Najciekawsze materiały do: Where The Water Tastes Like Wine

Próbowałem podróżować przez gry, teraz potrzebuję prawdziwego wyjazdu
wiadomość3 marca 2023
W niecierpliwym oczekiwaniu na cieplejsze dni, gdy wreszcie będzie można wybrać się w dalszą drogę, sprawdziłem, czy cztery gry połączone motywem podróży będą w stanie choć częściowo zastąpić mi prawdziwą wyprawę.
![Railway Empire od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]](/i/w/h1/720_337445879.jpg)
Railway Empire od dziś za darmo w Epic Games Store [Aktualizacja]
wiadomość10 września 2020
Dziś o godzinie 17:00 czasu polskiego na platformie Epic Games Store udostępnione za darmo zostaną dwie kolejne gry – Railway Empire oraz Where The Water Tastes Like Wine. Produkcje będzie można przypisać do swojego konta do 17 września.

Sting w obsadzie przygodówki Where the Water Tastes Like Wine
wiadomość11 stycznia 2018
Niezależne studio Dim Bulb Games zaprezentowało obsadę dubbingową swojej debiutanckiej gry, Where the Water Tastes Like Wine. W jednego z bohaterów wcieli się znany brytyjski muzyk, Sting.

Ocena: 7/10
Kolejny przedstawiciel rosnącego nam powoli gatunku gier podróżniczo-narracyjnych ("80 dni", "Wanderlust Travel Stories") oferuje ogrom treści rozsianych po terenie całych kontynentalnych Stanów Zjednoczonych, co oznacza jednak, że jest również dosyć nierówny: wśród 237 króciutkich opowieści i rozmów z 16 podróżnikami znajdą się i perełki, ale na większość czytelnik zareaguje najwyżej wzruszeniem ramion. Gra obfituje w klimatyczne ilustracje, ale pod koniec (na terenie północno-środkowej Ameryki) zdarzały jej się błędy. No i nie sposób nie podziwiać wysiłku narratora, którym jest tu sam Sting.
Nie mogę nabrać szacunku do gier tego typu. Ani grafiki, ani gameplayu nie ma właściwie i film też to nie jest, nie mogę się wyluzować i tylko oglądać, bo co jakiś czas trzeba kliknąć nieistotną kwestię lub przejść te kilka metrów. Do tego to rozszczepienie z masą różnych historii, które średnio się z sobą łączą, no i narrator stara się bardzo mocno, ale nic tu nie ma żadnych konsekwencji, ani żadnego wspólnego łącznika, pograłem ze 2 godziny i powiedziałem pass. Nie widzę miejsca wśród gier na takie eksperymenty.