Wiedźmin 2 problem wydajność
Otóż gra chodzi mi płynnie w 1980x1080 i na absolutnie maksymalnych detalach. Raczej nie schodzi poniżej 30kl/s, jednak podczas filmików zdarzają się nieciekawe spadki. Weźmy sytuację z prologu - Foltest patrzący przez lunetę - koło 10kl, a przecież tam się absolutnie NIC nie dzieje. Wygląda to strasznie żenująco biorąc pod uwagę, że niedługo potem gdy nad głową lata mi smok, wszystko się pali i wali a gra nawet na moment nie zwalnia. Zacząłem się więc zastanawiać czy to nie jakaś gówniana opcja powoduje te spadki ? Zdarzają się zawsze w tych samych momentach i wiem, że to wina gry. Poza tym w samej rozgrywce nic takiego mi się nie przydarza, w żadnym akcie, w żadnej lokacji. Mimo, że nie jest jakoś strasznie inwazyjne trochę psuje mi to komfort grania. Czy ktoś mi pomoże ?
PS. Ubersampling wyłączony, zmiana rozdzielczości na 1366x768 powoduje wzrost klatek do 60-70, ale gra wygląda brzydko i dalej są obecne te same zwolnienia, tylko, że lajtowsze (zamiast 10, 25 powiedzmy) co jest tak samo odczuwalne niestety