Zakupiłem dwa klucze do gier a otrzymałem jeden
Witam
24 grudnia na stronie sklepu gry-online zakupiłem w promocji dwa klucze do gier w jednym zamówieniu. Wczoraj otrzymałem informację, że moje zamówienie zostało zrealizowane i otrzymałem kod jedynie do jednej gry. Napisałem do nich i do dzisiaj żadnego odzewu nie ma a na dodatek nie mogę wejść do sklepu bo wyskakuje informacja, że nie mam uprawień. Wyczyściłem przeglądarkę i jest to samo. Czy możliwe, że zablokowali mi sklep IP za to ? Wszystkie dowody mam więc nie problem zgłosić sprawę...
Czy możliwe, że zablokowali mi sklep IP za to ?
Spokojnie.
Nie sądzę, żeby Cię jakoś blokowali. Zadzwoń do nich najlepiej. Tylko nie wiem czy dzisiaj w ogóle ktoś tam jest. Pewnie dopiero po nowym roku. Ale spróbuj, nie dowiesz się inaczej.
Bez obaw. Wątpię, by nie dotrzymali swojej części umowy.
dodane:
Też mam ten błąd, że nie mam uprawnień. Czyli to u nich jest błąd ze sklepem, nie tylko u Ciebie.
Zakładam że w sklepie coś zmieniają i nie działa.
premium267381 ---> napisz na [email protected] i opisz swój problem. Dostaniesz swój kod, nie martw się. Problem może polegać an tym że przy zmianie roku jest sporo problemów w sklepie.