System RPG oparty na punktach akcji

Forum Gry RPG
Odpowiedz
25.07.2022 16:37
1
odpowiedz
clevend
1
Junior

System RPG oparty na punktach akcji

Witajcie gracze,

Obecnie poszukuję zestawu zasad pasującego do moich potrzeb dla kampanii, nad którą pracuję. Mój system magii jest inspirowany (w większości skradziony) z Koła Czasu. Chcę, aby moi gracze, którzy są magami, musieli spędzać czas i energię na rzucaniu zaklęć w bardziej złożony sposób. Myślałem o użyciu systemu bazowego punktów akcji do walki.

Więc gracze mają x punktów akcji (AP) na rundę. Liczba, którą otrzymają, będzie oparta na statystykach, te punkty akcji zostaną wykorzystane do wszystkiego w walce, poruszaniu się, atakowaniu, ale także blokowaniu i obronie. Zastanawiałem się, czy ktoś widział system gier, który zrobił to dobrze.

Każdy rodzaj gier od d20 do d6 jest w porządku, wierzę, że moja grupa może łatwo nauczyć się zasad. System, który jest miły dla GM byłby jednak miły.

25.07.2022 21:37
Cainoor
2
odpowiedz
Cainoor
284
Mów mi wuju

Dlaczego nie isc z d&d5?
https://roll20.net/compendium/dnd5e/Spells

To co opisales brzmi jak zaklecia z dluzszym czasem rzucania (np. rytualy)

Forum Forum Gry RPG
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl