Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Galactic Assault: Więzień Mocy

Galactic Assault: Więzień Mocy - ENG
Galactic Assault: Więzień Mocy - ENG

demo gryrozmiar pliku: 325,5 MB

Galactic Assault: Prisoner of Power to gra strategiczna z podziałem na tury, wyprodukowana przez studio Wargaming.net, która nawiązuje do rosyjskiej powieści Arkadija i Borysa Strugackich, znanej w naszym kraju jako Przenicowany świat.

Nachodzi World of Tanks - pierwsze pancerne MMO
Nachodzi World of Tanks - pierwsze pancerne MMO

wiadomość17 lutego 2010

Studio Wargaming.net, znane z serii Massive Assault oraz zeszłorocznego Order of War szykuje gratkę dla wszystkich miłośników sprzętu ciężkiego. World of Tanks będzie pierwszym historii tytułem MMO koncentrującym się wyłącznie na bitwach pomiędzy czołgami.

Galactic Assault: Prisoner of Power – status „gold”
Galactic Assault: Prisoner of Power – status „gold”

wiadomość4 września 2007

Nowojorski oddział firmy Paradox Interactive podał do wiadomości, że opracowywana przezeń anglojęzyczna wersja strategii turowej Galactic Assault: Prisoner of Power osiągnęła dzisiaj „złoty” status. W praktyce oznacza to, że utrzymana w klimatach science-fiction pozycja jest już gotowa i za kilka dni trafi w ręce odbiorców zamieszkałych zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i Europie.

Akella ujawnia swój line-up na Games Convention
Akella ujawnia swój line-up na Games Convention

wiadomość1 sierpnia 2007

Już tylko trzy tygodnie dzielą nas od rozpoczęcia tegorocznych targów Games Convention. Z myślą o niemieckiej imprezie poszczególni wydawcy gier ujawniają już listy tytułów, które zamierzają zaprezentować zwiedzającym na stoiskach w hali Leipziger Messe. Swój line-up opublikowała również rosyjska firma Akella, która szykuje dla odbiorców zestaw trzynastu produktów.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
06.01.2007 15:52
👍
zanonimizowany178391
6
Legionista

mam nadzieję, że przypomni mi stare dobre czasy Battle Isle!!! oby gierka była tak miodna jak początki tamtej serii

22.04.2007 11:41
odpowiedz
zanonimizowany405408
0
Pretorianin

jaaaaaa ;/ grafa jak z 2001

15.08.2007 11:24
uookie
odpowiedz
uookie
118
Konsul

wygląda jak ruski fallout

15.08.2007 23:41
ttwizard
odpowiedz
ttwizard
152
AzoriuS

oh co za pokolenie graczy nam wyrosło. Teraz bez świecidełek nie gramy tak? to moze dzieciaki kupcie sobie jakieś światełka, neony, ładne obrazki i powieście obok monitora. Będzie wam sie znaczne lepiej gralo.

17.08.2007 01:18
uookie
odpowiedz
uookie
118
Konsul

ttwizard co strużesz kozaka? gra ma być gra; nie będę sie rozczulał nad jakąś ruska produkcją tylko dlatego, że komuś kto ją stworzył wydawało się, że będzie ona fajna. może będzie, ale tylko jako darmowy dodatek do cd-action. od gier się wymaga.

jakby nie chodziło o światełka, neony i ładne obrazki, nadal pykałbyś w tetrisa z chłopakami na skwerku.

17.08.2007 02:00
claudespeed18
odpowiedz
claudespeed18
172
Liberty City Finest

cos jak Shadow Vault, tylko na wieksza skale( czyt. armie )

21.08.2007 11:07
😡
odpowiedz
zanonimizowany485027
0
Pretorianin

ta gra to dno

22.08.2007 23:14
😍
odpowiedz
adi011290
16
Legionista

Ta gra wyglada jakby ktos sprobowal przeniesc Age of Empires 2 w realia II wojny swiatowej... a co do swiecidelek no coz ja lubie jak gra ladnie wyglada a Wy nie ? Jesli wolicie patrzec na zdezelowana grafike niz na miodne obrazki jak z zycia to chyba cos z Wam jest nie tak... co do ttwizard sorki ale jak mi powiesz ze wolisz bardziej gre na GameBoy niz PS3 bo tam jest mniej swiecidelek no to sorry ale juz tego nie skomentuje... ja osobiscie tej gry nie kupie... ani nawet nie bede szukal dema bo mi sie ta gra poprostu grraficznie nie podoba.

22.08.2007 23:37
Kompo
odpowiedz
Kompo
170
Legend

uookie: od gier się wymaga.

Grywalności.

17.09.2007 19:11
😡
odpowiedz
MrXX
84
Generał

stratedzy zasrani. wiecie ile sensownych turówek wychodzi rocznie? no wlasnie, wiec nie narzekajcie. no chyba ze tzw. RTS to STRATEGIE...... pozal sie boze......
dobra strategie nie musi byc piekna. liczy sie grywalnosc. a ta gra ma ja calkiem spora.

19.09.2007 13:26
odpowiedz
zanonimizowany120143
13
Legionista

Dzieci wychowane na cd-action, to nowe pokolenie... Zalewane grafiką, tak wychwalaną przez recenzentów, że aż głupio komuś powiedzieć, że jeszcze gra się w Might & Magic VII, System Shock 2, Transport Tycoon, czy ogólnie w takie klasyki jak Dune II czy Battle Isle... Teraz gra ma sie cechować wypasioną grafiką, tak aby producenci z nvidii chcieli umieścić w intrze swoje logo. Ja gram w Fallout Tactics z taką samą przyjemnością jak w Obliviona a nawet większą. Czekam na tę grę i nieważne jaka grafa, ważne żeby wciągała jak magiel pranie, więcej nie potrzebuje....

20.09.2007 16:47
D'P'G
odpowiedz
D'P'G
82
Pretorianin

Pierdzielisz synu az glowa boli, grafika zawsze ludzi b. ekscytowala, jak grales w to MMVII to tez pewno patrzyles z politowaniem na ludzi ciupajacych w Ultima IV... Gry z poprzednich lat wcale nie sa lepsze, ty wymieniasz pare hitow (ktore tak przy okazji w swoim czasie mialy grafike b.ladna, moze z wyj. Battle Isle), a poza nimi bylo masa crapu.

Problemem jest ze dzisiaj pewne rzeczy po prostu juz prawie nie sa wydawane np. wlasnie turowki, platformowki w 2d, FMV.

08.11.2007 20:10
Gasto
👍
odpowiedz
Gasto
111
Konsul

"nawiązuje do rosyjskiej powieści Arkadija i Borysa Strugackich, znanej w naszym kraju jako Przenicowany świat." --> robi sie ciekawie... naprawde "wielka" ksiazka. ciekaw jestem jak oni to nawiazywanie zrobili... chyba dam sie skusic.

Jak to nie ma wielkich turowek a seria HOM&M

11.04.2008 16:03
odpowiedz
gietek80
7
Legionista

@Marian28 ma niestety rację. Szukam ostatnio jakiejś fajnej gry, w którą mógłbym pograć trochę dłużej. Nic!
Railroad Tycoon - piękna grafika, trudność gry zerowa
Simcity Societies - piękna grafika, grywalność maleje hiperbolicznie
Nawet Caesar IV to już nie to samo co III - grafika powala, ale gra już jakby trochę przynudzała
Nudne te piękne gry są.
Chyba sobie zainstaluję Europę Universalis...

23.09.2008 12:08
odpowiedz
Desolator
110
Pretorianin

uookie napisał: "może będzie, ale tylko jako darmowy dodatek do cd-action" Gratuluję umiejętności jasnowidzenia, bo faktycznie będzie w nowym CDA ;)

23.09.2008 18:33
odpowiedz
piotrek19
36
Centurion

bedzie w CDA 10/2008

23.09.2008 20:49
Big Macs
odpowiedz
Big Macs
46
Konsul

Jak na najgorszy (teoretycznie) z pełniaków dołączonych do CDA to jest całkiem nieźle.

10.10.2008 15:35
👎
odpowiedz
zanonimizowany580427
0
Pretorianin

Ale bzdety...CD Action dał 4 strategię i jakąś fińską grę akcji.Pożal się boże na ich pomysły!

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze