skradzione kąto steam?

Forum Rozmawiamy
Odpowiedz
07.05.2013 19:59
1
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

skradzione kąto steam?

Nie wiem czy dałem to do dobrej kategorii a jeżeli nie to przepraszam. A więc wczoraj siedziałem na komputerze i nagle wyskoczył mi komunikat steam że ktoś jest zalogowany na moim kącie i żeby wpisać hasło wpisałem i wyskoczyło mi że hasło jest błędne więc dałem przypomnij hasło i przyszedł mi kod na pocztę przepisałem i wyskoczył jakiś błąd a teraz kiedy chce przypomnieć hasło to nie pojawia się e-mail na poczcie i kiedy próbuje się zalogować to wyskakuje komunikat : " logowanie na steam nie powiodło się. Podane konto nie istnieje lub hasło było niepoprawne. Sprawdź nazwę konta oraz hasło i spróbuj ponownie " jestem pewien że hasło jest dobre a nawet jeżeli chce je odzyskać to nie mogę konto jest dużo warte i muszę je odzyskać czy ktoś może mi pomóc ?

07.05.2013 20:01
2
odpowiedz
zanonimizowany655049
62
Generał

skradzione kąto
Dobrze, że nie konto.

07.05.2013 20:03
wysiak
3
odpowiedz
wysiak
95
tafata tofka

Napisz do supportu steama, poprosza cie o przyslanie dowodu, ze jestes wlascicielem (np pytanie jakie byly ostatnie transakcje, zdjecie cd-keya ktorejs z zarejestrowanych gier, itp). Ty im odeslesz to o co poprosza, i zresetuja ci haslo i email.

PS. "kONto".

07.05.2013 20:03
4
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

o kurde sorry za błąd...

07.05.2013 20:04
5
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

no ale czy żeby napisać do supportu nie potrzeba konta ?

07.05.2013 20:08
krzysiekx00
👍
6
odpowiedz
krzysiekx00
71
Generał

Napisz do supportu steama, poprosza cie o przyslanie dowodu, ze jestes wlascicielem (np pytanie jakie byly ostatnie transakcje, zdjecie cd-keya ktorejs z zarejestrowanych gier, itp). Ty im odeslesz to o co poprosza, i zresetuja ci haslo i email.

PS. "kONto".

+1

07.05.2013 20:08
Legion 13
7
odpowiedz
Legion 13
158
The Black Swordsman

tutaj wchodzisz: https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=4815-UDFC-8010
później submit a ticket, zakładasz konto i piszesz.

07.05.2013 20:12
8
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

ok dzięki jeszcze mam 2 pytania :
1.kiedy już jestem w support to kiedy wybiorę kategorie to muszę wpisał login wybrać system operacyjny i wpisać jakiś CD Key o jaki key chodzi z gry którą aktywowałem ?
i drugie pyt. czy treść wiadomości pisać po ang ?

07.05.2013 20:27
9
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

proszę o pomoc jaki cd key wpisać bo nie mogę wysłać wiadomości "The CD Key you have entered does not appear to be valid" ?

07.05.2013 20:39
10
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

?

07.05.2013 20:47
11
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

dobra wiadomości wysłana czekam na odp. dzięki za pomoc!

07.05.2013 21:31
Oburzony
12
odpowiedz
Oburzony
58
PC Gamer

W złym miejscu post.

07.05.2013 22:27
13
odpowiedz
zanonimizowany869910
114
Legend

Skradziony słownik ortograficzny?

08.05.2013 18:27
14
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

a mam jeszcze pytanie ile czasu się czeka na odp. bo czekam od wczoraj i nic :(

08.05.2013 18:30
X@Vier455
15
odpowiedz
X@Vier455
118
Szynszyl

Ja swojego czasu czekałem 3 godziny :)

08.05.2013 21:16
16
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

a ja nadal nie mam odpowiedzi

09.05.2013 20:02
17
odpowiedz
boryna18
1
Legionista

odpowiedzi nadal nie mam ale znam już nowy nick tego kto ukradł mi konto co mam z tym zrobić?

09.05.2013 20:08
Punisher1
18
odpowiedz
Punisher1
67
Major

Najdłuższy czas jaki czekałem aż support odpisze to nieco ponad tydzień. Także spokojnie odpiszą.

Forum Forum Rozmawiamy
Odpowiedz

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl