

Najciekawsze materiały do: Last Epoch

Last Epoch, konkurent Diablo, sprawia w Polsce problemy klientom Orange
wiadomość17 marca 2023
Polscy gracze Last Epoch mogą mieć problem z zalogowaniem do gry, jeśli korzystają z usług internetowych firmy Orange.

Konkurent PoE i Diablo złapał drugi oddech na Steamie, pomogła jedna funkcja
wiadomość13 marca 2023
Popularność Last Epoch eksplodowała na Steamie. Jest to zasługa nowego patcha i zawartego w nim trybu, na który gracze czekali od lat.

Last Epoch: klon Diablo z drugim życiem po aktualizacji Sands of Majasa
wiadomość7 września 2021
Aktualizacja Sands of Majasa (0.8.3) do gry Last Epoch dostępnej w ramach Early Accessu na Steamie na nowo wzbudziła zainteresowanie diablopodobną produkcją. Napływ graczy poskutkował z kolei popularnością na Twitchu.
Kolejny klon PoE. Nieźle się uśmiałem przy oglądaniu cen pakietów startowych. Ten za 1000 dolarów rozwala system :D

Ograłem Demo z kickstartera i muszę przyznać że bardzo mi się spodobało, na tyle że kupiłem.
Poe? Nie, mam dość drewna na tartaku, jedyne czego tak naprawdę zazdroszczę graczą Poe to niesamowite wsparcie GGG.
Czemu o tej grze.tak.malo sie mówi? Wygląda na duzo bardziej dopracowaną grę niz Wolcen.
W sumie to jest ciut więcej dopracowana niż Wolcen ale też nie za dużo więcej ma do zaoferowania niż w/w.
Wszystko takie samo tylko pod inną nazwą.Tzw end game ogranicza się do wejścia w rift(mapki takie jak przebiegałeś w trakcie kampani) i szukanie klucza do wejścia na arenę a tam standart "przetrwaj xxx fal"
Tak naprawdę to jedna wielka niewiadoma w jakim kierunku pójdą devsi bo na tą chwilę jako singiel to ma ok 20% Grim Dawna a jako multi ma 0% PoE.
Yhm, czyli żadna rewelacja. No Grim Dawn ma mega długą kampanię. Szczerze to drugiego dodatku nadal nei zrobiłem, dobiłem 100 level i zacząłem SR farmić. Mimo nie tak złej grafiki, miło byłoby zobaczyć coś lepszego ładniejszego, bo tak duży świat i no czegoś brakuje w tej oprawie. Sama złożoność itemówi buildów jest sporo ponad przeciętną w tym gatunku ( wiadomo Poe to chyba nic niedogoni ). Czegoś tej grze jednak brakuje, bo jak na endgame mamy kilka opcji fajnych, lecz po czasie wkrada się monotonia. Titan Quest miał ten sam problem, super klimat itemy, relikty, ale gdzieś ta monotonia się wkradała.

Ta gra to h&s który w końcu idzie w dobrą stronę ale nadal jedną drobną żeczą robi gigantyczny krok wstecz mimo wielu zalet. Grana postać posiada tylko 5 slotów (wszystkich razem) na skille, gdzie praktycznie każda inna gra topdown-h&s a topdown-rpg to już wogóle posiada minimóm 6, ba w większości gier normą jest 8 skill slotów, taki "Grim Dawn" posiada ich na przykład 12. Więc odpowiedzcie sobie sami jak wygląda taki endgame.
Całkiem przyjemnie gra się w betę (wersja około 0.8).
Pamiętam, że Wolcen też był przyjemny w early access do momentu grubszych zmian bliżej finalnej wersji.
Ta gra się prezentuje dużo lepiej niż Wolcen, dużo lepsze pomysły i fabularne i na projekty przeciwników, map.
Dość nowatorski jest rozwój postaci i dość przyjemny, jak się przetrawi, że 5 skilli dostępnych na raz to nie tak mało. Wolałbym jednak coś w rodzaju planu treningowego gdzie po zabawie ze staffem, będzie łatwiej automatycznie walczyć. W przypadku HnS często zamiast punków na kija, przyznasz zarobione punkty na inteligencję/czary bo zamierzasz być magiem. Wiele z gier polega też niepotrzebnie na ilości zabitych przeciwników zamiast zużytej energii i odpoczywaniu.