21 września 2005
Tak 3: The Great Juju Challenge to trzecia odsłona serii opartej na popularnym serialu animowanym, stworzonym przez kanał telewizyjny Nickelodeon. Po raz kolejny bohaterem gry jest chłopiec Tak, tym razem jednak w zmaganiach z przeciwnościami losu wspomaga go niezbyt rozgarnięty kolega, Lok.

The Ant Bully
Zręcznościowe 24 lipca 2006
The Ant Bully jest grą przygodowo-zręcznościową, powstałą na podstawie filmu animowanego o tej samej nazwie (polski tytuł brzmi: Po rozum do mrówek). Naturalnie scenariusz ściśle powiązano ze wspomnianym kinowym dziełem, a to z kolei stworzono w oparciu o książkę autorstwa Johna Nickle’a.

Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure
Zręcznościowe 8 lutego 2005
Winnie the Pooh's Rumbly Tumbly Adventure, czyli Urodzinowe Przygody Kubusia, to trójwymiarowa gra platformowa przeznaczona dla dzieci. Oparta została ona na licencji animowanego filmu Walta Disney’a i wykorzystuje zarówno znane stamtąd postaci i miejsca, jak i stylistykę graficzną.

Garfield: The Search for Pooky
Zręcznościowe 20 grudnia 2004
Garfield - The Search For Pooky to klasyczna, pozbawiona przemocy platformówka, pełna za to abstrakcyjnego humoru charakterystycznego dla kota Garfielda. Tę grę, o jednym z najsłynniejszych komiksowych postaci, wyprodukowała firma Interactive Vision.

Super Mario Ball
Zręcznościowe 4 października 2004
Super Mario Ball to niekonwencjonalny pinball, posiadający fabułę, malutkie, ale pełne przeszkód plansze oraz niesamowitą kulkę, którą jest... sam Mario! Wyprodukowało go i wydało Nintendo.

Atomic Betty
Zręcznościowe 25 października 2005
Atomic Betty to bohaterka serii kreskówek kanału telewizyjnego Cartoon Network. Jest ona z wyglądu zwykłą 12-letnią dziewczynką, ale galaktyczni złoczyńcy znają ją jako... strażniczkę wszechświata i obrończynię kosmosu.

James Pond: Codename Robocod
Zręcznościowe 5 listopada 2002
James Pond: Codename Robocod to klasyczna platformówka przeniesiona na konsolę Nintendo GameBoy Advance z komputerów typu Amiga. Twórcą konwersji jest studio Creatures Labs, mające za sobą kilka części słynnej gry Creatures, a wydawcą firma Play It.

Ace Combat Advance
Zręcznościowe 23 lutego 2005
Kieszonkowa edycja słynnej zręcznościówki. Zasiadamy za sterami jednego z kilkunastu fikcyjnych myśliwców i bierzemy udział w dziesięciu niezbyt skomplikowanych misjach.

Disney's Magical Quest 3
Zręcznościowe 14 czerwca 2005
Disney’s Magical Quest 3 to kolejna część serii bajkowych platformówek rozgrywających się w kolorowym świecie Disneya. W trójce udajemy się na ratunek bratankom Kaczora Donalda.

DK: King of Swing
Zręcznościowe 4 lutego 2005
DK: King of Swing to zręcznościówka z udziałem popularnego goryla, Donkey Konga. Skaczemy po gałęziach, omijamy przeszkody i zbieramy banany.

Gumby vs. The Astrobots
Zręcznościowe 9 sierpnia 2005
Gumby vs The Astrobots to platformówka stworzona z okazji pięćdziesięciolecia serialu animowanego o przygodach glinianego ludka Gumby'ego.

Pac-Man Pinball Advance
Zręcznościowe 2 maja 2005
Pac-Man zostaje bohaterem pinballa. Gramy na czterech stołach, które wprawdzie niewiele się od siebie różnią, jednak rozgrywka jest w miarę urozmaicona, m.in. dzięki wprowadzonym doń zadaniom.