

Najciekawsze materiały do: Broken Arrow

Najważniejsze RTS-y tego roku dostają pożądane zmiany. Tempest Rising rozwija multiplayer, Broken Arrow nadrabia braki
wiadomość18 czerwca 2025
Poznaliśmy konkrety dotyczące ważnych aktualizacji do Tempest Rising oraz Broken Arrow, czyli dwóch najważniejszych RTS-ów tego roku.

To największy RTS tego roku. W Broken Arrow gra nawet 31 000 graczy jednocześnie, choć oficjalna globalna premiera dopiero przed nami
wiadomość17 czerwca 2025
Wcześniejsza premiera Broken Arrow dla posiadaczy edycji specjalnej okazała się wielkim sukcesem. Gra wykręca imponujące wyniki aktywności, ale gracze narzekają na słaby tryb singleplayer.

Nowość na Steam. Ponad milion graczy czekało na tę strategię wojenną
wiadomość16 czerwca 2025
W tym tygodniu na Steamie zadebiutują takie produkcje, jak Broken Arrow, BitCraft Online, ReMatch, Wartorn, FBC: Firebreak, After Inc: Revival, Raidou Remastered: The Mystery of the Soulless Army czy Still Wakes the Deep: Siren’s Rest.
- Kolejna gra dostosowała polską cenę na Steam. Dobrej zmiany doczekała się strategia Broken Arrow 2025.05.29
- Nowa strategia dla fanów World in Conflict i Wargame otrzymała datę premiery. Polska cena Broken Arrow może ulec zmianie [Aktualizacja] 2025.04.30
- Nowy militarny RTS dla fanów World in Conflict i Wargame dostał bardziej precyzyjne okno premiery i gameplay z trybu singleplayer 2024.12.11
- Nowa strategia wojenna budzi duże zainteresowanie. W otwartej becie Broken Arrow bawią się tysiące graczy 2024.11.14
- RTS o współczesnej wojnie nie wyjdzie w tym roku. Na osłodę Broken Arrow doczeka się otwartej bety multiplayera 2024.10.01
- Nowy militarny RTS doczekał się długich, otwartych testów. Broken Arrow wzbudza duże zainteresowanie 2024.01.24
- Pierwszy gameplay z RTS-a Broken Arrow, konkurenta serii Wargame 2021.12.15

Najciekawsze gry czerwca 2025. Mocny survival od 11 bit, powrót Cyberpunka i Kojima na plaży
artykuł29 maja 2025
W czerwcu dominują porty na Switcha 2, ale znajdzie się też miejsce dla innych gier. Wśród nowości bryluje polskie The Alters, ale również Dune: Awakening czy Death Stranding 2: On The Beach.

Wygląda ciekawie, ale producentem gry jest rosyjskie studio.
Zostałeś poinformowany, a teraz zrób z tą informacją co chcesz.

Zagralem w demo. Nie podoba mi sie. Pojazdy gina jak muchy, jedynie ocalali (jezeli dotra do wysokiego budynku) sa w stanie zadac wrogowi jakies straty. Nie lubie gier w czasie rzeczywistym. To chaos i brak kontroli nad rozgrywka. Gdyby to byla turowka kupilbym bardzo chetnie.

W walkach miejskich pojazdy giną właśnie jak muchy. Tutaj walka miejska jest mega dobrze odwzorowana. Czas rzeczywisty pokazuje, że trzeba myśleć taktycznie, mieć podzielność uwagi, planować ruchy. Turówki są nudne

Tu kluczowe jest właściwe planowanie, odpowiedni dobór jednostek i umiejętne wykorzystanie terenu. To nie gra, w której „pojazdy giną jak muchy” chyba że są wysyłane bez wsparcia, w nieodpowiednie miejsce, bez rozpoznania. Wtedy tak, mogą zostać zniszczone w kilka sekund i właśnie to czyni grę realistyczną.
To nie jest typowy RTS, gdzie liczy się tylko szybkie klikanie. Tu sukces zależy od taktyki, synchronizacji sił, zarządzania zasobami i znajomości możliwości jednostek. Co więcej, jednostki piechoty w budynkach nie są jedynym sposobem na zadanie strat, lotnictwo, artyleria, rozpoznanie i dobrze przeprowadzona flanka potrafią całkowicie odmienić przebieg starcia. Rozumiem, że turowe strategie dają większe poczucie kontroli, ale tu gra stawia na dynamikę i decyzje podejmowane pod presją. To zupełnie inny styl rozgrywki.
Warto dać tej grze więcej czasu, bo jej system walki naprawdę wynagradza cierpliwość i taktyczne podejście.
Niestety optymalizacja słaba grać się da praktycznie na ustawieniach średnich przy dużej ilości pojazdów na mapie gra potrafi zjechać z fps.

efekt zakończonej zimnej wojny na ekranie, ruskie chociaż na kompie z innym imperialistycznym
przeciwnikiem powalczą.