Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Forum: Słuchawki 5:1

28.04.2012 10:50
😊
1
zanonimizowany834987
8
Chorąży

Słuchawki 5:1

Cześć:) Mam pewną sprawę: gram na swoim laptopie w dużo strzelanek sieciowych; CS, COD4 itp. Wiadomo, jak w takich grach ważne jest wysłuchanie nadchodzących przeciwników więc zdecydowałem się na zakup słuchawek w systemie 5:1 ale w laptopie nie mam specjalnych wejść Jack do tego systemu. (Oprócz zielonych i różowych powinny być jeszcze pomarańczowe itp.), a zauważyłem, że wiele modeli (słuchawek) posiada takie końcówki. Właśnie, czy w jakiś łatwy sposób mógłbym używać takich słuchawek w swoim komputerze? Na przykład kupić takie z wejściem USB lub jakimś prostym sposobem "przystosować" laptopa do ich używania z wejściami Jack chociaż pewnie bym musiał się bawić z kartą dźwiękową. Prosiłbym o jasne odpowiedzi gdyż nie jestem informatykiem, ale amatorem i nie znam się tak bardzo na sprzęcie.

28.04.2012 11:03
2
odpowiedz
zanonimizowany740676
69
Legend

Bez karty dźwiękowej najlepsze sluchawki nie pokażą mocy nie ma sensu kupowac niczego powyżej 200 zł też gram w cod4 i owszem sprzęt pomaga ale nie licz że będziesz słyszał Bog wie co z super karta i Sluchawkami to co masz wystarczy chyba że chcesz być pro hehe

28.04.2012 11:15
3
odpowiedz
zanonimizowany3972
87
Legend

Pomijając fakt, że takie słuchawki to badziew jakich mało, to żeby je podłączyć do laptopa musiałbyś skorzystać z jednej z 2 opcji. Albo kupić słuchawki podpinane pod USB, wtedy mają one wbudowaną kartę dźwiękową i w ogóle nie korzystają z tej laptopowej, albo kupić porządną, zewnętrzną kartę dźwiękową na USB, która posiada odpowiednie gniazda.

28.04.2012 11:18
Loczek
4
odpowiedz
Loczek
160
El Loco Boracho

1. Jeśli nie masz karty dźwiękowej 6 kanałowej, to żadne przejściówki nie pomogą - będziesz miał dźwięk stereo (może być puszczony na n kanałów, ale to zawsze stereo).
2. Słuchawki n-kanałowe to moim zdaniem wyrzucanie kasy w błoto. Dobre stereo będą lepsze.