Tłumaczenia

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
27.12.2011 01:52
😊
1
odpowiedz
zanonimizowany369854
46
Senator

Tłumaczenia

Mam spory problem. Aktualnie jestem studentem informatyki, III semestr i totalnie się w tym nie odnajduję. Zawsze chciałem być administratorem dużych sieci na UNIXach, tymczasem wpycha mi się na siłę programowanie w C i C++ którego nie cierpię i w czym nie mam zdolności. Jest spora szansa, że wylecę po tym semestrze, jeżeli nie to może sam odejdę. Z tego powodu zaczynam się zastanawiać nad czymś innym - mianowicie zostanie tłumaczem. Czy są jakiekolwiek szanse na dostanie pracy w tym zawodzie bez wykształcenia filologicznego? Angielski znam na poziomie zaawansowanym / biegłym, ale w tym języku jest pewnie olbrzymia konkurencja. Ale zawsze interesowała mnie kultura Japonii, już wcześniej rozważałem naukę tego języka, teraz tym bardziej. Mam spore zdolności językowe, angielskiego nauczyłem się w ciągu pół roku z A1 na B2 głównie z Internetu. Z japońskim byłoby gorzej, ale od czego są książki :) Czy jako tłumacz polsko-angielsko-japoński bez studiów (za to z certyfikatami, z angielskiego już mam, a z tego co czytam to z japońskiego też jest jakiś NNS) istnieje szansa na zatrudnienie? Mam na myśli oczywiście tłumaczenie tekstów.

27.12.2011 03:23
maviozo
😜
2
odpowiedz
maviozo
244
autor zdjęć

Hehe, co to, wysyp niezadowolonych niedoszłych informatyków? dwa wątki na głównej..

wiesz jak to jest z pracą. Nie ma reguły. Jak potrafisz się zakręcić wokół roboty, to będziesz ją miał nawet i bez papierów. Możesz też mieć farta / znajomości / cokolwiek.
Jedno jest pewne - w dzisiejszych czasach NIE MA REGUŁY. Nie ma pewniaków.