Witajcie. Własnie uczę się wszystkiego co się da o unity. Niby wszystko co robię z tutków działa, ale chciał bym zrozumieć pewną rzecz, która nie została wytłumaczona. Rzecz, a mianowicie moje pytanie to:
-Jak to działa, że tam, gdzie pokażę myszką(rotacja) i wcisnę "w" to moja postać tam idzie? Mam nadzieję, że rozumiecie mój problem. Tam, gdzie się obrócisz tam pójdziesz. Kod skryptu wygląda tak jak na obrazku. Niebieskie ramki to składniki działania w czerwonej ramce, którego nie rozumiem. Mógł by ktoś wytłumaczyć:
-co mnożę dokładnie
-co jest wynikiem
-Jak to działa
Z góry dzięki :)
Zapraszam na forum max3d.pl
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=44705
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=63413
http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=27
Zapewne szybciej otrzymasz odpowiedź :)
Loguj sobie wszystkie informacje po kolei i później sam spróbuj dojść do tego, co i jak.. Pomoże Ci to na przyszłość.
Zakładam, że prędkość jest obliczana na podstawie długości wektora położenia wskaźnika myszy (co takie trudne do wykminienia nie jest, bo w kodzie jasno stoi Vector ;)), wyznaczanego na podstawie odległości na osi X i Y w stosunku jakiegoś do punktu odniesienia.