stare, rozbudowane gry
Podajcie mi tytuły starszych gier (z przyjemną grafiką, 2d lub 3d, nie gorszą niż w thief the dark project) oferujące w miarę dużo możliwości (im bardziej rozbudowana gra tym lepiej). Tematycznie dowolne.
btw. to poniżej możecie przeczytać, ale nie musicie:
Nowego Resident Evil włączyłem ostatnio i wydaje mi się, że to jest fail, strachu w grze zero, spam potworów już na starcie mały, potwory nieciekawe, amunicja leży co 5 metrów na stole itd, skaner do wykrywania, czy w pralce jest amunicja też śmieszny i gra wygląda tak, że skanujesz wszystko w każdym pomieszczeniu w grze, bo bez skanowania nie widzisz ukrytej amunicji lub granatu... do tego gra jest niedopracowana, port z konsoli, zapomnieli wywalić słowo "konsola" z gry i wstawić "PC", do tego bugi ma, wilki blokują się o obiekty często, raz wilk zablokował się przy mnie, choć nie dotykał żadnego obiektu. AI kompana, który nam pomaga jest śmieszne, kompan strzelać nie umie i strzela np. 3 razy i zawiesza się i strzela kolejny raz różne, czasem z opóźnieniem zbyt długim, raz na plaży sprawdziłem jakie dmg robi potworowi, który pełza (początek gry) i czekam dobre dwie minuty nie strzelając w ogóle i mój kompan nie potrafił zabić tego potworka! Co to ma być? Pociski mojego kompana robią 0 dmg? a sam kompan zacina się przy ładowaniu amunicji i robi przerwy nawet 10 sekundowe? Musiałem sam zabić potwora tracąc może 2 magazynki w broni.
Headshot chyba niedopracowany w grze bo trudno zabić stwora, nawet jeśli trafimy kilka razy w głowę idealnie.
Jest też śmieszna scena na początku gry, nasza postać spada z wysokości i chyba łamie nogę i nie może w ogóle pełzać, ani tym bardziej wstać, wtedy jest spam wilków, pojawia się może po 5 wilków co kilka sekund, kilka fal takich, ty spamujesz granatami siedząc i nie mogąc się ruszać, a w tym czasie wasz kompan (kobieta) schodzi na dół do was i dociera po 3 minutach, podchodzi wtedy ona do nas i podaje wam rękę, wy wstajecie i ona was puszcza, a my potrafimy już BIEGAĆ!!! choć sekundę wcześniej nie mogliśmy nawet o 1 cm przesunąć się po ziemi. Dobiegamy do ciężkich krat ze stali lub z ołowiu i nasza postać mimo rozwalonej nogi potrafi pomóc podnieść ważącą 200 KG kratę.
Zapowiada się porażka z tej gry, zanim ktoś was straci pieniądze to niech lepiej obejrzy dłuższe fragmenty gameplay i niech się ocenami nie sugeruje.
Pogram w to później dłużej, zobaczę co z tej gry będzie, może później będzie lepiej, nie wiem. Takie gry to raczej 5 USD powinny kosztować.